Sabahın erken saatlerinde kalktım.Ve şu abartılı elbiselerden giydim.Bugün emily'in gelmemesini istemiştim. Saçlarımı maşa yaptım.Tam makyaj yapacakken kapı çaldı.Gelen kişi annemdi.Beni böyle görünce büyük ihtimalle fikri kabul ettiğimi sanıyordu.Ama asla etmeyecektim, ölsem bile..
"Sevgili vanessam fikri kabul etmiş gibisin inan adayların çok yakışıklı"göz kırptı. "Anneciğim ben evlenmiyeceğim o yakışıklı dediğin insanlar sadece krallığımızı yönetmek istiyorlar ele geçirmek belki AMA BEN ENGELLEYECEĞİM. " Sonlara doğru sesli söylemiş olacağım ki annemin katı bakışlarını maruz kaldım.Hadi ama
"HAYIR DİYE BİR SEÇENEĞİN YOK VANESSA 20 DAKİKAYA KAHVALTIYA İNMİŞ OL."Dedi ve sertçe kapıyı çarptı .Kraliçe hazretlerimizin istediği olmadı herhalde bide bana şımarık diyorlar neyse! Makyaj masama oturdum.Ve yeşil gözlerimin dolduğunu fark ettim, babam ile kavga etsem sadece döverdi aç bırakırdı.Ama annem farklıydı ruhumu parçalardı.Asla unutamadığım küçüklük bir anım vardı.Annemin çok sevdiği bir kolye vardı yanlışlıkla onu kırmıştım yada kırdırmıştı.. neyse sonra çığlık atmıştı babam koşarak geldi zaten sadece karısı ve küçük kızlarını korur beyefendi.Beni annem dövdü babam dövdü,asağılandım 3 gün boyunca aç,uykusuz,susuz bırakıldım.3 gün sonra akılanacağımı sandılar ama yanıldılar. Ve dedemin saatini bilerek kahvaltıda önlerinde kırdım.Acıya alıştım sonuçta takmadım babamı annemi kırdım. Tam beni döveceklerdiki dedem engel oldu.O gün dedem ile aramda ayrı ilişki oldu.Bana savaşmayı güçlü durmayı öğretti.
...Makyajımı hızlıca yaptım pek sevmezdim fakat gözlerimin dolduğunu göstermemem gerekiyordu. Kahvaltıya indiğimde öfkeli gözler ile karşılaştım. Cassy'in yanina oturdum.Sağ tarafımda cassy sol tarafımda samantha oturuyordu.Kahvaltımı hızlıca yaptıktan sonra krallık işlerine koyuldum.Halka para konusunda yardım ettim.Ve günün en güzel saatlerine vardım.Kendimin seçtiği 5 kız öğrencim vardı.Yaşları tahminen 14 ile 16 arasındaydılar güzel kızlarım benim.Aileri onları terk etmişti bende onlarla en iyi eğitimleri verdim her türlü masraflarını karşıladım daha da önemlisi onlara kendilerini korumasını öğrettim,güçlerini gösterdim .Gösteriyimki adamın biri gelip senden daha güçlüyüm diyip ona hizmet etmesinler. Ve öğretmeye devam edeceğim şuan olduğu gibi.Onlara dövüş hareketlerini gösteriyorum.Yaşca en büyük olan ariana yanıma geldi ve kulağıma "Vanessa ben nasıl anlatsam bilmiyorum ama liliy sanırım bir şeyleri var çok duygusuz" fısıldadı.Bu lafın üstüne liliy yanına gittim.Liliy beni gördüğünde hemen yanıma gelirdi ama şuan hiç böyle değildi.."Liliy askim iyi misin" dediğimde elimi tuttu ve arka bahçelerine geçtik.Ve bi anda çığlık attı.Onun için endişelenmeye başlamıştım"VANESSA BENİ ANNEMLER NIYE TERK ETMİŞ BILIYOR MUSUN GUZEL DEGİLMİŞIM. BILIYORMUYDUN VANESSA BENİM AİLEM KRALLİYET AİLESİYMİŞ." Ağlmaya başladı.Diğer kızlar ile onu teselli ettikten sonra eve geçmiştim .
...
Son 1 gün kalmıştı yarından sonra geliyorlardı. Hazırlılklara bakıldığında göre iş ciddiydi .Yarın gece kaçacaktım.Ama samantha ve cassy' i bırakamazdım.Onları yanıma çağırdım."Evet vanessacığım"dedi cassy
"CASSY her neyse ben evlenmek istemiyorum bir erkeğe ihtiyacım yok kendi gücüm her şeye yeter benim aman kısacası ben evden kaçıyorum gelmek ister misiniz?" Dedim "Ciddi olamazsın vanessa ben gelemem.. üzgünüm merak etme seni söylemem" Dedi cassy
Samantha büyük ihtimalle marcustan dolayı gelmeyecekti.Ve düşündüğüm gibi oldu.Kızlar odadan çıktıktan sonra uyumuştum....
Bugün için hazırlık yapmalıydım akşam kaçacaktım.Kahvaltımı hızlıca yaptım.Ve mutfağa geçtim kendime uzun süre tok tutucu yiyecekler hazırladım büyük ihtimalle hizmetliler yarın için hazırladığımı sanıyordu.Hızlıca odama çıktım.Çantamı hazırlıyordum içine 2-3 gün yetecek su koydum ve yaptığım yiyecekleri ,çadır, ilk yardım eşyaları,kıyafet koydum.Ve akşamı bekliyordum.
...
Akşam olmuştu.Samantha ve cassy ile gün boyu vakit geçirmiştim. Akşam yemeğimi yedim.Son olarak samantha ve cassy ile vedalaştım.Cantami sırtıma taktım ve el fenerimi aldım.Balkonumdan ipi aşağıya sarkıttım.Ve yavaş yavaş aşağıya indim.Yerdeydim.Hızlıca liliylerin yanına gittim.Onlarla vedalaştım ve para bıraktım.Hayatları şimdi zorlaşacaktı.Orman yoluna doğru koşmaya başladım....