Sırada fotoğraf çekimleri ve bir büro kurmak vardı. Başlangıcı İtalya'da yapacaklardı. Ardından ufak defileler, ajanslarla görüşmeler yapılacaktı. Yao da ağlarına düşürülecekti. Çok işleri ve kısa zamanları vardı. Bir de bulunması gereken ve aslında bulunan iki kişi kalmıştı. Lulu gerçeği Zhan'a açıklayacaktı artık.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Lulu, orta halli bir ailenin tek kızıydı. Dahi olduğu keşfedildiğinde henüz ilk okuldaydı. Amerika onu keşfettiğinde, Çin'den buraya getirmişti aileyi. Sius gezegeninde dahi olanlar keşfedilince, gezegen antlaşması üzerine Amerika'da toplanırdı. Okutulurlar ve erken yaşta da iş hayatına atılırlardı. Yirmi yaşına girdiklerinde isterlerse kendi hayatlarını istediği her hangi bir ülkede kurarlardı. Anne ve babası olmayanların koruyucu ailesi olursa iş hayatı yerine onlarla yaşamaya başlar, tüm geleceği finanse edilirdi. Sius gezegenine bilgileriyle yardımcı olan tüm dahiler devletler tarafından desteklenirdi.
Lulu daha onbeş yaşındayken iki üniversite bitirmiş devlet bünyesinde bilişimci olarak işe başlatılmıştı. O yaşta, oyunlar oynaması gereken çağda, iş dünyasının bunaltıcı yoğunluğuna girmişti.
On yedi yaşında ailesini kaybettiğinde, Jiyang ve Cheng'le tanıştı. Aralarında çok yaş farkı da yoktu. Ama Jiyang, Lulu gibi o yaşta çoktan üçüncü üniversiteyi bitirmiş, alternatif tıp eğitimine başlamıştı. Cheng ise henüz lise son sınıf öğrencisiydi. O da zekiydi ama aklı daha çok oyunlardaydı. Varlıklı bir ailenin şımarık oğluydu Cheng. Ailesi her istediğini yaparak onun bencil olmasına katkıda bulundu ne yazık ki. Jiyang olmasaydı sonun nereye varacağını görmüştü. Ona verilen bu şansı iyi kullandı. Yine de hala içinde bir güvensizlik vardı. Bu korkusunu San'ı tedavi ederken yendi.
İşte bu ikili Lulu'nun da hayatını tamamen değiştirmiş kardeş olmuşlardı. Lulu işinden ayrılıp Xingchen ailesinin himayesine girdi Jiyang sayesinde. İlerleyen yıllarda kendine yeni bir dünya kurdu. Bilişim de zaten bir deha iken Hukuk Fakültesi'ni de bitirerek kanunlar konusunda da en yüksek bilgiye sahip olmuştu zaten. Evrenin gözde ve nadir şifre çözücülerinden birisiydi. Girmediği ağ yoktu. Xingchen ailesinin korumasına girdiğinde home ofis çalışmalara başladı. Çeviriler, sunumlar adeta ona yağıyordu. Yasal konularda da danışmanlık yaparak günlerini dolduruyordu. Sonradan Jiyang ve koruyucu ailesinin onu desteklediğini çözdü. Maddi olarak hiç bir sıkıntısı yoktu. Xingchen ailesi devletin ona verdiği paraya asla dokunmamıştı. Böylece Lulu'nun mali açıdan derdi kalmamıştı. Tek derdi sosyal olamamaktı. Ama bu da kendi tercihiydi. Dahilere has özellikden bir tanesiydi içe kapanık olması. Lulu sadece anne, baba dediği Xingchen ailesini ziyaret ederdi. Jiyang ve Cheng işlerinden fırsat buldukça bu ziyaretlerde orada olurlardı. İlk başlarda, Cheng aralarında olmasa da Jiyang ve Lulu'nun yardımıyla çukurdan çıkmış tekrar hayatını düzene sokmuştu.
Jiyang ona San ve durumundan söz edip, yardım istediğinde çok mutlu oldu. Nihayet ona yardım eden bu güzel insanlara faydası olacaktı. İlk olarak San'ın hastaneden çıkış görüntülerini sildi. Ertesi gün için Zhan'ın girişini işledi. Asıl önemli nokta San öldüğü gün kameraların arıza verdiği bilgisiydi. Şüphelenip araştırılsa bile. San ölmüş, Zhan ertesi gün hastaneye gelmişti. Kamera kayıtları olmadığı içinde kimse bir şey bulamazdı.
Ardından izlenmez hatlar için Jiyang'a bilgi verdi. Kimlik değişimi kayıtları onun için çocuk oyuncağıydı. İlerleyen zaman da Lulu da, Jiyang, Cheng ve San'la birlikte aynı evde yaşamaya başladı. Tüm gerekli malzemelerle odasını iletişim ağı donanımlı hale getirdi. Lulu'nun bir sırrı vardı ve bunu kimse bilmiyordu. Belki çok ilerde anlatabilirdi onlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal & Revenge ~ Yizhan ~ İhanet & İntikam
FanficMucizeler her şeyin ve herkesin ikinci bir şansı hak ettiğini gösterir. Bu söze hem inanıyorum hem de inanmıyorum. Ben bir mucizeyim ve ikinci bir şans verildi bana. Bu mucize Tanrı tarafından bahşedildi ve mucizeye biri de yardım etti. Ama her...