*****†*********†******
Ти вийшла на двір та розправивши крила полетіла в невідомість , ладно шутки шутками ,а ти полетіла до дому Адель
Приземлившись біля дверей ти сховала крила і подзвонила у дзвінок .
Через 5 хв двері відчиняє ще сона дівчина
А- Т/ф ти чого приперлась .
Т/і- хочу помсти - і у тебе на лиці з'явилась маняцька ( незнаю як правильно 😅)посмішка
А- що ти геть здуріла якщо ти зараз не покинеш територію то я викличу поліцію .
Але ти її не слухала ти бігом взала її за руку і з твоєї спини вже було видно крила .
А- якого?...- вона не встигла договорити як ти взлитіла ,а дівчину ти тримала за одну руку , вона кричала дуже голосно і ти вирішила зупинитись на криші одного з будинків .
А- відпусти мене ,хто ти чи що ти таке ? - з слізьми на обличчі казала Адель .
Т/і- значіть як ображати мене бити то ти смілива ,а коли я можу дати здачу то ти кричиш і плачеш ?
Т/і- а знаєш я думала ,що просто полякаю тебе .
А-...
Т/і- просто покружляю з тобою у над будинками і відпущу але після твоїх слів я зроблю дещо інше .
А- що ні Т/і пожалуста я нікому нічого не скажу я біл ще так не буду тільки відпусти мене будь ласка .
Т/і- дай подумати - ти зробила задумане обличчя - емм ні .
А- що?
Т/і- хахаха мало того ,що тупа так шей глуха , я сказала ,що тебе не відпущу .
Ти знову захватила їх за руку і взлетіла підчас польоту ти сказала .
Т/і- будеш кричати чи крутитись я тебе відпустю зрозуміла ?
А- д-да.
Т/і- молодець .
Через декілька секунд ви приземлились у лісі .
А- ти ж не хоч мене вбити правда?
Т/і- я хочу ...Вибачте що мала частина .
Хочу попередити що частини будуть виходити рідше .
Дякую за розуміння