14 Куратор

51 3 2
                                    

Наступного ранку ти прокинулась від того що хтось перебирає пасма твого волосся .

Т/і- мммм доброго ранку.

П- доброго ранку принцесо.- поцілував у щічку - як спалось?

Т/і- неймовірно .

П- я радий це чути .

Ви пролежали ще з годинку і пішли перевдягтись .

Т/і пішла на кухню зробити собі та П'ятому каву .( На кухні нікого не було тому що хтось ще спав а хтось поїхав по своїх справах)

На свіжий аромат кави прийшов П'ятий .

Доки ти готувала сендвіч П'ятий підійшов та обійняв тебе з заду за талію та положив голову тобі на плече .

Зробивши все ви сіли снідати .

П- принцес нам сьогодні потрібно буде потренуватись .

Т/і- добре але я практикувала силу .

П- це дуже добре але практикувати ми будемо не силу ,а твоє уміння битись і захищатись .

Т/і- добре .

Після сніданку ви перевдяглась у костюми для тренувань .

~В залі~
П- головне бути готовим до того що нападуть з звідусіль .

Т/і- ага .

П- почали

П'ятий перемістився за спину Т/і і легенько доторкнувся до неї і аж тоді дівчина зреагувала .

П- якщо ти була не на тренуванні то було вже мертва , прислухайся до того що тебе оточує щераз.

Він знову перемістився але на цей раз з правого боку але дівчина зреагувала тому відступила назад .

Так ви тренувались 2 а може 3 години хто зна час пройшов доволі швидко .

~Після тренувань ~
П'ятий і Т/і прийняли душ ( кожен у своєму ) перевдяглась у те в чому були зранку і спустились на кухню де був Клаус і Лютер .

П'ятий пішов до хлопців .

Т/і- я піду прогуляюсь .

П- сама?

Т/і- якщо можна

Д- можна але силу не використовуй .

Ти помахала у знак згоди і пішла .

Вийшовши з Академії я вирішила піти у сторону університету ( ти навчаєшся в дома )вирішила згадати все ,що там відбулось так ти гуляла доволі довго доки не зайшла за якийсь будинок нерозкрита крила і не в злетіла у повітря .
Ти літала кружляла сівши на дах закинутого будинку ти сіла на край і почала дивитись на захід сонця в далечінь і слухала як хтось кудись поспішаєш їде .
І тут в одну мить це все завмерає.

Т/і- якого ...- ти дивилась на всіх хто завмер .

?- привітик .

Ти повернулась і побачила жіночку яка була вдягнена у плаття та з великим чорним чемоданом у руці .

Т/і- ти хто така ?

Кр- Куратор

Кр- я та хто допоможе врятувати твою родину і весь світ від смерті

Т/і- від якої смерті ви напевно помелились але у нас з родиною все добре .

К- ну можливо у вас все добре але рівно через п'ять днів буде кінець світу і всі загинуть .

Т/і- ха...ха ..ха дуже смішно .

Кр- я не жартую можеш у свого возлюбленого П'ятого запитати він вже має все знати .

Т/і- не переживає спитаю .

Кр- от і молодець ,а якщо хочеш уникнути його то ти повинна вкласти зі мною контракт.

Т/і- я ніякі контракти вкладати не буду .

Кр- будеш я знаю -і зробила свою посмішку .

І ось Куратора зникла ,а все навколо знову рухається .

Т/і- що це щойно було ?

Ти розправила крила і полетіла в Академію в надії що їй розкажуть хто ця жінка і що їй потрібно від неї .

На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now