Kara Mahsenler

16 4 3
                                    

Alex babam ile saçma sapan şeyler konuşurken,ben düğünümden uzaklaşıp odama gittim.Saçlarımı ve makyajımı bozdum.Banyoya girdim,güzelce yıkandıktan sonra pijamalarımı giydim.Ağladım bağırarak ağladım,keşke samantha,cassy ve büyükbabam da duysaydı bağırırışımı.Kalbimin her yeri paramparçaydı,kendime hep söylediğim sözü bile söyleymeyecek durumdayım.Ağlayarak koltuğumu düzenledim.Yastiğım ve yorganım bile güvenli hisettirmiyordu.Penceremden gelen ses ile göz yaşlarımı sildim.Ve pencereye yanına gittim.Görduğum manzara karşısında yere yığıldım.CASSY'İN TOKASI?VE BUNU BİR KUŞ GETİRMİŞTİ.Pencereyi hızlıca açtım,tokayı aldım.Kuş hızlıca uçup gitti.Tokadaki tarihi görünce afalladım.Bugün yazılmıştı."Alex ile mutluluklar abla♡" Bu da neyin nesiydi,onlar ölmüştü,hemde benim tarafımdan öldürüldüğü sanılıyordu.Kapının açılış sesiyle tokayı pijamamın cebine koydum."Selam güzel karım,ne o koltukta mı yatıcaksın?" SENİN İLE YATMAKTANSA DİKENLERİN ÜSTÜNE YATMAYI TERCİH EDERİM MAL İŞTE!
"Biraz zamana ihtiyacım var,her şey çok hızlı gelişiyor"
Kahkaha attı.Allahım psikopatada mi düşecektim.
"Tamam beklerim,savaş zamanı beklemiyceğim ama"
NE SAVAŞI !TAHMİN EDİYORDUM AMA BENİ DİNLEYEN YOK Kİ?
"Anlamadım.."
"Boşver karım" hele öyle bir şeye karış bende seni seve seve gebertiyim.

                                    ...

Sabah Saray'daki herkes ile vedalaştık.Sonra mezarlığa gittim.NİYE KARDEŞLERİMİN YOKTU??? Bu konuyu sonra düşünebilirdim,belki kızlar gene bir şeyler yolardı.Büyük Babamın yanına gittim .Keşke hala yaşıyor olsaydı.Düşman krallığımız olan weldan krallığının prensi öldürmüştü.ÇOCUK BENDEN 2 YAŞ BÜYÜKTÜ MAL KAFA İŞTE ONU BULSAM VAR YAA!
"Kraliçe vanessa.." bunu diyen çocuk 7 yaşındaydı, hep buralarda olurdu.
"Efendim güzellik"
Sesiz kaldı.Benden bir şey istiyor olmalıydı.
"Ne istersin bakalımm güzelim"
"Benide darla ablalar gibi eğitir misin?"
Bu isteği en son kızlarımı eğilirken duymuştum,buna nasıl hayır derdim..
"Niye olmasın,adın ne bakalım?"
"Gloria.."
"Zafer,güç,kuvvet" dedim
"Anlamadım..?"
"Adının anlamı gloria"
Gülümseyerek onun ile kızlarımın yanına gittim.Ne tatlı kız ama keşke ablası olsam.

                               ...

Kızlar ve gloria birde mal kafa Alex! ile  aynı arabada saraya doğru gidiyordum.Cyrus 'ta bizimle geliyordu ama farklı arabadaydı,keşke yanımda olsa koluna girsem uyusam kollarında bunları düşünürken çoktan Güç krallığı'na varmıştık.Babamlar tarafından zorla prenses olmuş şimdi ise zorla kraliçe olmak zorundaydım.
Kızlar ve Gloria birde biricik aşkım cyrus ile saraya girdik.Kızlar Gloria ile konuşuyordu.Kızlarıma en güzel odayı verdim,Gloria' da onlar ile kalıyordu.
Bende kendime ayrı oda istemiştim.Cyrus ,onu nereye götürmüşlerdi kim bilir.

                                 ...

İkindi vakti olmuştu ve ben halk ile konuşmaktan sarayı gezememiştim.
Burda kara zindanlar vardı,orayı hep merak etmiştim.Şimdi oraya gidebilirdim.NİHAYET!
Zindanlara doğru yaklaşmıştım,çok zor bir şekilde kapı muhafızını ikna edip içeri girmiştim.ÖĞk! İğrenç kokuyordu burası.Mahkumların bana attığı merak bakışlarına gülümseyerek cevap verdim.
İlerlerken burnuma tanıdık bir koku geldi.Sanki onun kokusuydu,yaklaştıkça koku daha çok artıyordu.VE EVET CASST VE SAMANTHA BURDAYDI AMAN TANRIMM fısıldayarak
"Cassy,samantha siz ölmediniz mi"
Bana döndüler çığlık atacaklardaki uyarı bakışlarımı gönderdim.Onlarda fısıldıyarak ;
"Bilmediğin şeyler var vanessa,sana anlatırdım ama duyulabilir." Haklıydı.
Gene fısıldayarak ;
"Bir şekilde çıkartıcam,sonra neden olduğunu anlatırsınız ,sonrada hesap vereceksiniz.Doğru duydunuz  ben boşuna mı ağladım ?" Sesizce kıkırdadılar.Onlari izlerken arkamdaki ses ile donakaldım.
"KRALİÇE VANESSA NE HALTLA?BENDEN İZİNSİZ GİRERSİN?!"
Dedi Alex.
Ona el hareketi çektim ve koşmaya karar kılmıştım ki mahsenin sonunun burası olduğunu fark ettim.
Alex bana sert bir şekilde tokat attı.Onu bayıltırdım fakat   kolarımı neredeyse 10 katım olan muhafızlar tutmasaydı.MAL KAFA ALEX! TAM BANA VURACAKTİKİ O ELİNİ TUTU.
"ONU RAHAT BIRAK ALEX,KÜÇÜK BİR KIZDAN BİLE KORKMA" Ne küçük kızı derdim fakat o cümleyi kuran Cyrus'tu.Cyrus beni kurtarmaya gelmişti ama bu sefer bedensel,önceden bana mutluluk verip ruhumu güzelestirmisti.

Zoraki prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin