"Arkadaşlar benzin almam gerek. 10 dakika mola veriyoruz. Lütfen 12.50'de herkes arabada olsun. İnebilirsiniz. Bebeğim sen beni bekle."
Herkes sırasıyla arabadan indiğinde Hoseok direkt tuvaletlere koşmuştu.
Anlaşılan yolda yediği haşlanmış baharatlı mısırlar midesini pek iyi yapmamıştı...
Jin ile Namjoon yolluk bir kaç atıştırmalık almak için benzinliğin market kısmına girdiklerinde Jimin ile Yoongi de tuvaletlere gitmişlerdi.
"Hyung. Çok sıkıştım!"
"Tamam bebeğim sen Yoongi'leri takip et ben camı temizliyeyim."
Taehyung topukladığında Jungkook ilk depoyu fullemiş, daha sonra ekrandan temassız ödeyerek kenarda duran kovadaki fırçayı alarak arabanın ön camını temizlemeye başlamıştı.
"Evet~ son 1 saatimiz kaldı. Hadi bakalım yola devam ediyoruz."
Jungkook şoförlük ettiği karavanı benzinlikten çıkarttığında, benzinlik gözden kaybolana kadar yola devam etmişlerdi ki telefonlarına gelen bildirim ile Jungkook, yan koltuğunda oturan Yoongi'nin ani sıçrayışı ve bağırışı ile karavanı durdurdu.
" AMK HOSEOK BENZİNLİKTE KALMIŞ!"
"Ne?! Neden gelmemiş?!"
"İshal olmuş çünkü ya ağlayacağım! Dön geri dön dön!"
"Of!"
✨️Hepinizin Ağzına Sıçayım✨️
Hoseok:
Grup ismimiz ne kadar güzel
Değil mi?
HEPİNIZİN AĞZINA SIÇAYIM AMK
Bir yola girdik diyorum.
Ne güzel festivale gideceğiz diyorum
Gidemiyorum
Siz gidiyorsunuz ama ben gidemiyorum
Tanrım ne bu çilem ya...Gördülü
Hoseok:
İhsal oldum ya
Bağırsaklarım bozuldu benim
ALTIMA SIÇTIM AMINIZA KOYİM
İnsan bir bekler
Hadi beklemediniz,
Hoseok nerede, canım arkadaşımız nerede acaba beklesek mi onu diye bir sorar insan.
Ama yok
Ben angut kuşuyum ya
Uçarak geleceğim yanınıza çünkü.
O MISIRLARI PİŞİRENİN GÖTÜNE SOKAYIM TAMAM MI
GÖTÜM YANIYO BU KADAR BAHARAT KOYMANIZA HİÇ GEREK YOKTUGörüldü
Hoseok:
Sağ olun ya
SİZ GÖRÜP DE GELENE KADAR BEN TEKRAR SIÇTIM SAĞOLUNGörüldü
20 dakika sonra
"Hepinizden nefret ediyorum. Kalmayın benimle ben çadırımda kendi başıma da kalırım. Gerek yok"
"Ş-şey Hoseok zaten-"
"ALLAH CEZANIZI VERSİN JİMİN! ONU DA MI PLANLADINIZ?! Jungkook çek sağa inicem. Çek sağa inicem ya!"
"Hoseok Saçmalama otur yerine."
"HAYIR YA ÇEK SAĞA İNİCEM BU NE YA DIŞLANIYORUM RESMEN?!"
"Hoseok otur yerine dedim dikkatimi dağıtma yanımız göl."
"Atıcam kendimi! İstemiyorum sizinle yaşamak falan."
"Hosoek unutmuşuz işte abartmasan mı?"
"BEN EŞYA MIYIM JİN!"
"Hoseok çikolatalı kek ister misin?"
"Evet, lütfen."
Hoseok, Taehyung'un kendisine uzattığı, ağzına kadar çikolatalı kekle dolu kap ile gülümsemiş ve mutlulukla kekini yemeye başlamıştı.
"Hoseok her zaman özel tarifim olan bu kekle sessizleşip kabuğuna çekiliyor da."
"Hm? Özel tarifini ben de tadabilir miyim acaba bebeğim?"
"Hyung özür dilerim hemen getiriyorum!"
Taehyung, Hoseok'un altın gibi sakladığı saklama kabından zor da olsa bir dilim kek alabilmiş ve hareket halindeki araç içinde bir şekilde sürücü koltuğunda oturan Jungkook'un yanına ilerleyebilmişti.
"Şey hyung nereye bırakayım?"
"Taehyung sen bana ver ben ona yediririm."
"Ah tamam Yoongi hyung. Teşekkürler."
Yoongi Taehyung'un elinden aldığı keki Jungkook'un ağzına uzatmıştı.
Jungkook Yoongi'nin kendisine uzattığı keki ısırırken gözü dikiz aynasına kaymış ve yerine gitmeye çalışan sevgilisine bakmıştı.
Tanrım.. Jungkook Taehyung'un her haline tapabilirdi, şüphesiz..
"Ah! Napıyorsun ayı!"
"N-ne? Huh affedersin!"
"Jungkook parmağımı kopardın amk. Keki ısıracaksın parmağımı değil tanrım! Galiba koptu."
"Hyung abartma. Yedir hadi bana kekimi."
"Al al. Hyungunun bir tanesi."
"Ehehehe"
İkili güldüğünde Taehyung önde oturan ikiliye seslenmişti.
"Yoongi Hyung! Sana da getirmemi ister misin? Ya da başka bir şey de getirebilirim?"
"Taehyung bir neskafe verebilirsen sevinirim biliyor musun? Ve belki bir dilim daha kek."
"Hemen veriyorum Yoongi hyung. Jungkook sen bir şey ister misin?"
"Bebeğim ben sadece nescafe alsam yeterli. Dikkatli ol tamam mı miniğim?"
"Tamam hyung~ merak etme~"
Taehyung, elindeki bardaklar ile masalar arasından geçerek ilerlemeye çalıştığında Jungkook, bebeğinin zorlandığını görmüş ve yavaşlamıştı.
"Yoongi Hyung kekini hemen getiriyorum."
Jimin ile Hoseok'un olduğu masadan kek tabağını almaya giden Taehyung'un arkasından izlemişti Jungkook. Bir gözü yolda ise diğeri dikiz aynasından yansıyan bebeğinin üzerindeydi.
"Yeter yeter yedin gözlerinle çocuğu amk yeter."
"Napim hyung çok seviyorum... çok tatlı... çok güzel... dayanamıyorum. İçime sokmak istiyorum onu."
"Olm izle izle, tamam da başka zaman izle amk. Ben de kaza yapmak istemiyorum?!"
"Pardon Hyung."
Jungkook yola döndüğünde Taehyung elindeki tabağı, Jungkook'un koltuğunun arkasından Yoongi'ye uzatmış ve gitmeden önce de arkasından uzanarak dudaklarını yanağına bastırmış ve sessizce öperek yerine geçmişti.
"Hyung. İki dakka bi direksiyona geçsene."
"Lan. Saçmalama. Sik peşinde değiliz şu anda festivale bi sağ salim ulaşalım da siz çimenlerde de sevişebilirsiniz. Yeter ki bizi şu festivale götür artık içim şişti."
"O zaman sohbet edelim Hyung. Ben de sıkılıyorum."
"Festival alanına gidince kulislere gizlice girecek miyiz?"
"Tabii ki de gireceğiz amk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNT ŞEKERİ
Fanfiction𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Sevmiyo işte beni Sevmicek amk Boşuna uğraşıyoruz 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣: Emin misin bebeğim? Eğer seni sevmeseydi Bugün sana güzelim demezdi 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜: Demedi zaten Jimin Tamam dedi ama o anlamda dememiştie ya 𝙃𝙤𝙨𝙚𝙤𝙠: Taehyung ...