Cyrus karşımda bana öfkeyle bakıyordu,ben ise başımı eğmiştim.Saray ' a varmamıza çok az kalmıştı. Yol boyu hiç konuşmamıştık,konuşamazdım.Tam sarayda inmek yerine arka kapılarına yakın bir yerde durduk.Ve onları gördüm.Kızlar yara bere içindeydi lily korkuyla yanıma geldi.Lily bana öyle sıkı sarılıyordu.Askerlere nefret ve öfke ile döndüm.
"KIZLARIMA NAPTINIZ?!"
"İşkence" bu adamın bu kadar rahat söylemesine sinir olmuştum.Tam ona vuracaktım ki, kızlara bıçak çektiler susturuldum.
"Vanessa ben çok korkuyorum.." Dedi darla
"Korkma güzelim her şey biter"
"Vanessa özür dilerim" Dedi ariana niye niçin?
"Neden arianam "
"Darla,lily,victoria,maria'yı koruyamadım"
"Ben özür dilerim ariana,kızlar sizide yanıma almalıydım"
"SESİNİZİ KESİN" Dedi muhafız
Karşılık verirdim ama kızların ve cyrus'un canı çok önemliydi benim için.
"ARKA KAPIDAN,BABANIZIN ODASINA GİRECEKSİN "
"Tamamdir" Ne mal ya bu adam hiç sevmedim.Arka kapıdan girerek Babamın yanına gittim.
Kapıyı tıklatarak içeri girdim."SÖYLE VANESSA KARDEŞLERİNİ NİYE ÖLDÜRDÜN?" Öldürmedim,nasıl yapabilirdim ki onlara .
"CEVAP VER BOŞ TENEKE" Bana nefret eden gözler ile baktı.
"Ben yapmadım kral olamayan adam"
Bu sözlerim onu kızdırmıştı ama napim?
"PEKİ NİYE ELDİVENİN KANLARIN ÜSTÜNDEYDİ GERİZEKALI" kırıyordu
"BUNU ONLARA NEDEN YAPIYIM Kİ?"
"KISKANÇLIK VANESSA ONLAR KRALİÇE OLACAĞI İÇİN KISKANDIN VE ÖLDÜRDÜN" bunu yapmazdım asla,krallığı bile yönetmek istemiyorum ki ben..
"CEZA ALACAKSIN VANESSA"
Onu onayladım,en fazla ne kadar önemli olabilirdi hayatım için.
"GÜÇ KRALLIĞININ PRENSİ ALEX İLE EVLENECEKSIN EĞER HAYIR DERSEN CYRUS DENEN ŞEREFSİZE VE KIZLARINI GÖZÜNÜN ÖNÜNDE YAKILARAK ÖLDÜRTÜRÜM" bu sözler son sözleri oldu ve odadan beni attı.Onlar için kendimi feda edeceğim ve bu hayatımın en güzel kararı olucak.Odama gittim ve sabaha kadar ağladım.Sabah olduğunda abartılı bir makyaj yaparak yorgun olduğumu gizledim.Bayan emily'in bana getirdiği elbiseyi giydim.Kahvaltıya istemsizce indim.Kim bilir Cyrus nerdeydi,onu özlüyordum......
Karşımdaki görüntü ile şok oldum Alex burdaydı.LÜTFEN GIT HAYATIMDAM ALEX.
"Hoşgeldin,niye geldin" Gerçekten çok hoş geldin pardon boş git bi Allah aşkına!Kardeşlerim öldü benim ya bir acımı yaşıyım.
"Evleniyoruz ya bu akşam gelinlik ve damatlık alacağız ondan geldim" BU AKŞAMI,AMA YAA!
Kahvaltıda karşışına istemsizce oturdum.Burdaku çeşitler yerine Omlet ve yeşil çaya razıydım.Kahvaltıyı bitirmelerini bekledim.Ve şu lanet olası gece için elbise almaya gittik.Hiç karışmadı bana uygun olanı aldılar ve hızlıca giydim,şimdi kuaföre gidecektim.Saçma şeyler yapacaklardı bana .Cyrus 'un t-shirt leri daha güzeldi.Anılarımız canlanırken Burukça gülümsedim....
Ve o gecedeydik masada yanımda alex vardı.BİR GİTSİN ALLAH AŞKINA MAL YA! Şu evlenmek istemediğimi göstermek için kırk takla atıp hala anlamayan o adam malum soruyu sordu.Alex direk evet dedi ve büyük bir alkış koptu.Gozlerim iğrenir bir şekilde babam ve anneme baktım.O sırada cyrus gördüm bana öfkeyle bakıyordu.Haklıydı..
"VİCTOR OĞLU ALEX İLE EVLENMEK İSTİYOR MUSUN VANESSA" HAYIR!!
Cyrus bana attığı bakışlar karşısında küçüldüm.
"EVET.." dedim istemsizce ama bu mal adam hala anlamdı, yapmak bir şey yoktu.Herkes senin düğününde eğlenirken ben ise ağlamaya karar kıldım ama içimden..
Cyrus ise bana öfke ve acıyla baktı,onla göz temasımızı bozan şey ise onu benden alan muhafızlar oldu..