"Selam wallden krallığı,ay pardon krallığımız mi demeliyim ?"
"Selam Vanessa,bu gün seni kim öldürecek bakalım?"
"Hiç kimsee!prens ve prensesinizde yok"
"Öyle mi Vanessa?Gülünç"
Dediği lafa takıldım!Yaşıyor olamazlardı!
"Kim tatlım?"diyerek sırıttım
"Cyrus ve Darla gelin"
Yıkılmak tam anlamıyla buydu..Cyrus karşı taraftandı..Ve o BÜYÜKBABAMI ÖLDÜRMÜŞTÜ!
"Kimseyi zorla alamazsınız..Darla kiminlesin balım, ne tarafta olursan ol arkandayımm"cidden arkasında olurdum.Çünkü o benim kızımdı!
"Vanes-"
"Darlam korkma,söyle"
"Tabikide se-nin..Beni ölüme bırakan bir krallığı istemiyorum.."
Ve en çok korktuğum şekilde Cyrus'a baktım ama o arkamda sağımda ve ya solumda değildi..Karşımdaydı
Üçüncü kez bu kadar kendimi yıkılmış hiseddiyorum..
"Vanessa,unutma Edwin senin yerini Krallığına söyled-"
"EDWİN DOĞRU MU BU?"
İlk hançer sırtımdaydı..Bu gün ikimizden biri ölecekti..
"Kaçırdı sandım özür diler-"
"Sus edwin.."
Dediğim anda arkadan Samantha'nın çığlığı kulaklarımızı deldi.
"SAMANTHA NOLDU?"
"MARCUS VURULDU VANESSAA.."
"AĞLAMA,YARASININ ÜSTÜNE GÖMLEM PARCAŞI KOY!"
"Ta-ma-m"
Kekeliyordu.Zor bir durumdu sevdiği adam onun kollarında ölebilirdi..
Benim ise beni öldürebilirdi..
"Noldu güzel kız sustun,oğlumu çekebilecek durumda değil misin?"
"SENİN VE OĞLUN UMRUMDA DEĞIL!BEN BUGÜN SAVAŞA DEDEM VE ABİMİ GURURLANDIRMAK İÇİN ÇIKTIM"Oğlun umrumda..
"Aferim Vanessa,beni gururlandırdın."
BÜYÜKBABA!
"Nasıl sen yaşıyorsun Büyükbaba"
"Basit bir oyun vanessa bu ama.."
Cyrus'a işaret verdi vermesi ile Cyrus annesi ile babasını öldürdü.Bu gerçek doğruydu.CYRUS HER SEYI BILIYORDU VE BANA SÖYLEMEMIŞTI!
"Cyrus..?"
"Vanessa sen bana hiç iyi gelmedin..Ve her şeyden önce Krallık"
"Dede s-e-e-n?"
"Günaydın Vanessa !Suprise her şey Oyundu"
Yıkım tam anlamıyla buydu,beni hiç sevmemişti..Beni kullanmıştı..Kimsesiz kalmıştım.Her duruma karşı dedemi korumuştum o ise bana en başından beri oyun oynuyordu..Tek umudun vardı Drake..Dedem gibi çıksa ne iyi olurdu..
Cyrus kulağıma doğru yaklaştı.Keşke 'sus vanesa yoksa susturun deseydi.
"Vanessa kendini kurtar,deden seni öldürür ben seni yaralarım git bizim kasabaya kurtar kendini güzelim "
"Cyrus aşk için ölmeli ben senin ile şurda ölürüm, ağlamam bile kahkaha atarım ama böyle olmaz. ."
Derken arkadaki ses ile herkes şaşkındı.Herkes ölmemiş amk!Ama o ölmesin zaten..BİR DAKİKA O YAŞIYOR!DRAKE!
"Selam kardeşim yardım çığlıklarını duydum"
"Drake oğlum.."
"SESİNİ KES BÜYÜKBABA!"
"Sen ölmemiş miydin?"
"Cyrus ben asla ölmedim..!"
Hiç bir şey umrumda değildi.Koşarak abimin yanına geldim ve sımsıkı sarıldım.Yanağına yumuşak bir öpücük kondurdum..
"Abi teşekkür ederim.."
"Etme prensesim ama bir şey seçeceksin"
"Tabi efendimm"
"Büyükbaban mı Sevgilin mi?"
Yuh bu ne soru,ağlıcam kimi şeçmem lazım..Cyrus bana oyun oynadı ama bana aşık oldu ve beni sadece yaralamak zorunda kaldı..Büyükbabam beni eğitti ama her şey yalandı.Bu seçim artık benim için basiti..
"Büyükbaba üzgünüm,teşekkür ederim her şey için ama seni seçtim"
"Vanessa a-a-ma bunu ban-" cümlesini bitirmeden kellesi düştü.Bu görüntü yanlıştı.Böyle olmamalıydı..
Abim beni anlamıştı emri o vermiş buraları toplatacaktı,yaralılar ise hastaneye biz ise saraya doğru gittik..