Ранок почався не з чашечки кави а з криків що доносились з першого поверху ви з П'ятим бігом зібрались і спустились на низ там ви побачили таку картину :
Дієго , Ваня, Елісон лежать без свідомості Клауса немає ,а Лютер ледве відбивається від двох людей в масці .Т/і-*шепотом* хто це такі- запитала ти у П'ятого .
П- * пошепки*іди в кімнату і не виходь звідти
Т/і- ага говори до стінки .
І ти розкрила крила і на щоках з'явились зірочки .
П- чому ти мене не слухаєш - і пішов слідом за тобою
?¹- невідомий один
?¹- ось по тебе ми і прийшли .
Це був жіночий голос сказавши це вони почали стріляти в тебе ти встигла лише закритись крилами о неймовірно але вони ніби стали металевими і ніодна пуля не попала в тебе .
Ти сховала крила і завдяки своєї сили почала підіймати незваних гостей але виходило у тебе не дуже .
П'ятий у свої чергу перемістив
Лютера , Дієго, Елісон,Ваню у медпункт де була Грейс .
І повернувся до тебе і побачив таку картину .
Невідомий у масці собаки вдарив тебе по голові і ти без свідомості лежала на землі .П- Т/і , ну я вам зараз покажу .
І П'ятий почав бити їх атакувати з різних сторін і ось врешті решт вони здалися і покинули Академію зі словами :
?¹- це ще не кінець номер П'ять .
П'ятий підбіг до тебе взявши на руки заніс до медпункту де Грейс всім надала медичну допомогу і всі прийшли до тями .
П- мам допоможи .
Він положив Т/і на кушетку і Грейс приступила до роботи .
Д- П'ятий хто ті люди і що їм від нас потрібно ?
П- я впевнений на всі 100 що цих людей послала Куратор .
Ел- але навіщо , і за ким ?
П- за Т/і вона вчора з нею говорила і пропонувала укласти угоду але Т/і відмовила .
Л- і що нам тепер робити ?
П- незнаю я НЕ.ЗНА.Ю все .
Т/і почала приходити до тями і бачить те що вся Академія крім Клауса побита і має рани .
Т/і- П'ятий це Кураторка їх прислала по мене да ?- говорила ти ще з заплющеними очима .
П- це зараз неважливо ти як себе почуваєш?
Т/і встала з кушетки і подивилась у очі П'ятому
Т/і- скажи так чи ні ? - у тебе очі покривались слізьми .
П'ятий опустив голову і взяв тебе за руки .
П- так скоріше всього що по тебе .
Т/і- що ж тоді я не бачу іншого варіанту мені потрібно погодитись на її угоду .
П, Д,Ел,Л,В- Ні
Т/і- у вас є інший варіант , ви ж самі бачили вони ладні на все навіть на вбивство заради того щоб получити те що їм потрібно , а я не хочу вас втратити.- з очей річкою текли сльози .
П- вони на це розраховують ми сильні і все зможемо чуєш мене ?
Т/і- мгг ,а де Клаус ?
Всі оглянулись і справді його не було .
Т/і- тільки не кажіть що вони його забрали .
Ел- ні він скоріше всього десь шляється .
І тут ви почули як на кухні щось в пало всі з насторогою і готовність битись почали спускатись і як виявилось то Клаус перебрав і впав з стільця .
Т/і- о Боже Клаус .
К- ООО Т/ііііі привіт ...ик .
Д- ясно Лютер віднеси його в кімнату .
Лютер підійшов до Клауса взяв на руки і планіс у кімнату .
П- Т/і нам потрібно поговорити .
Т/і- потрібно пішли .
Д- і кудице ви зібрались ?
П- це не твого ума діло .
П'ятий взяв тебе за руку і переніс у кімнату .
Т/і- так про що ти хотів поговорити ?
П- справа в тому що ...