Yibo kafasını çevirdiğinde garson yine yanlarına geldi. Yibo siparişleri verince yanlarından ayrıldı. Bir başka garson da şarap seçimlerine yardım etti. Gece başlamıştı. İlerleyen saatler neyi gösterecek yaşanılıp öğrenilecekti.¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Lüks restoran da romantik bir akşam yemeği elbette hayaldi. Xuan bunu bilmeyecek kadar aptal değildi ama ortam öylesine güzeldi ki Jiyang'a bunu göstermeyi istemişti. Mesaj yerine ulaştı mı bilemiyordu ama şu an karşısında oturan kişi masum göründüğü kadar kurnaz gözlerle bakıyordu Xuan'a. Yerinde duramayışını çözemedi Xuan. Kah şarap içiyor kah elini kolunu masada bir yerlere uzatıyor . Kah Zhan veya Cheng'le bir şeyler konuşuyordu. Hiç bir şey yapmasa gözleri ile etrafı geziyordu. Zhan bunu fark etmişti. Xuan'ı eskiden tanıdığı için meraklandığını biliyordu.
"Jiyang burada olsun biraz rahat dursan. Mümkün olsa tabanı delip altında ne var diye bakacaksın. Hayır o değil de mesele Xuan ve Yibo sıkıldığını zannedecekler."
"Of Zhan, sanki elimde. İki dakika boş dursam derim kaşınıyor işte. Kusura bakmayın beyler durum sizinle alakalı değil. Ben fazla hiperaktifim. Dahiliğin getirdiği dezavantaj."
"Waa dahi misin sen Jiyang? Gerçekten mi? Ahh üzgünüm inanmadığım için değil sadece şaşırdım. Moda dünyasının hareketliliği seni cezbetti sanırım."
"Önemli değil Xuan. Beni gören herkes şaşırıyor zaten. Hele diplomalarımı duyanlar daha da şaşkın oluyor. Neden, anlamıyorum bunu? Sonuçta evrenimizde çok sayıda olmasa da epey dahi var. Ben de onlardan biriyim."
"Kaç diploman var ki senin şaşırıyorlar? Hayır konu bu da değil aslında yaş olarak epey küçük duruyorsun. Ve görüntün çok zarif. Sanki dansçı olsan kuğu gibi süzülürsün. Kırılgan görüyorum seni, yanılıyor muyum?"
"Hahaa burda söze girmek istiyorum. Ben de ilk gördüğümde senin gibi düşünmüştüm. Sonra yanıldığımı anladım. O kırılgan görüntünün arkasında çok acımasız biri var. Ona demir kelebek deniyor. Bunu en iyi biz biliriz değil mi Cheng. Sen çocukluğundan beri tanıyorsun ne de olsa."
"Demir kelebek mi? Acımasız mı? Vay cidden merak ettim şimdi. Siz ne kadardır tanışıyorsunuz Zhan?"
"Ben ikisi ile beş yıl önce tanıştım. Benim hayatımı kurtardılar. Ve yepyeni bir ben yarattılar. İş yerimde kaza geçirmiştim. Elektrik akımına tutuldum. Elbet gerisini hatırlamıyorum. Kalbim durmuş ve morg da uyanmışım. Aslında ilk fark eden Cheng olmuş. Jiyang'a haber vermiş. Dün anlatmıştım duymuşsunuzdur. Genç bir hastasını kaybetmiş Jiyang. Ben ona teselli ödülü oldum. O da bana. Hayatımız buraya kadar geldi. Ölen genç çok etkilemiş Jiyang'ı. Benim de manken olmam için çok ısrar etti. Yanmış bedenime bir kaç estetik ve çalışma ile bugüne ulaştık. Onun mutluluğunu görmek beni sevindiriyor. Beş yıl boyunca Cheng ve Jiyang yılmadan üstümde çalıştı. Haklarını ödeyemem."
"Kısaca bir ölüm, bir hayat getirdi diyebiliriz. Jiyang'ın diplomaları çok işe yaradı. Benim hayatıma da dokundu kardeşim. Mesleğimi boşlamış, korkunç çirkin bir hayat sürerken, oradan çekip aldı beni. Yeniden doktor olarak kendime güvenmemi sağladı. Şimdilik modaya el attık bakalım ilerde ne yaparız. Üçümüzün de maceracı ruhu var."
"Off hadi ama çocuklar, beni utandırmasanız. Cheng sen kardeşimdin zaten. Zhan da aramıza katılınca üç kişi olduk. Aslında dört kişiyiz. Bir de kız kardeşimiz var. Şimdilik o biraz pasif hayatı istiyor. Asosyal yapıdadır. Bizden başkası ile rahat olamaz. Şimdi kendine yeni bir ev tuttu. Çeviri ve danışmanlık yapıyor. İlerde belki tanışırsınız. O isterse."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal & Revenge ~ Yizhan ~ İhanet & İntikam
FanfikceMucizeler her şeyin ve herkesin ikinci bir şansı hak ettiğini gösterir. Bu söze hem inanıyorum hem de inanmıyorum. Ben bir mucizeyim ve ikinci bir şans verildi bana. Bu mucize Tanrı tarafından bahşedildi ve mucizeye biri de yardım etti. Ama her...