Ik moet de raad volgen die zegt dat volgens de wet van lekkere koekjes het volgende hoofdstuk online moet komen maar opvolgen dan eah...
*Kaylee's POV*
Liam en ik lopen naar boven en Liam blijft staan. ''Mag ik erbij blijven? Ik vind het grappig om boos te zijn tegen Louis!'' Zegt Liam met een grijns en ik grinnik. ''Of course ik wil jou andere kant wel eens zien...'' Zeg ik lachend en we lopen Louis' kamer in. Louis zit op zijn bed en mompelt dingen. ''Ik zei het toch!'' Fluistert Liam. ''Louis? Alles oke?'' Vraag ik zacht en Louis schrikt op en begint hevig te ademen. Ik kijk Liam met grote ogen aan. Liam rent op Louis af en gaat tegen over hem staan. ''Kaylee zijn pillen in de badkamer linker kastje links in de hoek!'' Ratelt Liam snel. Ik pak Louis' pillen en ren terug en druk een Louis' mond in. Louis doet zijn best om Liams ademhaling na te doen. Na een tijdje lukt het en word hij weer rustig. Hij duwt Liam opzij. ''Nu mag je wel weer gaan!'' Zegt hij boos en ik frons. Ik wist het! Het was gewoon een naaistreek om me hier te krijgen... ''Nee!'' Zegt Liam bot terug. Louis kijkt hem aan met gefronste wenkbrauwen en Liam doet zijn best om een grijns te onderdrukken. ''Ja!'' Zegt Louis terug. ''Nee! Je weet wat ik tegen je gezegd heb een uur geleden!'' Zegt Liam boos terug. ''Dus?'' Vraagt Louis volhoudend terug. ''Nou wat dan?'' Vraagt Liam en Louis zucht. ''Als je het zelf weet waarom vraag je het dan?'' Kaatst Louis terug.
Dit kan nog eens een interessant gesprek worden...
''Als je het zelf weet waarom zeg je het dan niet?'' Kaatst Liam snel terug.
Deze Liam mag ik wel...
''Je hebt heel veel tegen me gezegd hoe de fuck weet ik wat je bedoeld?'' Zegt Louis boos. ''Toen ik jou na deed!'' Zegt Liam en Louis slikt. ''Hou je bek en luister.'' Zegt Louis zacht en mijn ogen worden groot.
Heeft Liam dat echt gezegd? SHIT DAAR WOU IK BIJ ZIJN! Aww...
''Juist die ja!'' Zegt Liam en ik ga naast Liam zitten. Het blijft even ongemakkelijk stil en dan begint Liam maar met praten. ''Ik heb Kaylee verteld wat je mij hebt verteld.'' Zegt Liam tegen Louis en hij heft boos zijn hoofd op. ''Verdomme ik dacht dat ik je dat kon toe vertrouwen!'' Zegt Louis boos. ''Ik dacht dat jij je zusje hoort te beschermen en niet slaan!'' Kaatst Liam boos terug. Je ziet dat het hem pijn doet. ''Liam...'' Zeg ik zacht. ''Niet zo gemeen tegen hem.'' Zeg ik zacht. ''Ik ben heus geen watje hoor!'' Zegt Louis bot tegen me. ''Nee geen watje maar wel een fucking egoïstische klootzak!'' Floep ik er kwaad uit. "Kijk z'n ogen.'' Fluistert Liam net hoorbaar. Ik kijk naar zijn ogen en zie precies wat Liam zei. De dode blik blijft er maar word milder. Louis slaat boos zijn armen over elkaar en kijkt uit het raam. ''Weet ik...'' Fluistert Louis zacht en ik slik. ''Liam ga eens even weg...'' Zeg ik tegen Liam en Liam knikt en loopt weg. ''Louis kan je even je mond houden en luisteren?'' Vraag ik en Louis kijkt me boos aan. ''Ik ben je slaafje niet!'' Zegt Louis boos. ''Nou jammer dan want toch hou je je bek!'' Zeg ik pissig. Ik vind het zo lastig om zo tegen hem te doen. Maar Liam heeft wel gelijk het helpt. ''Louis ik weet niet precies wat er met je is alleen over een of ander artikel van Liam en de dingen die jij verteld hebt tegen hem. Maar ik weet wel dat je je als een egoïstisch klootzak gedraagt. En dat ergens daar binnen in de echte Louis zit. Als het echt zo is wat Liam verteld heeft over die stemmen ofzo dan weet ik zeker dat jij vele malen sterker bent dan hun. Je kan ze weg doen ik weet het zeker. En anders wil ik je helpen.'' Zeg ik zacht en ik bijt op mijn lip. ''Soms... Toen ik jou sloeg bijvoorbeeld. Dan kan ik niks doen. Ze nemen me over. Ik kan mezelf niet bewegen. Ik kan niks zeggen, want dat doen hun. Liam zegt dat als dat gebeurd. Dat ik in de egoïstische klootzak veranderen. Mijn ogen er dood uitzien. En als ik mezelf ben dat ik dan mijn eigen ogen heb... Heel soms lukt het me heel even om weer de baas te zijn. Niet voor lang. Wedden dat ik zomenteen weer terug verander naar die klootzak. Ik weet dat ik dat ben. Want ik voel mezelf bewegen en hoor mezelf praten, maar kan het niet tegen houden. Ze zijn sterker. Liam zegt ook dat als ik word overgenomen dat als iemand boos terug doet tegen me dat het helpt. Het is ook zo. De stemmetjes worden dan bang. Maar ze herstellen zich snel weer. Liam maakt er duidelijk gebruik van en vind het blijkbaar leuk om zich op mij los te laten...'' Zegt Louis en de tranen rollen over Louis' wangen. ''Het maakt me bang Kaylee. Sorry voor alles wat ik heb gedaan en wat er gaat komen. Help me. Please!'' Smeekt Louis en de tranen rollen over mijn wangen en ik omhels Louis. ''het is oke Lou. Ik help je. Beloofd.'' Zeg ik zacht.
---
Ik weet niks te zeggen oops...
:) X
JE LEEST
The sassy Tommo's | Dutch | L.T | Voltooid
Hayran KurguDeel 2 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future