Zindaydık,büyük ihtimalle Alex'de çoktan yola çıkmıştı.Mantıklı bir şey düşünemiyordum.Sadece kan akıtmak,insanlar ile savaşmak istiyordum.Artık mantıklı düşünmem lazımdı.
"Güzelim iyi misin,konuşalım istersen çıkış yolu bulalım"diyen Cyrus'a ağlayacak gibi bakıyordum.Kafam ile onay işareti verdim ve zindanın en uç köşesine geçtik.
"Napcaz biz Cyrus?"
"Yanında kesici alet var mı güzelim?"
Cyrus bana bunu demesiyle aklıma botumun arasına sıkıştırdığım hançer geldi.
"Vallahi var Cyrus!"
"Çıkar o zaman güzelim,sonra kelepçeleri sökeriz en sonda zindandan kaçarız?"
"Olur yavrum"
"Kızlarada duyuralım!"
"Tamamm Cyrus"
"Sevgili minyatür halkım,bendeki kesici alet ile kelepçeleri kırıp kurtulacağız!"
"Çok yaşayın be eniştem ve ablam"diyen Lily'e göz kırptım.Canım yavrucağzım benimm!Cyrus'a döndüğümde afallamış bir şekilde Lily baktığını gördüm,bu haline sesizce kıkırdadım.
"Vanessa gene iyisin,buldun yakışıklı,zeki,yardımsever,iyi birini bizede kısmet olur mu acaba?"
"Olur Cassy Olur inşallah"
"Artık oyalanmayalım bence,hadi Cyrus abi kurtar bizi kelepçelerden"diyen Darla ilk belki son kez Cyrus'a abi demişti.Ne şanslı be Cyrus!...
Uzun uğraşlar sonunda zindanın kapısını açmıştık.Acaba şuan Alex MAL KAFASI ne yapıyordu?
Cyrus kulağıma doğru eğilip;
"Ödül olarak bir dans ve uzun bir öpücük isterim"diye fısıldadığında,ona sert bir şekilde vurdum.Kıkırdamaya başladı o güldü ben güldüm.
"Hadi artık vanessa kılıçlarımızı,ve okları alalım !"
"Tamam Darlam"
Ne güzel romantik an yaşıyordum işte,bozmasalar olcak.
Hızlı bir şekilde Kılıç ve oklarımızı aldık.Sarayda çok kişi olmayacağını tahmin ediyordum Düşündüğüm gibiydi sadece beş altı tane bizim kaçmamız için muhafız vardı ve onlar yerdeydi.Herjes ilerlerken ben durdum.
"Noldu vanesa?"
"Cassy buradaki insanlarıda alalım eğer savaş başladıysa onlar bize yardım eder?"
"Saçmaladın vanessa"
"Hayır Ariana ciddiyim"
"Delinin torunu ciddi misin?"
"Evet Samantha"
onlar ile saçma muhabbet kurtulmak istercesine yüksek bir ses ile;
"ZİNDANDAKİLER!YA BİZLE GELİN YADA BURAYI ALDIĞIMDA ÖLÜN?"
Öldürmezdim ama onlara ihtiyacım
vardı !
Liderleri olarak düşündüğüm kişi bana doğru seslendi.
"Peki kazancımız nolacak?"
"Savaşı kazanırsak size para,ev,araba,altın kısacası mutlu bir hayat veririm?"
"Tamam fakat vermezsen seni öldürürüz?"
"Yazılı anlaşma yapalım ?"
"Anlaştık bayan Vanessa"
Victoria'yı başım ile işaret vererek kapıları açtırdım.Hızlı bir şekilde benim odama gittik.Sadece 3 şey kalmıştı.
"Cassy Nirin krallığının oğlu Edwin 'a mektup yaz ve gönder,Güvercinlerden en hızlı olanı kahve ve beyaz olan!Unutmadan bunuda söyliyim Güvercinler hemen yan odamda"
"Anlaşıldı vanessa"
"Darla sen anlaşma için kağıdı hazırla,çiçek resmi çizme bu resmi bir anlaşma olucak!"
"Tamam Vanessa"
Hızlıca banyoya girerek üstümü değiştirdim ve Büyükbabamın kılıcını aldım büyükbabamın bana söylediği o söz tekrardan aklıma geldi."Vanesam bu Kılıçı Ancak büyük savaşlarda kullan,Ben ölüyorum vanessa düşman krallığımızın ,benim eğittiğim oğlu tarafından bu Kılıç saçma sapan müzelerde olacağına sende olsun!"
Bu sözler aklıma geldikçe gözlerim doluyordu ama ağlamadım,bu gün büyükbabamın benim ile gurur duyacağı gündü..
Banyodan hızlıca çıktım.Anlaşmayı imzaladım,artık atlarımıza binip yola koyulmak vardı...~Uzun bir süre bölüm atamadığım için üzgünüm..Umarım bu bölümü seversiniz sizi seviyorum<3~