50 - Final

871 55 57
                                    

Veeeee finalllll

Evet, 3 diyince ağlıyoruz. Cümleten.

1... 2... 3..

HIAAAĞHHHHH

Tamam tamam geççek. Diğer ficlerime bakın olmadı. Özel bölüm isternirse gelir.

Hadi bölüme geçelim

Düzyazı zatenn!

❣️Bu arada Mint Şekeri miniğim biter bitmez bir mafya - Taekook fici yayınlayacağım demiştim. İsteyenler bu akşam, 20.00'da profilimden bakabilirler.❣️

"Lan! Birisi de beni taşısın amınakoyim! Lan gelsenize amk! Jimin! Güzelim yardım eder misin~ Aishh niye hep ben yaralanıyorum ya?! Hay ben böyle hayatın içine sıçayım."

Yoongi, yattığı koltukta dikleşerek bomboş salondan eve bağırmaya başlamıştı.

"Geldim hayatım~ Tutun bana."

Yoongi kolunu Jimin'in yeni ütülenmiş takımının üzerinden omzuna atmış ve ona tutunarak ayaklarının üzerine kalmıştı.

Bir tanesi kırık olan ayaklarının...

1 hafta önce, evlerinin bahçesindeki şeftali ağacı şeftali vermeye başladığında Taehyung, toplamasına yardım etmesi için Yoongi hyungundan yardım istemişti.

Çünkü Yoongi hyungu ona, "ne zaman bir şey için yardım istersen ilk bana gel. Bir şeye ihtiyacın olursa her zaman yardımcı olurum." Demişti.

Ayrıca başka birisine de gidemezdi. Çünkü Jimin, Jungkook ile markete gitmişlerdi. Hoseok ise mutfakta bağıra bağıra şarkı söylerken bulaşık yıkıyordu ve Namjoon ile Jin ise yatak odalarında bir takım şeyler yapıyorlardı. Taehyung daha kapılarından geçmeye bile utanırken onları yarıda kesip çılır çıplak şeftali toplamalarını izleyemezdi değil mi?

Ve o da salonda oturup telefonu ile ilgilenen Yoongi hyungunu seçti. İkisi beraber şeftali toplamak üzere bahçeye çıktıklarında Taehyung ağaca tırmanıyordu ki Yoongi ona bunun tehlikeli olacağını söyleyerek Taehyung'u engellemiş ve kendisi tırmanmıştı.

Fakat şeftali toplamaları bittikten sonra, Yoonginin bastığı ağacın dalı kırılmış ve yere, bacağının üzerine düşerek ayağını kırmıştı.

Ayağı alçıya alınan Yoongi, şimdi ise giyinmek için evde ona yardım edebilecek bir insan arıyordu...

"Gel hayatım. İlk önce seni odamıza bırakayım. Sonra da gidip Taehyung'dan kıyafetlerini alırım tamam mı?"

"Sağol güzelim. Bir tanesin."

Jimin Yoongi'nin dudaklarına öpücük kondurmuş ve Jungkook ile Taehyung'un odasına giderek ilk önce kapıyı çalmış daha sonra ise kendisini kapıdan içeriye itmişti.

Jungkook, beyaz gömleğinin düğmelerini iliklerken bir yandan ise siyah parlak pantolonunun içine eteklerini sokuşturmaya çalışıyordu.

Taehyung ise kurduğu ütü masasının ardında, bir tek üzerine giydiği baksırı ile Jungkook'un takım elbisesinin ceketini ütülüyordu.

"Taeshii?! Sen niye böyle cıbıldaksın?!"

"Jiminshii! Çok terledim! Ütü kolay bişi değil!"

Jimin güldüğünde onun kahkahasına Jungkook'un homurdanmaları eşlik etmişti.

"Tamam tamam. Sen de haklısın. 7 takım elbise ütüledin. Neyse şey. Ben Yoongi'nin takımını almaya gelmiştim."

"Ah. Kapının arkasında asılı."

MİNT ŞEKERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin