Yakınlaşma

23 3 4
                                    

İlerleyen saatlerde cyrus bana bol bol darla hakkında soru sormuştu."Vanessa sence beni ister mi sever mi beni" işte bu soru sıkıntılıydı.Darla onu yapılabı asla ama asla unutmazdı.Büyük ihtimalle cyrus'un onu bilerek bıraktığını sanardı,onu sevmekten kaçardı.Ben gibi.."Bilmem cyrus,konuyu kapatalım-"
"Vanessa beni ona götür"
"Götüremem cyrus üzgünüm,beni görürlerse zorla evlendirilirim.Bu konuda beni zorlama lütfen.."
"Ben korurum seni,en azından darla belki mutlu olur,beni sever ? "
Kızlarımın mutluluğu benim için her şeydi fakat darla mutlu olamayabilirdi, daha da kötüsü intihara kalkışabilirdi.
"Cyrus lütfen beni anla hem birbirimizi tanımıyoruz tam,belki sonra cyrus"
"NERDE YAŞADIKLARINI SÖYLE VANESSA BEN GİDERİM YANINA KARDEŞİMİN"
"ASLA SÖYLEMEM CYRUS GİTMEYECEKSİN"
"O ZAMAN SARAYA GİDİP SENİ BIRAKIRIM"
"BENİ TEHTİD ETME, -" dedim ve beni mağaranın duvarına yasladı.Bu yakınlığı beni heyecanlandırmıştı.PEKİ NEDEN AŞIK OLAMAZDIM,BANA  YASAKTI AŞK.
"VANESSA LÜTFEN SÖYLE SANA BUNU YAPMAK İSTEMİYORUM"
"Cyruss.." dedim ve son sözlerim oldu.Ve evet beni öpmüştü.Anlamadığım şekilde buna sevinmiştim, ve kalbim hızlı hızlı attığını hissettim.O da bu yaptığına anlam verememiş olacaktı ki geri çekildi,
"Vanessa bunu neden yaptığımı bilmiyorum,özür dilerim"
"Cyrus boşver bir defalık affediyorum,bir daha yapma" BİR DAHA YAP CYRUS!AMAN TANRIM AŞIK OLMUŞTUM.
"Tamam vanessa  bir daha yapmam.."
Gecenin ilerleyen saatlerinde hiç konuşmamış uyumayı tercih etmiştik.

~Bu bölüm çok kısa oldu,umarım beğenirsiniz.Çok zamanım yok bir dahaki bölümü daha uzun yazacağım iyi gecelerr💫"

Zoraki prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin