27

889 76 8
                                    

Sonunda festival alanına gelen 7li gördükleri karşısında şaşırmadan edememişlerdi.

"Amk ben nereye gireceğim"

"Jungkook bak orada bi boş yer var. Park et oraya koçum."

"Şurası mı? Ama orası güneş..."

"Dur dur dur! Bak bak şuraya bak. Ağacın altı! Kır oraya hemen!"

"Tamamdır!"

20 dakika sonra

"Ama bakın beyefendi. B-ben o-onlardan i-içmezsem h-hep ağlıyorum. L-lütfen- JUNGKOOK!"

"ANLAMIYOR MUSUN PİÇ! GEBERTİRİM SENİ!"

"Jungkook! Bırak adamı! O sadece görevli bırak dedim!"

"HYUNG BIRAK BENİ!"

"Üzgünüm bayım. Festival alanına ilaç sokmak yasak. Ben sağlık görevlilerine vereceğim. Onlar gerekli tenkitleri yaptıktan sonra ilaç saatinizde sağlık aracından ilacınızı her gün alabilirsiniz. Lütfen şimdi yakamı bırakın."

Jungkook görevli üzerinden ellerini çektiğinde zor da olsa Jungkook da içeriye girebilmişti.

Şimdi ise görevlinin gösterdiği yerlere çadırlarını kuruyorlardı.

"Bebeğim. Bırakır mısın?"

"Ama Jungkookie~ ben de yardım etmek istiyorum..."

"Bebeğim çok tatlısın ama lütfen. Demirler bir yerine batmasın bebeğim. Jimin nerede? Hadi siz onunla sahile inin."

"Şurda hyung."

"Tamam bebeğim. Benim işim bitince Yoongi ile yanınıza geliriz olur mu?"

"Olur hyung"

"Güzelim benim"

Taehyung, sevgilisinden aldığı minik öpücük ile mutlulukla sahile doğru inen Jimin'in sırtına atlamıştı.

"Taehyung! İn amınakoyum ya koparttın belimi!"

Taehyung Jimin'in sırtından indiğinde biraz çekinmiş ve utanmıştı.

Bunu farke den Jimin, Taehyung'un omzuna kolunu atmış ve öyle yürümelerini sağlamıştı.

"Utanma şapşik seni! Gel denize girelim!"

"Ne! Girebiliyor muyuz!?"

"Tabii ki de olm. Bak ben mayolarımı getirdim bile."

"Ya!! Bekle ben de alıp geleyim!"

"Tamam ben sahilde yer arıyorum."

"Tamamdır!"

Taehyung çadırların olduğu yere gittiğinde Jungkook ile Yoongi de kendisine doğru geliyorlardı.

"Taehyung?"

"Ah şey hyung. Denize gireceğiz de Jimin-shi ile. Mayolarınızı alın dedi."

"Jungkook biz alalım. Taehyung sen de Namjoon'ları çağır."

"Tamamdır~"

Sonunda herkes hazır olduğunda sahilde denize girilmişti.

"Of Jungkook! Şunu çeker misin lütfen?!"

"Ama bebeğim kızlar sana bakıyor...!"

"Hayır hyung sana bakıyorlar!"

"Şey pardon~ ismini öğrenebilir miyim acaba? Çok tatlısın tanrım saçlara bak~"

Bir kız uzun ve ojeli tırnaklarını şezlongda, Jungkook'un yanında otudan Taehyung'un kabarmış lüleleri arasına daldırıp okşayacağı sırada Jungkook kızın eline vurmuştu.

"Çek şu iğrenç ellerini bebeğim üzerinden."

"Hey~ sakin ol koca adam~ bu kasları nasıl yaptını dinlemeyi çok isterim~"

"Ben anlatmak istemem ama! Bir an önce burada siktirip gitmezseniz sizi şikayet etmekten ve festival alanından attırmaktan çekinmeyeceğim."

Jungkook'un omzuna yaslanan kız da gittiğinde Taehyung'un yanındaki arkadaşını da alarak gitmişti.

"Hyung."

"Efendim güzelim?"

"Denize girelim. Kıskanmış olabilirim biraz. Kız her yerine dokundu hyung!"

Jungkook gür bir kahkaha patlattığında bebeğinin lülelerinden öpmüştü.

"Ah bebeğim. Ben de seni kıskandım. Hadi girelim bakalım."

"Hyung~ Jimin'lerle deve güreşi yapabilir miyiz~? Lütfen~"

Jungkook bir siktir çekmişti. Çünkü omuzlarına binecekti ve minik kalçası....

"Yapalım."

MİNT ŞEKERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin