4 Як все було?

86 5 0
                                    

Р- заспокойся ми тобі нічого не зробимо все нормально давай просто поговоримо , добре?
Ти- д...да...да добре .
Р- все а тепер заспокойся .
Ти почала потроху заспокоюватися очі стали нормального кольору але зірки з щічок не з ходили .
Спустившись на перший поверх всі сіли , хто на Ліван хто на крісло ,а ти сіла на кріслі навпроти Дієго.
Ти- що зі мною відбувається я нічого не розумію .
Р- Ти заспокойся я зараз тобі все розкажу : Всі кого ти тут бачиш такі ж самі як і ти вони мають над сили , я створив цю Академію щоб вивчити детальніше вас ваші сили та як їх контролювати , ви всі народились в один день але в різних куточках світу таких як ви ще було 43 дитини але з усіх них вижили лише ви .
Всі інші діти не змогли вижити через те ,що їх поглинула їх сила , всіх кого ти бач тут і ти теж народились у жінок ,що не були вагітними я всім батькам заплатив щоб вони віддали вас мені всі погодились .
А коли я приїхав то твоїх батьків то вони сказали ,що не віддадуть тебе .
Ти- а...але чому вони мене тоді покинули якщо не хотіли віддавати ?
Р- їм потрібні були гроші тебе хотіли продати , але твій дятько вмішався у це все і сталось все так як є зараз .
Р- Ти ти повинна залишитись в академії у тебе є багато сил про які ти не знаєш .
Ти- д..добре.
К- урраааааа тепер ти наша сестра .
П- це все звичайно добре але якщо вона родилась в один день ,що і ми тоді чому вона у тілі 17 річної дівчини ?
Р- Коли я прийшов забрати Ти вона сильно плакала ,а на її щічках зявились зірки як зараз .Її батьки цього не бачили так як я взяв її на руки коли вони з'явились і прикрив обличчя і вколов їй ліки ,що послаблюють її силу і сказав їм ,що ти повинна піти зі мною на декілька років збрихавши що у тебе є підозра на дуже хворобу вони погодились . Я висилав їм що місяця велику суму грошей і так ти проспала всі ці роки і зараз сумарно тобі 31 як і всім , і коли дія ліків припинилась я віддав тебе батькам і після того я тебе не міг знайти .
Ти- я... Я неможу в це повірити ,що мені зробити щоб сила зникла ?
Р- це неможливо .
Ел- не переживай все буде добре ми тепер сім'я і будемо допомагати один одному .
Вона підійшла і обійняла тебе так само зробили Ваня і Клаус .
Р- так покажіть Ти де її кімната .
І він пішов .
Ел - пішли .
Ви піднялись на другий поверх і Елісон показала на двері - ось твоя кімната .
Ти- а це чія - ти показала на двері ,що на в проти тебе .
Ел- П'ятого .
Ти- зрозуміло ,а коли він мені телефон віддасть ?
Ел- незнаю но я з ним поговорю .
Ти- добре дякую , можна я сама побуду ?
Ел - звичайно як що щось потрібно то моя кімната он там - і вона показала на кімнату в кінці коредору .
Ти- добре .
Ти зайшла в кімнату та закрила двері і скотилась по ній в низ .
Ти- 💭 за що це мені , де я так провинилась ? 💭
Поплакавши так хвилин з 15 ти встала і почала оглядати кімнату :

Ти- 💭 за що це мені , де я так провинилась ? 💭Поплакавши так хвилин з 15 ти встала і почала оглядати кімнату :

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Повернувшись ти побачила своє відображення , у тебе вже зірочок не було лише туш що розтиклась по обличчю .
У твоїй кімнаті була ванна кімната .
Ти зайшла в милась привела себе в порядок і спустилась на кухню там був Дієго ,Клаус і П'ятий .
К- Ти привітииииик
Ти- ти ,що знов п'яний ?
П- привикай він такий завжди буде .
Ти- я хотіла сказати ,що я піду по свої речі .
Д- куди ?
П- Дієго ти тупий чи притворяєшся ?
Ти- до дому .
Д- а точно .
П- пішли
Ти- куди?
П- до тебе по речі чи ти сама маєш йти?
Ти- сама .
П- я йду з тобою пішли .
К- ооууууу П'ятюня ти сьогодні такий добрий .
П- Клаус заткнись .
Ти- коли ти віддасиш мені...
Не встигла ти договорити як П'ятий протягнув тобі телефон .
Ти- дякую .
Ви вийшли з Академії і пішли до тебе до дому .

__________________________________
ДРУЗІ ЦЕ ВАЖЛИВО :
Ви най кращі дякую вам ,що читаєте коментуєте мені дуже приємно 🥰

На двох берегах [Закінчений]Where stories live. Discover now