Seçimler..

16 3 0
                                    

Gözlerimi kafamda hissettiğim sıcaklık ile açtım.Ve cyrus'un  mızmızlanan bir şekilde bana baktığını gördüm."Hiç izin vermiyorsunki  seni izliyim" bu hareketler onda çok tatlı duruyordu.Yanağını öptüm.Bu hareketime gözlerini kırpıştırdı."Hazırladın mı kahvaltıyı?bakalım" "Evettt, tahmin et vanessa neler yaptım" 1 aydır cyrus'un evinde kalıyordum,birbirimize çok alışmıştık.Ne olduğumuzu bazen kendime soruyordum,ama asla cevap bulamayıyordum.Cyrus' un cevabımı merakla beklediğini görünce kafamdaki düşüncelerimi kenara bıraktım.
"Omlet yaptın ve yeşil çay"
"Aferim vanessam benimm nasıl bildin?"
"Hep sen hazırladığında aynı şeyler oluyor çünkü cyrus"
"Aman sen prensesin benim kadar bile yapamazsın"
"Aynen cyrus aynenn"
"Aynen cyrus aynen"diyerek taklidimi yaptı.Ben ona gösterirdim taklidi ama neyse,bu duruma şimdilik gülerek cevapladım.Kahvaltı masamıza oturduk,  ve aklımdaki  o soruyu sordum.
"Cyrus biz neyiz?"
"Nasıl neyiz vanessa?"
Benim sabrımı sınıyordu bildiğin ya!
"Sevgili miyiz,arkadaş mı ?"
"Sevgili olacak kadar yakın değiliz-"
Burukça gülümseyerek ;
"Arkadaşız.."
"Arkadaş olacak kadar uzak değiliz vanessa,harbiden neyiz biz?Ne zaman sana aşkımı söylemek istesem uzaklaşıyorsun vanessa,sanki arkadaş kalmak istiyorsun benim ile bende seni zorlayamam.." beklenmedik aşk itirafı karşısında afalladım.
"Beni seviyor musun gerçekten cyrus?"
"Çok fazla vanessa hemde çok.. sen?"
Kendinimi bile inandıramağım gerçeği sözlü bir şekilde ona söyleyecektim
"Duygularımdan kaçamam,cyrus direk evet uzatmıycam"
Bu kelimelerim ardından oda bana afallamış bakıyordu.
"Yani biz el ele ,lunapark ,pamuk şeker yapan kadın ve erkeklerden mı olucaz?"
"Aynenn öyle cyrus" çok fazla konuşmayıp,kahvaltımızı yaptık.

                                    ...

Masayı topladıktan sonra,kahve yapmıştım.Cyrus'un yanına geçtim,kahveye ona uzattım.
"Yarasın liderimee" Cyrus bu gizemli kasabanın lideri tarzı bir şeydi Gülümseyerek aldı.
"Kızlarımı ve kardeşlerimi özledim,garip bir şekilde bayan emily'ide "
"İstersen mektup yaz vanessam"
"Yakalanırsam?"
"O kadar mal değiller herhalde en azından öyle dedin "
"Kızlarım mal değiller evet ama kardeşlerim tamamen mallar,yakalanırlar "
Cevap vermeden yanımdan kalkı ve pencerenin önüne geçti,endişeli gözüküyordu,noluyordu orda?
Yanına doğru yürümeye başladım.
"Vanessa sakın ben hariç kapıyı açma"
NOLUYO!Cyrus kapıyı çarparak dışarı çıktı.Tahminen 10 dakika sonra kapı sertçe kırılarak açıldı.KARŞIMDAKİLER ONLARDI SARAY ASKERLERİ VE CYRUS'UN KÜÇÜK KASABASINDAKİ İNSANLAR ELLERİ KELEPÇELENMIŞ BANA BAKIYORLARDI
"BİR DAHA KONUŞMUYCAM KARDEŞ KATİLİ YA GEL YA DA BURDAKİ HERKES ÖLSÜN,GERÇI NORMAL BİR ŞEY BU SENİN  İÇİN KARDEŞLERİNİ ÖLDÜREN BİRİSİN SONUÇTA" kardeş katili mi..
Cassy ve samantha onlara nolmuştu?Onların yanına gittim ve halkı serbest bırakmalarını izledim.Sonrada Cyrus ve beni arabaya atarak saraya doğru gittik.ŞİMDİ NOLUCAKTI?

Zoraki prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin