19 Початок нового життя

38 3 2
                                    

Дописавши лист Т/і залишила його на столі підійшовши да П'ятого легко щоб не розбудити хлопця поцілувала його в губи і промовила .
Т/і-*пошепки* я тебе люблю , вибач але мені так буде краще .
І пішла в свою кімнату за речами .
Взявши всього по трішки у невеличкий рюкзак відкрила вікно і полетіла на місце зустрічі приземлившись відразу з'явилась Кураторша .

Ти повернулась і сказала .

Т/і- наш договір в силі ?- ти ледве стримувала сльози

Ку- так ти працюєш на нас 3 роки , а я в замін роблю так щоб небуло апокаліпсису .

Т/і- угу.

Куратор протягнула тобі руку .

Ку- вважай що так ми уклали згоду .

Ти потисла руку і за мить ви перемістились на незнайому тобі вулицю .

Ку- йди за мною і слухай уважно , значить ти будеш жити у цьому будинку - показала вона на невеличкий доволі милий будиночок- робочий день починається о 8:00 не запізнюйся , гроші будеш получати що місяця , перші дні тебе буде забирати машина , до завтра .

І зникла вона у синьому спалаху .

Зайшовши у будинок ти скотилась на дверях і дала волю емоціям і почала плакати .

Через 15 хв ти заспокоїлась ,перевдяглась і оглянувши будинок пішла спати .

Ранок 7:00

Ти прокинулась і ледве вставши з ліжка пішла у ванну кімнату .
Подивившись у дзеркало ти побачила дівчину з червоними очима і і розмазаною тушшю по щоках .
Прийнявши душ ти пішла на кухню випивши каву пішла в перевдягтись .

Прийнявши душ ти пішла на кухню випивши каву пішла в перевдягтись

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

7: 45.
До твого будинку приїхала машина

До твого будинку приїхала машина

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now