Gülüşerek duşa giren çift çok mutluydu. Yarın ayrılacaklardı evet. Günler ne getirecekti. Her şey yolunda gidecek miydi? Bunun cevabını öğreneceklerdi yakında.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Ayrılık zamanı geldiğinde Yu San babasına sıkıca sarılmış bırakmıyordu. Gidip de dönmeyecek gibi geliyordu. O küçücük kafasında bunu çözemiyordu. Babası neden yine gitmek zorundaydı? Gidince ne zaman gelecekti? Bunu ona anlatabilmek çok çok zordu. Üstelik iki babası da ayrılıyordu evden. Onu büyüklerine bırakıp gidiyorlardı. Zhan mümkün olduğunca sakin olarak ona anlatmaya çabalıyordu.
Sonun da ikna olmuştu. Babaları onu ziyarete gelmeye çalışacaklarını söylediler. Ama bir hafta izin istediler oğullarından. Gelemezlerse boşa ümit vermeyi istemiyorlardı. İşlerini bitirir bitirmez hemen geleceklerdi. Yine Yibo ve ekibi, Zhan ve ekibi olarak aile evlerinden ayrılmışlardı. Jing yarın geleceğini bildirmişti. Bir yanları istemese de, diğer yanları bir an önce gelsin ve bitirsinler istiyordu. Önce hepsi Yibo'nun evinde toplandı. Sahte sevgili ve onun sözde ayrıldığı sevgilisi de vardı aralarında. Feiyu Dishi onlarla tanıştığında içi rahatlamıştı. Kıskançtı, normaldi. Onu bir başka erkekle sevgili olarak görecekti. Kolay değildi. Üstelik karşısında ki adam çok yakışıklıydı. Gülüşüne kendi bile hayran olmuştu. Konuşması onu daha da çekici yapıyordu. Yibo araya girip kurallar koyup talimatlar verdiğin de epey su serpildi yüreğine.
"Bai demem de sakınca yoktur. Biliyorsun eski sevgilisi rolünü oynayacaksın. Ama sakın abartma. Sarılmak yok, yanakdan bile öpüşme asla yok. Aranızda mesafe olsun lütfen."
"Yibo endişelenme. Zhan ancak kardeşim olabilir. Onu başka gözle görmem imkansız. Ve özellikle benim gözüm yalnızca Dishi'yi görür. Bu işte onunla düşman gibi olmak bile bana acı verecek ama bu pisliğin yakalanması gerekiyor. Bizim hayatımıza da ışık tutuyor sizin yaşadığınız. Benzer bir olay başımıza geldi. Çabuk fark ettik. Onu hayatımızdan tamamen uzaklaştırdık. O yüzden size yardım etmek için bu rolü kabul ettik. Zhan emin ellerde hiç merak etme."
Bu konuşma herkese rahat bir nefes aldırmıştı. Jing yarın geliyordu. Onlar ertesi gün buluşacaktı. Feiyu Dishi de kamufle olarak orada gizlenecekti ama Jing'e kendini belli edecekti. Gözleri Zhan ve Bai'nin üzerinde olduğu için fark edilmemesi imkansız olacaktı. Diğer gün yine buluşacaktı Zhan ve Bai İşte o zaman Dishi biraz olay çıkaracaktı. Jing kesin o gün ona yaklaşacaktı. Ondan sonrası kolay geliyordu. Bir terslik çıkmazsa Jing, Dishi'yi kışkırtacak ve kullanacaktı. Bu karardan sonra sevgililer başbaşa bir gece geçirmek ve sabah ayrılmak üzere aynı evde Yani Yibo'ların evinde kalmıştı. Yarın büyük gün başlıyordu sonunda. Yibo ve Zhan sadece birbirlerinin kollarında, huzurla sarılıp yatmışlardı. Uykuları yok gibi görünse de uykuya dalıp gitmişlerdi.
Bir kaç gün veya bir kaç hafta. Ne kadar süreceği belli olmayan ayrılığa katlanmak zorundalardı. Jing'in menajeri Yibo ve Xuan'ın da Amerika'ya gittiğini söylemişti. Yibo bizzat arayıp söylemişti bunu bilerek. Zhan'ı baş modelleri yapmak için ikna etmeleri gerekçesiyle peşindeydiler Zhan'ın. Ama Jing'e göre sebebi belliydi. Yibo'nun başka amaçlar güttüğünü fark etmişti. San'a benzerliğine kapılmıştı Yibo. Ona kaptırmamak için çok iyi bir plan yapması gerekiyordu. Önce eski sevgiliyi egale etmeliydi. Eski oyunu oynamayacaktı. Bu kez Yibo fark eder, kimliği açığa çıkabilirdi. Jing suçlu olduğunu, birinin ölümüne sebebiyet verdiğini de biliyordu. Gezegen kuralları ve yasası gereğiyle ceza alacağının da farkındaydı Yibo onun Yao olduğunu anlarsa kesin peşini bırakmazdı bu kez. Jing'in mali durumu eskisi kadar güçlü değildi artık. Saklanmak ve estetik için harcamıştı birikimini. Ailesi ise San'ın ölümünden sorumlu tutmuş, onu teslim olmaya çağırmıştı. Yu aldatmaktan suçlu bile olsa, o sadece kaçmıştı. Ama Jing'in yaptıkları San'ı ölüme süreklemişti. Teslim olmak istemeyen Yao. Onlardan da saklanmış ve estetik, isim değişikliği yollarına baş vurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal & Revenge ~ Yizhan ~ İhanet & İntikam
FanfictionMucizeler her şeyin ve herkesin ikinci bir şansı hak ettiğini gösterir. Bu söze hem inanıyorum hem de inanmıyorum. Ben bir mucizeyim ve ikinci bir şans verildi bana. Bu mucize Tanrı tarafından bahşedildi ve mucizeye biri de yardım etti. Ama her...