25 Щира любов

45 3 2
                                    

І тіло впало без жодних при знаків життя .

Ла- чорт не того вбила , а й ладно всерівно я мала це скоро зробити і Лайла зникла .

П'ятий присів біля твого тіла і положив твою голову собі на коліна він опустив голову до твоєї і дав волю емоціям і заплакав .

У тебе боло три вогнепальних поранення , тіло впало намертво після другої вистріла в серце , а інші були на несені на живіт .

П- НАВІЩО ТИ ЦЕ ЗРОБИЛААААА?ЦЕ Я ... ЧУЄШ Я МАВ БУТИ НА ТВОЄМУ МІСЦІ .Я ПОВИНЕН БУВ ЗАГИНУТИ АЛЕ НЕ ТИ ... ЯК Я ТЕПЕР БЕЗ ТЕБЕ ?Я ПРОЖИВ РІК І...І...Т/і.

Всі сльози П'ятого ,що падали тобі на обличчя почало світиться, синім забарвленням.

І всі поранення що були тобі нанесені зникли ніби нічого і не відбулось .

Т/і відкрила очі і почала жадібно хватати повітря , трішки врівноваживши диханя ти запитала .

Т/і- П'ятий ,що сталось , чому я на землі ти ,що плакав ?

П'ятий допоміг тобі встати і відвернувся від тебе і швидко стер сльози і повернувся до тебе обличчям .

П-ти що нічого не пам'ятаєш?

Т/і- я пам'ятаю лише те ,що прийшла Лайла і почала стріляти ... і в...

Не встигла ти договорити як П'ятий вчепився в твої губи , завершевши поцілунок ви обійнялись і П'ятий розповів все що сталось , про зізнання Лайли і про те як ти ожила .

П- мені тато казав що якщо дві людини які люблять один одного насправді і мають сили схожі у нашому випадку схожі відтінки то завдяки крові та сльозам або все разом змішане може оживити другу половинку .

Т/і- я тебе дуже сильно люблю і обіцяю що більше такої помилки я не допущу .

П- і я тебе дуже сильно люблю .

Т/і- я неможу повіти в те що вони мене просто використовували .

П- ну все заспокойся тепер ти зі мною і все буде добре

Т/і- так .

П- ну що ходімо ?

Т/і- куди ?

П- до дому в Академію там всі за тобою скучили .

Т/і- а якщо вони злі за те що я вас покинула ?

П- вони весь час допомагали мені з твоїми пошуками і навіть до Комісії ходили вони тебе полюбили і дуже сумують ,то що?

Т/і- полетіли - ти швидко розправила крила і жестом показала П'ятому щоб він сів на спину .

П- ми ж домовлялись ,що ти більше так робити не будеш .

Т/і- або сідай або я деба за руки візьму .

П'ятий без лишніх слів сів тобі на спину і ви злетіли

Дорогенькі мої хочу привітати вас із закінченням навчального року та з настанням літа та літніх канікул бажаю всім відпочити та набратися сил на новий навчальний семестр та рік .
Так як вже літо то частини будуть в ходити рідше а можливо і частіше хто зна 😅

На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now