*Kaylee's POV*
Oke ik leef op wolkjes at the moment. Ik heb hier zo lang op gewacht. Naja meerdere dagen geen weken of maanden ofzo maar alsnog. Ik ben zo close met Louis dat het voelde alsof ik weken en maanden heb gewacht. Maar alles is oke nu. Louis kan nu eindelijk beginnen met herstellen. ''Tot morgen Boo!'' Zeg ik blij en ik geef Louis een knuffel. Hij glimlacht en drukt zijn vertrouwde kusje op mijn voorhoofd. ''Tot morgen Keetje!'' Zegt Louis blij en ik glimlach breed en loop met Johanna en Mark naar buiten. ''Wij gaan wel naar de winkel ga jij maar gelijk thuis!'' Zegt Johanna lief en ik knik en stap in mijn auto en rij naar huis. Als ik thuis kom vliegt iedereen me om de hals. ''En? Wat zei hij allemaal?'' Vraagt Daisy blij. ''Hij mist jullie heel erg!'' Zeg ik zacht en ik loop naar boven omdat Doris of Ernest het op gillen heeft gezet. ''Ernie!'' Zeg ik blij en ik til hem op en wieg hem zachtjes heen en weer en troost hem. Als hij eindelijk stil is en slaapt leg ik hem terug in bed.
Als ik wakker word van mijn vervloekte wekker zucht ik en sta op. Gelukkig heeft Lottie niet veel meer van Dani gehoord ofzo. Maar net goed ook... Ik kleed me om en ontbijt. Als laatste pak ik mijn tas en Lottie komt aangelopen. ''Zullen we samen?'' Vraagt ze en ik zucht. Ik vind het prima om voor haar op te komen maar ze is eerste jaars en ik laatste. ''Het is omdat ik vrolijk ben!'' Zeg ik en Lottie glimlacht en we stappen in mijn auto. ''Handig zo'n zus met een auto!" Zegt Lottie grinnikend. ''Nou je bent 18 dus ga maar alvast sparen voor je rijbewijs en eigen auto, want papa en mama gaan dat niet betalen voor je. Dat kan ik je nu al vertellen!'' Zeg ik en Lottie knikt. ''Dat is waar. Ik ben ook al bezig!'' Zegt Lottie en ik parkeer de auto. Het is dicht bij gelukkig. Ik stap uit en loop gelijk naar mijn groepje. ''Olaa!'' Zeg ik blij. ''Heeeeey! Wat maakt je zo happy? Je straalt als een zon!'' Zegt Mark lachend. ''Fixertje!'' Zegt Jessica lachend en Mark word rood. ''Klopt Sebastien. Louis is gister wakker geworden!'' Zeg ik blij en iedereen kijkt me met open mond aan. ''Echt!?'' Roept Samantha blij. ''OMFG YAY!'' Gilt ze er blij achteraan en ze springt me om de nek. Samantha is nog steeds een Directioner... ''Ik ben zo blij voor jullie Keetje!'' Zegt Sandra blij en ik glimlach.
Als de bel gaat spring ik op en loop naar buiten. Het is fucking heet. Ik krijg een berichtje en frons.
Twin: Ik ben vet cool heb m'n mobiel gekregen van de dokter met een vette knipoog. Swag eah!
Twin: Ik weet dat je uit bent nu en ik weet dat ik me verveel ik beveel je: Kom. Hier. Hond.
Ik: Hoe weet jij dat nou weer? Oke Lou niet flirten met dokters! XD Eerst Lottie thuis dumpen?
Twin: Neh is gezelliger met Lottie. Jij niet. Dump Lttie hier en smeer hem daarna gelijk. ;')
Ik: Bitch nu kom ik al helemaal niet meer!
Twin: Ah kom goed uit. Misschien geeft mevrouw de dokter me vandaag al een beurt! :P
Ik: GATVERDAMME LOUIS BAH NEE FOEI!
Twin: Je moet nog een liedje zingen bij het volgende concert van ons! :)
Ik: Nee doei!
Ik stop lachend mijn mobiel weg en zie Lottie al richting mijn auto lopen. Ik loop er ook heen en laat haar schrikken. ''Heb je veel huiswerk?'' Vraag ik en Lottie knikt. ''Kinder mishandeling!'' Pruilt ze en ik grinnik. ''Ik weet hoe het voelt. Ik heb geen huiswerk dus we gaan naar Louis voordat het te laat is...'' Zeg ik lachend en Lottie kijkt me geschrokken aan. ''Wat!?" Vraagt ze en haar ogen lopen al vol met tranen.''Nee nee nee! Zo bedoelde ik het niet! Kijk!'' Zeg ik en ik geef snel mijn mobiel zodat ze het gesprek kan lezen terwijl ik naar het ziekenhuis rij. ''Kaylee laat me nooit meer zo schrikken kut kind!'' Zegt ze en we schieten in de lach. Alles is vet dichtbij. Heel erg handig. Ik parkeer de auto en we lopen naar Louis' kamer.
---
Wow ik dacht dat ik net begonnen was en was net lekker op dreef en heb al meer dan 700 woorden. Lol! Naja oke dan! Vakantie is begonnen! Donderdag rapport ophalen en dan officieel vakantie. Maar ik hoef aankomende week niet naar school alleen Donderdag rapport op halen en Woensdag avond uit eten met de klas naar de italiaan! PIZZAAAAAAAAAAAAA! Omggg! Dat word zo leuk! Iedereen alvast een fijne vakantie!
JE LEEST
The sassy Tommo's | Dutch | L.T | Voltooid
FanfictionDeel 2 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future