3 BÖLÜM GÜLFEMİN ANLATIMINDAN

1.6K 103 6
                                    

Amca beni köyde gezdirmiş ardından kahvehaneye getirmişti. Bir masaya oturduk. Bir çay söyleyip herkese köy efsanesini haber yapacağımı söyledi. İnsanlar bana bakmaya başladı ve kafalarını salladılar.

Çok garip bir hava vardı, nasıl desem ürperticiydi.

Çayımdan bir yudum aldım ve köye bakmaya başladım. Klasik köydü. Sadece beni korkutan bazı evler vardı. Onlar da tamamen terk edilmiş, ve yıkılmıştı aynı korku filimlerindeki evler gibiydiler.

Korku filmi sevmem ama dostlar sağ olsun izletiyorlardı. Özellikle köyde geçen korku filimlerini bayılıyorlardı. Bu köye bakınca da nedense aklıma korku filimlerin geliyor.

Top oynayan çocuklara baktım. Neşeyle birbirleriyle oynuyorlardı. Birden bir adam belirdi. Çocukların elindeki topu alıp çocukları bağırmaya başladı.

"Geldi yine köyün delisi. Hasan müdahale etsene sadece seni dinliyor" dedi bir amca.

Yanımdan kalkan ve bana köyü gezdiren amcanın ismini öğrenmiş oldum böylece.

Kendimi köyün efsanesine o kadar kaptırmışım ki adama ismini sormak aklıma bile gelmemişti.

Hasan amca kalkıp delinin yanına gitti. Hasan amca gider gitmez yanıma biri oturdu.

"Gerçekten köyün efsanesi haberini mi yapacaksın kızım" dedi

"Evet" dedim

" buraya daha önce gelen muhabirlere ne oldu duymadın mı?" Dedi yüzüme bakarken

"Duydum" dedim

"Cesaretlisin" dedi

"Dikkat et kendine bu cesaret başına iş açmasın"

Amca elini arkasına bağlayıp Yanımdan kalktı. Bir de böyle haber vardı. Evet buraya yâni bu köye iki muhabir gelmiş ondan sonra da onlardan haber alınamamıştı

GİZEMLİ KÖY VE GAZETECİ TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin