...
< За двадцять хвилин до появи Кураторші >
На телефон Т/і прийшло повідомлення воно було від ...від Лайли ти здивовано відкрила дане повідомлення і була шокована тим ,що там було .
Повідомлення:
Ла- Т/і я знаю ,що ти жива через комунікатор часу дізналась .
І через це пишу через 20 - 30 хв до Академії має прийти Куратор , і буде погрожувати вбити тебе або П'ятого .
Ти повинна попросити в неї відповісти на три запитання
1....
2....
3....
Весь цей час я буду поруч і коли ти задасиш останнє запитання я все візьму в свої руки , то що ти віриш мені .Я- не дуже хочеться вірити людині яка тебе вбила .
Ла- я тебе не змушую вірити , це твій вибір але. Як тільки Куратор прийде до вас я теж буду і подам сигнал тим що вона заговоре до Дієго .
Я- ти права це мій вибір і я невпевнена у правді твоїх слів тому якщо так справді і буде тоді я дотримуюсь твоїх порад , бувай .
Ла- дякую бувай .
Кінець переписки .
Ла- ну що "Мамо"- вона виділила саме слово 'мамо ' так як чула всю їх розмову - клади зброї , а інакше я тобі прострелю голову .
Ку- ти вб'єш мене свою маму?
Ла- маму ? Я чула всю ваш розмову в ти б знала як в мене чешуться руки щоб тебе застрелити .
Доки Лайла відволікала Куратора , Т/і швидко вихватила зброю з її рук і направила на Куратора .
Ку- як ви смієте я все зробила для вас вашої безпеки , а зараз ви мене хочет...
Не встигла вона договорити як ти вистрілила їй в голову .
А потім ще раз і ще , і ще і ще , іще ...
Доки не закінчились пулі ,ти взяла у Лайли пістолет і знову один вихтріл , другий вона вже дижала бездишно на полу вся стікаючи кров'ю ,но тебе це ні на мить не зупинило ,ти знову почала стріляти , твій одяг , обличчя руки все було в каплях червоної рідини , а на лиці красувалась маньяцька посмішка .До тебе підбіг П'ятий щоб заспокоїти .
П- зайка заспокойся - ти навіть незамітила його і продовжила дивитись на тіло , і готовити пістолет до нових вистрілів - Т/і. Т/І - Він перейшов на крик і почав трясти тебе за плечі .
Тут підбігає Елісон і бризнула склянку води тобі на обличчя від чого ти ніби прийшла в себе .
Ти подивилась на тіло потім на Лайлу та на Дієго , Елісон , Клауса , Ваню та П'ятого який дивився тобі прямо в очі .
Всі були налякано дивились на тебе лише П'ятий обійняв тебе ,що є сили ти відповіла взаємністю , простоявши так 5 хв вас перевалах Лайла .
Ла- я звичайно все розумію воз'єднання сім'ї але у нас труп посеред кухні валяється .
Всі подивились на нього , а потім ти сказала .
Т/і- за це не хвилюйтесь я його приберу , а на тобі Лайла буде владнати все в Комісії ,добре?
Ла- та без проблем і вона зникла у синій вспишці .
Ти повернулась до П'ятого .
Т/і - П'ятий ти перемістиш мене з тілом на двір за будинок ?
П- звичайно .
Ти торкнулась тіла і дала руку П'ятому мить і ви на задньому дворі Академії .
П- Т/і .
Ти повернулась до юнака
Т/і- що?
П- а куди ти маєш діти тіло ?
Т/і - віднесу на те місце де вона зруйнувала мені життя .
Ти розправила крила і полетіла тримаючи в руках окровавлене отіло.
10 хв і ти на місці , так це було те саме місце де Т/і зруйнувала будівлю ,положивши тіло на землю ти вирішила заспокоїтись та виплекати всю свою негативну енергію ,щоб ненароком не зірватись на рідних .
Ти підійшла до залишку будинку взяла невеликий шматок цегли і повернулась до тіла .Сівши на коліна ти почала бити його цеглою .
Удар за ударом приносив тобі неймовірну насолоду .
Закінчивши ти повернулась в Академію де вже прибрали сліди крові .
Тебе на порозі зустрів П'ятий він підбіг до тебе
П- Т/і що сталось ?
Т/і- П'ять все чудово .
П- чому у тебе на є свіжі сліди від крові ?
Т/і- я вирішила добити ту суку і трішки прикрасити її обличчя .
П- ти ж моя зайка він обійняв тебе .
*******************************
Вечір вся Академія сидить у вітальні та розмовляє .
Тут до них перемістилась Лайла та промовила .
Ла- Т/і ,П'ятий так як я управляю Комісією замість Куратора я з впевненістю та чистою совістю можу повідомити вас те ,що ви більше не маєте нічого спільного з Комісією і тепер ми не будемо вбивати , а намагатися зробити це іншим шляхом , і якщо захочете то для вас двері завжди відкриті .
Т/і- дякую тобі велике .
Ла- завжди будь-ласка , ну я не буду вам заважати тому пока .
І вона зникла .
Далі буде→→→
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Доволі велика частина на 749 слів надіюсь вам сподобалась ‼️Це ще не кінець ‼️