Cyrus bana kaç der gibi bakıyordu,ama asla onu,kızlarımı ve kardeşlerimi bırakmazdım.
"VANESSAYI BIRAK ALEX,YOKSA İŞLER KÖTÜLEŞIR" ay benim için kavga etmeyin!
"AYNEN KRALLİYET BOZUNTUSU" Pardon benim canım Cyrus'uma laf mı etti o mal kafa,artık bende laf sokabilirdim!Aferim Alex böyle devam et.İnşallah savaş açarsında bende seni öldürüm.
"KRALLİYET BOZUNTUSU MU MAL KAFA!EN AZINDAN SENİN GİBİ KORKAK DEĞIL SAKAT" Artık rahat uyuyabilirdim.Mahsendeki insanlara beleş film çekiyoruz resmen,acaba para mı toplasam?
"KARIMSIN UNUTMA,BEN ÖLESİYE KADARDA DEVAM EDİCEK" ÖL O ZAMAN MAL KAFA ALEX!
Çığlık atsam kızlar anlayıp yanıma gelir mi acaba?Denemekten zarar gelmez!Tam Cyrus'um laf söyliyecekteki çığlığım ile sustu,kudursun zamanımda sabahları uyanamadığım zamanlarda kulağıma çığlık atıyordu.
"KES SESİNİ " Dedi muhafız
"HAYIR SEN KES CANO" Tamam cano mantıksızdı.Bu zamanlarda bile eğleniyorum ya helal bana.
O sırada Darla'yı gördüm,okunu hazırlamış yanımdaki muhafıza atış yapacaktı.Ve bom yanımdaki muhafız yere düştü, tam da kalbinden vurmuş güzel kızım benimm.Hızlıca Ariana 'da diğer yanımdaki muhafızı yere düşürdü. Herkes arkaya döndüğünde ,yüksek bir ses ile;
"THAT'S MY GİRL!" Dedim,kudurun sizin böyle kızlarınız yok.O sırada fark ettim,Gloria 'ya bıçak bile vermemişlerdi.Hızı ile bilinen Maria bana Kılıç getirdi.Gloria'yı yanıma çağırdım ve arkama geçirdim.
"Sevgili mal kafa alex şimdi lütfen Cyrus,kızlarımı ve kardeşlerimi sal"
"Sesini kes ve kılıçlarınızı yere atın!"
"Hayır, hem sen güç krallığı'nın kralı değil misin gel savaş benimle"
"Kaybedersin"
"Asla kaybetmem alex asla"
"Tamam,ama kaybedersen Cyrus'u öldürüm" HAYIR
"Kabul alex,eğer ben kazanırsam ve sen kaybedersen kardeşlerimi serbest bırakırsın, ve senin aldığını söylersin?"
"Tamam vanessa yerde 3 saniye duran kaybeder"
"Tamamdırr." UMARIM KAZANIRIM!
Bizim için yer açıldı,üstüm çok rahat olduğu için kıyafetimi değiştirmedim.
Ve düdük çaldılar.BAŞLADIK"KORKMA VANESSA,ONLAR SENDEN KORKACAJLAR DELİNİN EĞİTTİĞI TORUNU DİYE" dedemin sözleri kulağımda çınladı,artık daha güçlüyüm!
Suratının tam orta yerine yumruk atarak ilk hamleyi ben yaptım,tekm atmaya çalışacaktı,şimdi yutar mıyım yutmam.Tekmesini havada yakaladım,dengesi sarsılmıştı.Bunu fırsat bilerek özel bölgesine sert bir tekme attım,ve hiç beklemeden yere doğru ittirdim.Yerdeydi.
-1
-2
-3
"OYUN BİTİ KAZANAN VANESSA"
Ne sandınız olm!Kaybetmek istemeyn yüzü şimdi yara bere içindeydi.
"ATIN ŞUNLARI ZİNDANA" Dedi alex korkak MAL KAFA !
"Pardon kurallara uymayı sevmem,dediğim gibi savaş kapınızda"
"Pardon..?"
"Krallığınızı almak için yola koyulduk bile" Dedi ve son sözleri oldu.Kolarımdan çekerek benide zindana attılar.İyı yönü şuydu kızlar, kardeşlerim ve Cyrus yanımdaydı.Ama burdan çıkmam lazımdı halkım ve dedemin mezarı için.....