...
Ел- Куратор ?
Ку- привітик , я думала ти розумніша - показала на Т/і- а виявляється ще така ж слабка і без порадна ...ех ...жаль .
Т/і- я знаю про те ,що ти мене використовувала , навіщо ти прийшла?
К- люба я прийшла щоб де ,що зробити але по дорозі обдумала все і вирішила дати тобі зробити вибір - вона стала так що ти була по одну сторону , а П'ятий навпроти тебе , а по середині стояла Куратораша всі інші були в купі біля столу .
Ку- ну що ж Т/і цей вибір буде залежати від твого рішення тому подумай перед тим як відповісти .
Т/і- давай вже говори .
Ку- куди такий поспіх ... Дієго положи ножа на місце .
Дієго подивився на неї , а потім на П'ятого і на тебе ви жестами показали ,щоб вони нічого не робили просто стояли .
Ку- дякую можемо продовжувати - вона дістала пістолет і зарядила його - Т/і вибирай або помераєш ти і вся твоя родина буде в безпеці , або помераєш П'ятий і воша родина буде в безпеці і не будуть мати нічого спільного з Комісією , вибирай .
П- Т/і тут є якийсь підвох я відчуваю це .
Але ти не слухала хлопця і вже прийняла рішення .
Т/і- я зробила свій вибір але на останок хочу дещо дізнатись ,можна ?
П'ятий дивився на тебе молячись щоб ти вибрала його , а не себе .
Ку- думаю це буде замість останніх слів тому давай.
Т/і- у мене лише три запитання , перше - хто для тебе Лайла тільки чесно без цих всіх 'вона моя улюблена і найкраща донечка 'і все таке .
Ку- хах та вона пішак як і ти у моїй грі .
Т/і- добре , друге запитання ,навіщо ти нас з Лайлою і відправляєш часто у двох , на місії після який великий ризик ,що ми не повернемось ?
Ку- коли я це робила у мене була надія ,що ви помрете і я вас більше не побачу тому , що я знайшла набагато кращих та освідченіштх кілерів ніж ви , і щоб не затрудняти себе і не вбивати вас самотужки , я підлаштовувала всі місії в надії ,що вам буде капут але ви впорались із кожним , і от я вирішила взяти все в свої руки , і просто вбити вас, і першою на той світ підеш ти Т/ф , а вже потім Лайла та інші працівники ,що заважають мені - все ще тримаючи пістолет направлений на П'ятого сказала вона.
Т/і - хах ...хахаха...ХАХАХАХАА- Її сміх був схожий на якогось психа , від чого у всіх присутніх пішли мурашки по тілу - ХАХАха
Ку- що ти робиш ?- здивовано і трішки налякано запитала Куратор , так як вона ніколи не бачила тебе в такому стані .
Т/і це був захисним маневром щоб не заплакати , але вона не розрахувала те ,що сказала Куратораша настільки її зачепить .
Т/і- я тебе зрозуміла і останнє , третє питання , що ти будеш робити якщо прямо зараз до твоєї голови буде прикладений пістолет заряджений ?- з маняцькою посмішкою подивилась дівчина на Кураторшу .
І в ту мить до її голови положили холодну зброю це була ...