Sabahın 5lerine doğru alarmın sesiyle uyandım.Annemleein dün dediklerine göre"Kızım yarın babanla ilk kralliyet görüşmeni yapacaksın"çokta umrumdaydı. Saçma sapan hazırlıklar olacaktı şimdi .Kız kardeşlerimin mükemmel elbiseleri falan filan.Yani pijamayla çıksam konuşmasından ne değişecek.Kapı çalınca,düşüncelerimi sildim.Kapıyi açtığımda hizmetlimiz bayan emily 'in elindeki elbiseleri gördüm. NE HARİKA BİR SABAH.
...
Sıkı ve kaşındırıcı elbiselerim ile kahvaltıya inmiştim.Herkesin beni beklediği ortadaydı.Annemin gülümsemesiyle"Hadi vanessa otur kızım"dedi ve oturdum.Kahvaltımızı yapmaya başladık Yaklaşık yarım saatte kahvaltımızı bitirmiştik, babam bizden 10 dakika önce kalmış ve odasına gitmişti. Şimdi sırada" Büyük " konuşma vardı.Babamın odasına tam girecektim kız kardeşlerim cassy ve samantha bana seslenişi kadar.Bir prensese layık olmayan küfür ettim.İçimden yaptığımı sanıyordum fakat dışımdan etmiştim. AMA YA.
"Vanessa hiç sana yakıştıramadım ama değil mi samantha?"
"Sesine kes cassy"dedim."Şey vanessa üstündeki elbiseler bu konuşmaya uygun değil..".
"NE GİYİM SAMANTHACIM BENİM"
Hizmetlimiz emily yanımıza geldiğinde sustum."Bayan vanessa elbiseleriniz odanızda saç ve makyajınız için 10 dakikaya ordayım"dedi ve gülümsedi
"Tamamdir bayan emily"
Cassy ve samantha ile odama çıktık.Sanırım elbise seçimini yapabilirlerdi.Samantha bana düz uzun ve sade beyaz bir elbise seçmişti.Elbise güzeldi fakat göğüs dekoltesi biraz fazlaydı bundan dolayı o elbiseyi seçmedim.Cassy bana Kısa belden aşağısı kabarıklaşan düz siyah bir elbise seçmişti.Bu elbiseyi seçtim ve hızlıca giyindim.10 dakika sonra bayan emily geldi ve Saçımı yapmaya başladı.Elbisemi beğenmemiş olmalıydı.Ama bence gayet güzeldi hem fiziğime çok ta güzel oturmuştu Yaklaşık yarım saate Saçımı yapmıştı. Önlerini örüp ,örgülerim ile taç yapmıştı geri kalan kısma ise maşa yapmıştık.Makyajı sade tutmuştu.Ve babam ile konuşmaya aşağıya indim...
Beni gören muhafızlar saygıyla kapıyı açtı.Onlara gülümsedim.Babam normalde giydiklerinden daha gösterişli giyinmişti yalan söylememek gerekirse babam içinde çok hoş gözüküyordu.
"Sevgili kızım yaşın 20' ye bastı.Ve benim yaşım 80lerde." Tamam bu konuşma çok saçmaydı.Yani ne var yaşlarımızı söylemekte.Babam ne düşündüğümü tahmin etmiş olmalıydı ki konuşmasına devam etti.
"Yaşlanıyoruz ve soyumuzun devam etmesi gerekiyor" Hayir evlenmek istemiyordum bunu cassy veya samanthayı secmeliydi niye ben?"Vanessa 3 gün sonra adayların gelicek ve kabul edeceksin buna en uygun kişi sensin"dedi ona öfke ile baktım ve babam bundan rahatsız olmuş olmalıydı
"BABACIM BEN EVLENMEK İSTEMİYORUM.VE İNAN HİC BIR SEY BASARAMAM. KRALLİYET YÖNETİMİ HAKKINDA HİÇ BİR BİLGİM YOK BENİM. BU SACMA EVLİLİK İŞİNİ SAMANTHA YADA CASSY VER ONLAR BUNA DAHA LAYIK" diye bağırdım.Babam bundan hiç ama hiç hoşlanmamıştı anlaşılan. Kaşlarını çatarak;
"BURALARI EN İYİ SEN BİLİYORSUN VANESSA KRALLİYET SOYUMUZU,YERLERI,SAVAŞMAYI,ORDU-- YU TOPARLAMATI EN AMA EN ÖNEMLİSİ HERŞEYE RAĞMEN GÜÇLÜ DURUYORSUN BENDEN BİLE VANESSA! KRALLİYET YÖNETİMİNİ ZAMANLA ÖĞRENİRSİN VE SEN KRALİÇE OLACAĞIN İÇİN YONETMIYECEKSIN BILE"diye bana bağırmaya başladı.
Şuan ağlayabilirdim ama bunu yapmayacaktın yapmamaliydım çünkü VANESSA HER DAİM EN GÜÇLU OLMASİ GEREKEN KİSİ AĞLAYAMAZ
EĞLENEMEZ TEK BİLDİĞİ GÜÇLÜ OLMASI,SAVAŞMASI, ORDUYU TOPLAMASI VANESSAYA AŞK BİLE YASAKTI AMA BANA BURDA EVLEN DİYORLARDI
Ama ben evlenmeyeceğim gerekirse krallığım için ölürdüm ama evlenmeyecektim.Bu iş ciddiye varar ise kaçacağım.Sonucta hayatta kalmak güçlü sanılanların işi.Babama cevap vermeden odadan çıktım....
Samantha odama gelmişti.Elinde 2 tane sıcak süt ve kurabiye vardı.Anlaşılan bir şeye canı sıkılmıştı.Ah samantha benim canım daha sıkın."Vanessa biliyorum yorgunsun ama konuşabilir miyiz?" Başım ile onayladım ."Vanessa ben aşık oldum galiba.." "Kime oldun bakalım"gozlerini kaçırdı."Vanessa o bir hanedan soyundan değil o bir koruma .."
"Tahmin edeyim samantha özel koruman Marcus değil mi?" "Nerden bildin vanessa"ona çapkınca göz kırptım kıpırdamadan başladı gecenin ilerleyen saatlerine kadar onun ile konuştum gittikten sonra uyumuştum.Son 2 gün vardı ve eğer iş ciddiysen kaçacaktım