Chapter 42.

2.3K 104 23
                                    

*Kaylee's POV*

We zijn nog niet eens begonnen en Louis krijgt het benauwd. De zweetdruppeltjes lopen langs zijn ogen naar beneden. Misschien van de hitte. ''Dus wat weet jij meer dan ons allemaal hier?'' Vraagt Nathalie met overeen geslagen armen. ''Niet veel...'' Antwoord Louis snel. ''Te snel en geen antwoord.'' Zegt Femke en Louis slikt. ''Meiden ik regel het wel!'' Zeg ik en de meiden knikken en lopen weg. Ik ga op tafel zitten tegen over de stoel waar Louis op zit. ''Ik wil niet dat je tegen mij liegt. Ik weet dat jij meer weet. Ik weet dat jij alles weet. En we weten allebei dat er iets is tussen Luke, Mark, Jij en ik. En Luke, Mark en jij weten wat er is. Alleen ik niet. Louis ik wil dat je eerlijk tegen me bent. Want als er allemaal dingen geheim worden gehouden voor mij dan ben ik zo weer terug bij papa en mama!'' Zeg ik boos. ''Kaylee ik...'' ''Dacht ik al! Dag Louis!'' Zeg ik boos en ik wil weg lopen. ''Oke.'' Zegt Louis en ik grijns. Dat wilde ik horen. Ik draai me om en kijk Louis afwachtend aan. ''Goed ik begin bij het begin!'' Zegt Louis. ''Klinkt logisch!'' Zeg ik droog en Louis grinnikt kort. ''Goed. Toen ik weer thuis kwam vertelde jij dat je vond dat Mark en Luke raar deden. Ik heb de dag erna met ze gepraat... Ik had al zo'n vermoeden wat er was maar ik had dus gelijk. Maar ik ben super t-'' ''Jaja ga verder!'' Zeg ik en ik zucht. ''Nou... In de weet dat jij bij Mark had geslapen en toen naar Spanje ging is hij dus zeg maar... Verliefd op je geworden en het probleem is Luke kwam daar achter maar hij vind jou dus ook leuk. Dus er was een soort van strijd en Mark had je dronken gevoerd en daarna hadden jullie seks en Luke zag dat en Mark deed het om hem jaloers te maken. Luke wist niet dan je hartstikke dronken was en... en... Daarom is hij zo verdrietig daarom was ik zo boos. Oh god de jongens gaan me haten omdat ik het verteld heb!'' Ratelt Louis en hij loopt snel de deur uit. Waarschijnlijk een rondje lopen. Ik loop naar buiten en zie iedereen vrolijk in het water zwemmen. Behalve Luke. ''Graciaaaa!'' Roep ik nep lief. Mark glimlach en komt het water uit. ''Hey Keetje!'' Zegt hij blij. ''Ben je nog boos van vanmiddag?'' Vraagt Mark voorzichtig. ''Nee hoor!'' Zeg ik blij en Mark glimlach. ''Mooizo!'' Zegt hij blij. Ik breng mijn lippen vlak langs zijn oor en iedereen kijkt ons aan. ''Maar wel zwanger papa Markie!'' Fluister ik en ik zie zijn nekharen overeind komen. Een rilling glijd over zijn rug. ''W-wat?'' Stottert hij. ''Leuk toch!'' Zeg ik blij en Mark schud zijn hoofd. ''Maar we deden het veilig!'' Stottert hij weer. ''Dus je bekend?'' Vraag ik en Marks ogen worden groot. ''Dus je bent niet zwanger?'' Roept hij uit en iedereen kijkt ons met open monden aan. ''WAT!?'' Roept Louis achter me. Ik kijk over mijn schouders en knipoog. Hij knikt en ik keer me weer om. ''Jawel! Maar ik wil ook gewoon uit je eigen mond horen wat voor naaistreek je hebt uitgehaald vannacht. Een letterlijke naaistreek! of niet?'' Vraag ik en Mark krijgt het benauwd. ''Je wou het zelf!'' Zegt hij snel. ''IK WAS DRONKEN EN DAT WAS JOU VERDOMME SCHULD MARK!'' Gil ik pissig tegen hem. ''NIET!'' Gilt hij terug. ''WELLES! MARK JE BENT ZO FUCKING ONVOLWASSEN! JE HAD OOK KUNNEN VRAGEN OF IK IETS MET JE WOU GAAN DRINKEN. NIET MIJ LATEN VOLLOPEN MET DRANK OM ME VERVOLGEND TE NEUKEN OM EEN ANDER JALOERS TE MAKEN! VERDOMME MARK!'' Gil ik kwaad en ik stamp naar boven naar Luke's kamer. ''Luke?'' Vraag ik voorzichtig. ''Nee.'' Klinkt Luke's schorre stem en ik zucht. Net zoals vanochtend ga ik naast hem op bed zitten en leg mijn hand op zijn rug. ''Luke het spijt me... Ik was dronken ik hoorde net pas wat er gebeurd is vannacht! Ik heb Mark teruggepakt. Je had zijn gezicht moeten zien!'' Zeg ik en ik grinnik zachtjes. Luke draait zijn hoofd en kijkt me met betraande ogen aan. ''Echt?'' Vraagt hij zacht en ik knik. ''Echt waar Luke!'' Zeg ik zacht en hij omhelst me voorzichtig. ''Wat heb je gedaan dan?'' Vraagt hij zacht. ''Ik heb gezegd dat ik zwanger was. Ik wou gewoon weten of het echt waar was wat Louis vertelde.'' Zeg ik en Luke grinnikt. ''Maar ben je echt zwanger?'' Vraagt Luke en ik schud mijn hoofd. ''Nee maar laat die lul maar boeten. Had hij dit niet moeten doen.'' Zeg ik en Luke grinnikt. ''Sukkel.'' Zegt hij en ik glimlach. ''Is alles weer oke?'' Vraag ik en Luke knikt. ''Kaylee?'' ''Ja?'' ''Wat weet je allemaal nog meer?'' Vraagt Luke voorzichtig. ''Alles Luke. Alles.'' Zeg ik zacht en Luke word rood. ''Awww!'' Zeg ik lachend en Luke verdwijnt onder de dekens. ''Slaaplekker Lukey!'' Zeg ik lachend en ik sta op. ''Nee blijf!'' Zegt Luke die snel weer onder de dekens vandaan komt. Ik grinnik en ga bij Luke op bed zitten en hij start een film. 

---

Hoe lang laten we Mark zweten met het idee dat hij vader word? XD

:) X






The sassy Tommo's | Dutch | L.T | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu