8 BÖLÜM GÜLFEMİN ANLATIMINDAN

1K 102 3
                                    

Duyduğum şeyle korkuyla hasan amcaya baktım. Yutkundum

"Peki siz burada neden yaşıyorsunuz?" Diye sordum.

"Dediğin gibi kızım bu sadece efsane" dedi gülümseyerek.

"Anladım" dedim 

1 ay olmuştu köye geleli ve neredeyse herşeyi not almıştım. Artık gitmem gerekiyordu ama gitmek istemiyordum sanki. Galiba sevmiştim burayı.

Efsanesi korkunç olsada sevmiştim burayı!

1 aydır gittiğim ormana giderken etrafın fotoğrafını çekiyordum. Acaba gazeteci yerine fotoğrafcı mı olsaydım?

Duyduğum sesle yerimde donup kalmıştım. Bir at sesi duyuyordum. Ne uzaktı ne de yakın. Sanki bana doğru geliyordu.

Kendime gelip köye gitmek için arkamı döndüğümde geldiğim yolun değiştiğini görmüştüm. Dehşete düşmüştüm.

Ne oluyordu burada?

Atın sesi yaklaşırken korkuyla patikaya izleyerek koşmaya başlamıştım. Nereye gittiğimi bilmiyordum! Tek bildiğim atın beni takip ettiğiydi.

Korkudan gözlerim dolmuştu resmen!

Ses yaklaşırken kendimi göle benzeyen bir yerde bulmuştum. Nereye gelmiştim ben!?

Yakınımdan gelen kişneme sesi ile elim titremeye başlamıştım. Arkamı dönünce siyah pelerinli ve atlı birinin bana doğru geldiğini görünce aklıma direk efsane gelmişti.

Geri gitmeyi düşündüm ama geri gidersem suya düşerdim ve ben yüzme bilmiyordum!

Siyah pelerinli adam atına  durdurup atından inince korkudan küt diye gitmek üzereydim.

Lanet olsun bana doğru geliyordu bu! Birden önümde beliren  siyah pelerinli adam ile nefes almayı unutmuş bir şekilde ona bakmaya başlamıştım.

Yüzünü göremiyordum. Simsiyahtı. Boyu benden uzundu, onun omzuna geliyordum. Siyah eldivenli elini omzuma koyunca vücudum resmen jöle gibi olmuştu. Yere kendimi bırakacağım sırada adam beni tutup kucağına almıştı. Bense üstüme çöken hisle kendimi karanlığa bırakmıştım.

GİZEMLİ KÖY VE GAZETECİ TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin