Jungkook bi sus amk
Jungkook:
Sizi arıyorum
Neden kimse açmıyor
Ölsem bu kadar mı umrunuzda olacağım?Görüldü
Jungkook:
PekalaYoongi:
NerdesinJungkook:
SananeYoongi:
2 DAKİKA KENDİNE GEL VE ŞU SİKTİĞİMİN SORUSUNU CEVAPLAJungkook:
Noluyor amk
Evdeyim sızmışım
Bağırma bana başım ağeıyor zatenYoongi:
Seni doğuran ebeni sikmeye geliyorum orpspu çocuğuÇevrimdışı
Jungkook:
Noluyor amk
Gece gece cinlerim mi sikti seni noluyorJin:
Üzgünüm jungkook ama şu an yoongi haklıNamjoon:
Çok haklı
Ne yapsa kafi...Jin:
Gerçi taede de suç varNamjoon:
Onu jimin ve hoseok halledeceğini söyledi ya bebegimJungkook:
Tae mj
Noluyor ya noluyor
Anlatsın birisiGörüldü
Jungkook:
Siktir yoongi geldiÇevrimdışı
🍬🍭🍬🍭🍬🍭🍬🍭
Elimde neredeyse bitirmek üzere olduğum şişenin içindeki birayı döndürüp duruyordum. Dirseklerim neredeyse dizlerime yapışmıştı. ama onları oradan ayıracak enerjim dahi yoktu.Ve Yoongi, gelmek üzereydi...
Neden geliyordu, neden öyle bir mesaj atmıştı, en ufak bir fikrim dahi yoktu.
Derken... kapım çalmıştı.
Kapıyı açar açmaz Yoongi, yakalarıma yapışmış ve beni az önce içeriye girmesi için açtığım kapıya resmen fırlatmış ve tekrar yakalarımdan beni biraz kaldırmıştı.
Uzamış da, beni oradan oraya mı savuruyordu minik kedi?
"Bak Jungkook. Çok sinirliyim. Sen burada kafayı bulunca götünü devirip yatıyorsun! Tabii ki de haberin olmaz hiçbir şeyden! Dünya yansa sikinde olmaz senin olum! Kafa bulma bak benimle senin kafanı dağıtırım!"
Yüzüne bayık gözlerle baktığımda, ağzımdan bir kıkırdama kaçmıştı.
Bu Yoongi'yi daha da delirtmiş olacak ki beni tuttuğu gibi salona götürmüş ve orta sehpanın üzerine doğru fırlattığında masadaki tüm sişeler yere düşerek kırılmış, ve ben de koltuğa savrulmuştum..
Canımın acıdığını bile hissetmiyordum...
Yemin ederim en çok acıyan yerim kalbimdi...
Elim, sırtıma gittiğinde yüzümü buruşturarak tutmuştum acıyan yerlerimi.
Yoongi hızla yanıma gelmiş ve yerdeki henüz kırılmayan şişelerden bir tane almıştı eline.
"Bunlar mı seni iyileştiren? Ha? Bunlar mı özlediğin Taehyung'u getiren? Bunlar mı söyle lan bana! Kafayı yiyeceğim! BUNLAR MI SENİ MUTLU EDEN?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNT ŞEKERİ
Фанфик𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Sevmiyo işte beni Sevmicek amk Boşuna uğraşıyoruz 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣: Emin misin bebeğim? Eğer seni sevmeseydi Bugün sana güzelim demezdi 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Demedi zaten Jimin Tamam dedi ama o anlamda dememiştie ya 𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠: Taehyung ...