10 частина

58 4 2
                                    

К- П'ятий ти небачи...
К- 💭АааАаАаАаа ВОНИ СПЛЯТЬ РАЗОМ ТАК ЩЕЙ ОБІЙМАЮТЬСЯ ПОТРІБНО ЦЕ ВСІМ ПОКАЗАТИ 💭
Клаус вийшов з кімнати П'ятого і пішов на перший поверх де були решта Харгівзів (Якщо неправильно то повідомте )
К- НАРОД .
Д- Клаус чого ти кричиш?
К- П'ЯТИЙ І Т/І СПЛЯТЬ РАЗОМ І ОБІЙМАЮТЬСЯЯЯЯ- прокричав Клаус .
Ел- Щоооооо
К- ходімо самі подивитесь .
Всі встали та пішли до кімнати П'ятого зайшовши вони побачили .
Т/і яка утнулась носом в шию хлопецю ,а він в свою чергу обіймає її.
Ел- *пошепки*Божечки які вони милі .
Л- *пошепки*ага
К-*пошепки*їх потрібно свотограіувати Елісон дай телефон - Елісон дала телефон номеру чотири і той зробив фото але забув вимкнути спалах і через нього прокинувся номер П'ять .
П- *пошепки* ви купка тупих тараканів ,що ви забули у моїй кімнаті ?
К-*пошепки* ви разом?
П-*пошепки* якщо Т/і прокинеться то я вам всім по відрізаю язики і по виколюю очі ви мене зрозуміли ?- сердито сказав номер П'ять .
Ел- *пошепки* все ми вже йдемо , пішли Клаус я хочу жити .
І вони всі вийшли з кімнати і номер один голосно закрив двері від чого прокинулась Т/і .
Т/і- доброго ранку*сонним голосом * 😊
П- доброго ранку 😊.
Т/і- чого всі приходили і Клаус пищав ?
П- просто вони хочуть скоротити термін свого життя .
Т/і- ясно , а котра година ?
П- 10:27.
Т/і- вже час вставати .
П- давай ще трішки полежимо .- і хлопець обійняв тебе за талію і прижав до себе ваші лиця були у декількох сантиметрах один від одного , від цих дій хлопця лице дівчини вкрилось легким румянцем . І щоб П'ятий цього не побачив ти утнулась йому у шию .
Полежавши так ще годину ви встали .Ти пішла до себе в кімнату прийняла душ та перевдяглась

Ти пішла до себе в кімнату прийняла душ та перевдяглась

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Спустившись на кухню де були вся родина .
П- ти будеш каву?
Т/і- так .
Ти сіла за стіл і бачила як інші дивились на тебе та перешіптувались , ніби хотіли щось запитати але не знали як це зробити , лише один Клаус ледве стримував писк і радість .
Через п'ять хвилин вже всі сиділи за столом , а ви з П'ятим пили каву  у приміщені панувала тиша яку перебив Клаус :
К- голубки ви ще довго будете мовчати і приховувати від нас все ?
Т/і- по-перше ми не голобки , а по-друге ,що приховувати?
Ел- ой да не притворяйтесь ми ж бачили як ви в обнімку спали .
П- взагалі-то...- Т/і перебила хлопця .
Т/і- мені приснився страшний сон про П'ятого я злякалась і пішла до нього , а заснули ми випадково .
К- ну да ну да .
П- 💭це була найкраща ніч у моєму житті 💭
Т/і- 💭я неможу повірити я спала з П'ятим це найкращий день мого життя 💭
В- ауу П'ятий , Т/і ви нас чуєте ?
Т/і- а що ?Вибач я не почула .
В- я кажу ,що тато просив передати щоб ти продовжувала тренування , а вчителем твоїм буде П'ятий .
Т/і- а куди подівся містер Реджинальд?
Д- тато кудись поїхав... знову і ми не знаємо куди і чи на довго.
Т/і- зрозуміло я піду до себе .
П- через 10 хв жду в спорт залі .
Ти лише помахала головою в знак згоди .

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Люди вибачте за малі частини і за те ,що стала рідше випускати частини .

Просто вже кінець другого семестру і я вирішила ,що мені потрібно закінчити його з гарними оцінками .
А ще вже тепло більше часу на дворі ,а на написання фф майже немає часу .
Вибачте ще раз .
Хочу сказати що наступна частина буде з інтрижкою🤭

На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now