30-İki gece, bir gün

69 10 28
                                    

   

     "O, Bai arıyor lütfen bekleyin ne diyecek bakalım."

             ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

     "Zhan çok üzgünüm. Bugün seni öyle bırakıp gittim diye içim içimi yedi. Biliyorsun babam tüm sorumluluğu bana vermişti. Bu yüzden şirkete dönmek zorunda kaldım."

     "Önemli değil diyemiyorum Bai. Önemli hem de çok önemliydi. Beş yıl sonra ilk kez bir aradaydık. Seni dinleyip, anlamaya çalışacaktım ama sen bu fırsatı kaçırdın."

     "Zhan lütfen beni affet. Elimde olmayan sebepler yüzünden bizi bitirme. Bana bir şans daha ver. Bu kez hiç bir engel çıkmayacak. Seninle uzun uzun başbaşa konuşacağız. Bir kere dinle sonra ne dersen kabulüm olacak."

     "Peki. Yarın o halde aynı yerde ama bu kez akşam dokuzda . O saatten önce gelemem. Gün boyu katalog çekimlerim var."

     "Teşekkür ederim Zhan. Çok teşekkür ederim. Bana bu fırsatı vermen çok değerli. O halde yarın akşam buluşuyoruz. Hoşça kal."

     Zhan telefonu öfkeyle kapattı. Jing başta hepsi şaşkındı. Konuşurken normaldi oysa.

     "Bu bir şeyler karıştırıyor galiba. Nedense konuşması beni hiç ikna etmedi. Hele babasının sözünü dinleyecek. İmkansız. O babasını asla takmayan birisidir. Bakalım yarın öğreniriz umarım. Cheng sen iyice araştır şunu. Dedektif filan tutun. Önceleri şaşkındım ama artık aklım başıma geldi. Tedbirli olmakta fayda var. Ah bu arada sizi fark etmiş olabilir. Yarın Cheng ve Lulu benden önce orada olsun iki masa ayırtın. Ben mesajla bildiririm Bai'ye. Umarım yalan söylemiyordur. Bu kez mahvederim onu."

     "Sakin ol. Tamam dediğin gibi biz yanında oluruz. Jiyang ve Jing de dışarıda ayrı ayrı yerlerden takip etsinler. Özellikle Jiyang sen Bai'nin peşine düş. Jing sen de, yine biri takip ederse onu izle."

     "Karar verildi. Artık evlere dönelim. Jing yarın öğlen seninle buluşalım. Bizim çekim filan yok. Zhan öyle uydurdu. Geç saatte Cafe tenha olur. Biz farklı bir şey yapacağız seninle. Önce cafeye gidip tamamen boş olmasını sağlayalım. Biraz paraya bakar bu iş. Bir de özel işimiz var onu buluşunca söylerim."

     "Zhan gelmeyecek sanırım. Doğru mu anladım?"

     "O yarın dinlenmeli. Malum bu gün yine stres seviyesi yükseldi. Akşama dinç olmalı."

     "Jiyang, Biraz dışarı çıkmam lazım ama. Akşam üstü bir yerde buluşalım bir şeyler yeriz hep beraber. Jing'in de içi rahatlar. "

     "Of Zhan tamam kabul. Jing dedin mi akan sular duruyor."

     "Jiyang fazla.. Neyse susmazsam yine gerilim olacak. Zhan'ı biz getiririz. Sonra oradan cafeye geçilir ayrı ayrı taksilerle."

     "Cheng fazla korumacısın. Zhan çocuk değil."

     "Doğru çocuk değil. Yirmi yaşında da değildi ama bak başına neler geldi. Onun çektiği acıları biz biliyoruz. Şimdi bu adam da dahil hiç kimse için acele etmesini istemiyorum. Jing sana kötüsün demiyorum. Benim güvenim çok sarsıldı. Kardeşim gibi sevdiğim bu genç adam kollarımda çok ağladı gecelerce. Korkusunu, travmasını unutacak kadar hem de. O yüzden temkinliyim."

     "Seni anlıyorum. Ben de Zhan doğru kişiyi bulsun. Mutlu olsun istiyorum. Sakın art niyet arama sözlerimde. Ben de sizden birisi gibi onun yanında destekçi olmalıyım. Gerisi zamana ve Zhan'a kalmış."

     "Güzel, anlaştığımıza sevindim. Hadi gidelim artık."

     "Pes diyorum size. Ben yokmuşum gibi ne güzel konuştunuz. Tamam uzatmayın. Aşırı yoruldum. Migrenim tutarsa yarını unutun. İyi geceler Jing yarın görüşürüz."

Betrayal & Revenge ~ Yizhan ~ İhanet & İntikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin