Sarayımıza yaklaşmıştık.Size yemin ederimki bu mallar ön kapıdan girerlerdi!Dediğimi yapacaklar gibiydi,kendi mezarlarını kazıyorlar!
"Cassy nereye askim?"
"Kapıya..Vanessa niye ki?"
"Cassy askim sen mal mısın?Muhafızlar bizi gördüğünde hoşgeldin falan der(!)"
"Nerden gircez vanessacım"CIĞM ALLAHIM BENİM NİYE 2 TANE MAL KARDEŞIM VAR?Tam ağzımı açıcaktım ki Cyrus benden önce davranarak;
"Arka kapıdan Cassy"Dedikten sonra onada mal mısın bakışları attım.Arka kapıdada muhafızlar vardı!İçimden söylenirken Cyrus Kulağıma doğru eğilerek;
"Farklı şekildede susturabilirim güzelim?"
SABIR CİDDEN!
"Olur Cyrus,Alex ile babamın yanında yapalım hatta?"
"Olurr güzelim"Ona vurmak için elimi kaldırmıştımki Attan düştüm.GERİZEKALI AT
Herkes bana gülerken,ters bakışlarım ile onlara karşılık verdim.BEN SİZİN MORALİNİZİ BOZMASINI İYİ BİLİRİM!
Cyrus bana elini uzattı.Bir erkeğe ihtiyacım yoktu,ZATEN ONUN YÜZÜNDEN DÜŞTÜM.Elini sertçe ittim.
"Tamam akli dengesi yerinde"
"Ne Alaka Maria ?"
Gülmeye başladı.SABIRR
"Boşver vanessa"
Cyrus gene Kulağıma doğru yaklaştı;
"Çok güzel Düştün bana güzelim,istersen farklı şekildede düşürebilirim"GÜNAHIM NEYDİ BENİM
Tam lafa atılcaktım ki Darla konuştu;
"Çatıdan gircez demi?"
"Evettt Bal gözlüm"...
"Vanessa senin yüzünden belim ağrıyo!"Ben hala niye savaş başlamadı diye düşünüyorum CASSY NE DÜSÜNUYO ?!
"Benimde ağrıyor Cassy?"
"Ben ovarım güzelimm"
"CYRUSS!"
"Bayan vanessa ne zaman yemek yicez"Lan ben bu kadar insanı nasıl doyurcam?Acaba yaramazlık yapıp aşağıya insem nolur?
"Güzelim,düşündüğüm şey değil demi?Biz falanda gelmicez?"
"Gitcez Cyrus,gitcez"
Uzun uğraşlarım sonunda herkesi ikna etmiştim.Merdivenden inerken herkes bize şaşkınlıkla bakıyor.Cassy ve Samantha'yı görüp dahada şaşırıyorlardı.Bu duruma öyle bir gülüyodumki Cyrus gülüşümü izlerken 4 defa düşmüştü.Canım yavrum benim ya!
"Vanessa abla..bana bir şey yaparlar mı?"
"Sıkıyorsa yapsınlar Gloria?"
Bol düşmeli,gülmeli yolumuzdan sonra sonunda sofraya varmıştık.Babamlar Kardeşlerimi gördükten sonra beni hızlıca kenara ittirip onlara doya doya sarılıp iltifat ettiler.Ömrüm boyunca onlardan tek bir iltifat duymamıştım Bana tek söyledikleri "Vanessa sen güçlüsün,sinirimizi senden çıkardık diye saçma sapan şeyler yapamazsın!"Tek duyduğum şeydi bu cümleler..
"Sevgili karım,hasta değilmiydin hem niye bu kadar kişi ile geldin?"
Cyrus sadece üçümüzün duyacağı şekilde;
"Ses tellerini sökmemi istiyorsan bir daha ona karım de"Garip bir şekilde Alex Cyrus'tan korkuyordu,HEMDE ÇOK!...
"Vanessa..Babam bana hiç böyle sarılmadı,annemi öldürdü ama..!"
"Kimdi baban Gloria!Onu çok güzel severim"sikerim!
"Sevme Vanessa,Hem o bana ve sana zarar veriyor.."
Bu neydi şimdi.Yoksa?
"Baba!Gloria'yı NEDEN SAKLADIN?"
Babam sesimi duyduktan sonra afalladı.
"Gloria..."