15 Потрібно дещо розповісти

53 3 0
                                    

Ти розправила крила і полетіла в Академію в надії що їй розкажуть хто ця жінка і що їй потрібно від неї .

~В Академії~

Ти бігом зайшла в Академію і почала шукати П'ятого

Pov:Т/і

Я побігла на кухню але там нікого дивно потім пішла до себе у кімнату але нікого у кімнату П'ятого теж нікого я обігла всю Академію але знайшла лише Пого який був у бібліотеці на мої питання де П'ятий він відповів
П- я не бачив його з самого ранку .

Т/і- дивно він мені нічого не говорив ,що має кудись піти дякую Пого .

Він лише помахав головою .

Т/і- 💭Блін П'ятий де ти дівся 💭

Я вирішила почекати його на кухні зробивши  собі чашечку кави.Всі з Академії почали приходити і займатися своїми справами ,а П'ятого все ще небуло і як на зло ніхто не бачив і не знає куди він пішов .

Допивши каву я вирішила посидіти в телефоні і десь приблизно через 30 хв я чую що двері відкрились і в кімнату заходить П'ятий але він був у крові .

Кінець Pov:Т/і

Ти підбігла до П'ятого і допомогла дійти до кухні .

Т/і- П'ятий хто це зробив і де ти був ?

П- це вже неважливо .

Т/і- я взала аптечку пішли у кімнату обролю тобі все а ти розкажеш .

Прийшовши в кімнату ти допомогла хлопцю зняти верхній одяг і почала обробляти та витерити кров .

Т/і- П'ятий мені потрібно тобі дещо розповісти - дуже невпевнено проговорила ти .

П- мені теж але давай ти перша ай...ммм.

Т/і- вибач - ти побула на рану .

Т/і- П'ятий тобі знайоме ім'я Куратор .

П'ятий змінився у лиці .

П- вона тобі щось зробила ?

Т/і- то ти її знаєш , звідки ?

П- Т/і це не жарти вона тобі щось пропонувала .

Т/і- так вона говорила щось про кінець світу апокаліпсис і якщо я хочу щоб ти та вся наша родина були живі то я маю укласти якусь угоду але..

Не встигла Т/і договорити як П'ятий перебив її .

П- ти ж не согласилась ?- з страхом сказав хлопець

Т/і- я сказала що я їй не вірю і ніяку угоду укладати не буду .

П- це добре послухай мене зараз уважно і заповни все ,що я скажу добре - він взяв тебе за руки .

Т/і- добре ,а ти неворушись а то ще больніше буде .

( Протягом розмови ти обробляла рани одна була низу живота це неглибокий поріз потім поріз на руці розбитий ніс губа та брова і багато засадин.)

П- Куратор я на неї працював кілером багато років вбивав людей тому що погодився на її угоду і прийняв контракт а у года її була що я вибирусь з апокаліпсису і моя родина буде жива і здорова , а зараз ти запам'ятай вона погана і непогоджуйся на її провокації щоб вона не говорила ,
добре ?

Т/і- добре ( ти відреагувала на це все спокійно так як П'ятий розповів трішки про твою роботу і про апокаліпсис )
але вона говорила щось про кінець світу апокаліпсис це правда і хто тебе побив ?

П- про апокаліпсис незнаю а побився з її співробітниками .

Т/і- ти був у Комісії ?

П- ні зайка вони переслідували мене от прийшлось розібратись з ними .

Т/і- і скільки їх було ?

П- 5- 7 напам'ять.

Т/і- ти молодець  - ти обійняла хлопця обережно щоб не задіти рани .

П- правда ?- обіймаючись запитав П'ятий .

Т/і- мгг

П- я очікував іншу реакцію .

Ти відсторонились .

Т/і- правда яку ?

П- я думав ти будеш сваритись на мене через те що я вбив людей , що прийшов пізно і не попередив тебе .

Т/і- ти мій дурник - обійняла його - головне ,що ти живий здоровий і майже неушкоджений ,а на те що з іншими сталось мені всерівно .

П- я казав що я тебе люблю ?

Т/і- не пам'ятаю .

П- я тебе люблю .

П'ятий поцілував тебе ви ждали цього поцілунку цілий день , відсторонившись ти відповіла .

Т/і- і я тебе люблю .

Зробивши всі справи ( прийнявши душ , поївши , перевдягнувшись у піжаму ) всі лягли спати .

На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now