Chapter 33.

2.4K 110 16
                                    

*Louis' POV*

Ik en Kaylee lopen blij de lift uit. ''Wees niet bang er is geen paparazzi en geen fans buiten!'' Zegt Kaylee lief en ik glimlach.''Mooizo!'' Zeg ik blij en ik zie in mijn ooghoek Kaylee lief naar me glimlachen. We lopen naar Kaylee's auto. Eindelijk weer eens buiten. Ik kan zo niet wachten om zo thuis te komen. Damn. Oh my god ik zie Daisy, Phoebe, Ernest en Doris weer voor het eerst! Ik heb niet eens door dat ik met mijn voet zit te tikken op de grond van de auto. Kaylee lacht zacht en ik kijk haar aan. ''Wat?'' Vraag ik lachend en ze grinnikt. ''Niks... Het is gewoon schattig om je zo blij te zien. Zo opgewonden te zien weer naar huis te gaan!'' Zegt Kaylee blij. ''Ik ben niet schattig!'' Zeg ik en ik pruil. ''Wel! Al helemaal als je pruilt!'' Zegt Kaylee en ze pruilt terug. ''Wacht maar. Je vind me vast heel schattig als ik je het podium op sleur!'' Zeg ik en ik grijns. ''Nee niet grappig!'' Zegt Kaylee en ik schiet in de lach. Kaylee parkeert de auto en ik slik. Er staan super veel fans voor de deur. We zijn al door de poort dus ze kunnen niet meer bij me, maar ik ben kaal en super dun.

Kort om: Lelijk.

''Louis! Kom op nou! Ze snappen het heus wel! Je bent ziek geweest en hebt een heftige tijd achter de rug! Ze staan hier al sinds je wakker bent. Twee weken dus. Te wachten totdat je thuis komt. Zodat ze je kunnen steunen en in plaats van dat jij eens tegen hun zegt dat alles goed komt, willen hun dat nu eens voor jou doen Lou!'' Zegt Kaylee lief en er rolt een traan over mijn wang. Misschien heeft ze wel gelijk. En ik heb mijn beanie dus ze zien bijna niet dat ik kaal ben. ''Ja... Je hebt gelijk!'' Zeg ik en Kaylee glimlacht lief. Kaylee stapt uit de auto en pakt eerst mijn tas uit de kofferbak en dan opent ze mijn deur.''Welcome home bro!'' Zegt ze met een brede glimlach en ik glimlach terug en stap uit de auto. Alle fans beginnen te gillen. Ik glimlach zwak naar ze en zwaai kort. De voordeur vliegt open en Daisy en Phoebe rennen op me af en ik hurk en omhels ze. De tranen vloeien over mijn wangen. ''Ik heb jullie gemist!'' Piep ik zacht. ''Wij jou ook!'' Piept Daisy terug. Binnen no-time zitten we met zijn allen in een grote familie knuffel. Ik zwaai nog een keer kort naar alle fans en loop dan naar binnen.

Mijn thuis!

---

Korter hoofdstuk. Maar hey zoals sommige ook zeggen:

Kort maar krachtig!

:) X

The sassy Tommo's | Dutch | L.T | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu