البارت الثاني عشر

60 6 0
                                    

البارت الثاني عشر
•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
قالت ليندا بفرحه: ما رايكم ان نذهب لتناول مثلجات عندما تنتهوا من التدريب.
قالوا جميعا بفرحه لفرحتها: حسنا.
وبدأو ان يسجلوا الاغنيه وكانت اغنيه Spring Day وعندما انتهو ذهبوا الي محل مثلجات واخذوا المثلجات وذهبوا وجلسوا في مكان هادئ ليس فيه احد حتي لا يتعرف احد علي الفرقه وجلسوا قليلا ثم قالت لهم ليندا: ما رايكم ان نلعب لعبه؟
قالوا جميعا بحماس: حسنا.
وبداو لعب لعبه صراحه وجرأة وجاء الدور علي جيمين يسال تاي وقال له: صراحه او جرأة؟
قال تاي: امممم جرأة لاة عشان خايف تقولي اعمل عشرة ضغط فا هختار صراحه.
نظر له جيمين نظرة لعوبه وقال له:متأكد فكر.
قال له تاي بتأكيد: فكرت.(تماااام انت اللي اخترت بقي قابل يامعلم.
قاله جيمين: كم عدد البنات اللذين واعدتهم؟ 😏
قال له تاي بتوتر: ولزمته اي السؤال دا دلوقتي يعني.
قال جيمين: انت اللي اخترت رد يلا ولو مردتش هتختار ورقه للعقاب وياعالم هيكون العقاب عشرة ضغط ولااااا....
قال له تاي بشر: خمسه 🥲.
قال له جيمين: هااا قول العدد الحقيقي.
تاي باستسلام: سته وحياتك.😭😢.
قال له جيمين: خلاص كدا عرفت انك بتقول الحقيقه لانك حلفت بحياتي😂.
قالت لهم ليندا: يلا نلف الزجاجه تاني...
وعندما لفت ليندا الزجاجه جاء الدور علي هي تسال نامجون قالت له بضحك: اسالك اي انا دلوقتي هو انا كملت اسبوع معاكوا عشان اعرف عنك حاجه.... تختار صراحه ولا جرأة الاول عشان اقرر.
قال نامجون بثقه: جرأة.
قالت ليندا بابتسامه خبيثه: متاكد فكر انا بديك فرصه تانيه اهووو.
قال نامجون بثقه كبيرة(اما نشوف الثقه دي هتروح لفين بعد ما تعرف اي اللي هيحصلك): انا كلامي في محله.
قالت ليندا: قوم حالن واعمل100ضغط و10دورات للجري بث كدا عشان مظلمكش😁.
قال نامجون بسخريه: بث كدا عشان متظلمنيش دا انتي كان ناقص تقوليلي قوم ازقل نفسك في الميه.
قالت ليندا: لا كفايه عليك كدا عشان خايفه عليك لاتموت واشيل زمبك(طبعا هما في البلاله مايعرفوش هي بتتكللم عن اي) وفعلا قام نامجون يعمل اللي إتأمر بيه ووو............

يتبع.......
&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&&&-&
للكاتبه ~سوما~
دمتم سالمين 😘

*لستُ ارمي*حيث تعيش القصص. اكتشف الآن