🍬🍭🍬🍭🍬🍭🍬🍭
"Emin misin? Bak yardım edebilirim."
"Yok Yoongi. Teşekkür ederim, ben hallederim. Her şey için sana çok teşekkür ederim. Dün beni kendime getirdiğin için..."
"Jungkook. Doğru kararı vereceğini düşünüyorum. Ve unutma, hiç olmazsa yanında kalan olarak her zaman arkandayım."
"T-teşekkür ederim... c-cidden teşekkür ederim."
"Tamam tamam ağlama bebek seni. Hadi gittim ben. Kolay gelsin sana."
"Bay bay."
Kapıyı kapattığımda salonun kapısından bakmış ve derin bir of çekerek ensemi kaşımıştım.
İşim başımdan aşkındı...
"Of... saat 9.00 Peki peki, dünden sonra şimdi sıra burayı halletmekte... başla Jungkook hadi!"
Mutfağa gitmiş ve çöp poşeti kutusunu alarak gelmiştim.
Galiba ilk şu camlardan başlasak iyi olabilirdi...
🍬🍭🍬🍭🍬🍭🍬🍭
Jungkook, beni deli eden bir çocuktu benim için. Sanki abisini sinir etmeyi seven ufak bir çocuktan farksızdı gözümde.
Ta ki aşık olduğunu öğrenene kadar...
O andan itibaren onu cidden bir abi edası ile sarmak ve korumak istemiştim. Ne derdi olursa olsun bana gelsin, bana anlatsın, sığınmak istediği bir yer olursa gelsin kollarım arasına girerek göğsüme, yine bana sığınsın istedim. Ağlamak isterse dizimde ağlasın istedim. Saçlarının okşanmasını isterse ben okşamak istedim. Bir şeye üzülürse beraber üstesinden gelelim, mutluluğunu beraber yaşayalım istedim. Kafasını yoracağı bir konuya beraber beyin fırtınası yapalım istedim. Aşık olursa gelsin sevdiğini bana anlatsın istedim. Onu korumak, kollamak, ona sahip çıkmak istedim. Kanatlarım altına girsin istedim.
Jungkook'a bir abi olmak istedim...
Oldum... aramızdaki yaş farkı yalnızca aydan ibaret olsa da onu bir bebek, bir kardeşim olarak görmekten asla vazgeçmeyeceğime yemin ettim.
Ve dünden sonra Jungkook, benim için Namjoon'dan da, Jin'den de, hatta Jimin'den de farklı olmuştu.
Grupta konuştuğumuzda Jungkook'la aramızdaki bağı diğerlerine karşı hissetmedim..
Jungkook, benim kalbimde kendisine yeni bir oda kurmuş ve oraya sahip olmuştu.
Jungkook benim için, bir kardeş kadar değil, ama bir arkadaştan da öte olmuştu.
Jimin ile aramı yapan da Jungkook'tu...
Çölde kalsak, ve yalnızca 1 damla suyumuz olsaydı kendimi boş verir Jungkook'a verirdim.
Ve şimdi, o evde bir nebze de olsa mutlu bir şekilde evini toplarken ben Taehyung uyandı mı diye ona bakmaya gidiyordum...
Bilmiyorum... söyleyememiştim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNT ŞEKERİ
Fanfiction𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Sevmiyo işte beni Sevmicek amk Boşuna uğraşıyoruz 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣: Emin misin bebeğim? Eğer seni sevmeseydi Bugün sana güzelim demezdi 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Demedi zaten Jimin Tamam dedi ama o anlamda dememiştie ya 𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠: Taehyung ...