"Taehyung, Yoongi çalılıklara." Telsizden duyulan ses ile yavaşça çalılıklara ilerleyen ikili ile evin etrafı çevrilmişti.
Tepede yere yatmış üstünde kamuflai ile hedefe kilitlenmişti Jin.
"Hedef görüş alanımda Binbaş'ım." Jungkook duyduğuyla eliyle öbürlerine işaret verdi.
Üsteğmen Taehyung kapıyı sert bir tekme ile kırarken, diğerleri eve girmişti. Yan taraftaki odada olan adamlar bir köy okulunda öğretmen ve öğrencileri rehin almıştı. Terör örgütündeydi.
Kapının iki yanında Jungkook'un gözleri yüzbaşının yeşil gözlerindeydi. Jimin komut beklercesine ona bakarken aldığı kafa hareketiyle hızla girdi sınıfa.
"At silahını, at!"
//
Üstlerinde askeri üniforma ile askeriyeye giren yedili yakalananları çaylaklara teslim ederken birbirleriyle şakalaşıyorlardı.
"Jin'i gördünüz mü? Nasıl da sesi gergindi, kadın öğretmenle konuşurken." Hoseok'un Jin ile dalga geçmesiyle herkes gülerken Jimin de onları izliyordu.
Bahçedeki bir çardağa geçmiş, gülüşüyorlardı. Gözleri kendisinden rütbeli adama gitti.
Binbaşı Jeon Jungkook. İlk geldiği anı hatırlıyordu. 6 sene olmuştu en az. Her şey güzeldi de, en başından beri her şey belliydi, çekim belliydi.
Sol ellerinde alyans takılıydı bir zamanlar, geçmişleri doluydu. Şimdiyse o alyanslar künyelerine takılmıştı.
Saldırı timi kurulalı bir sene olmuştu. O zamandan beriyse ayrılardı. Jimin seslerle kendine gelirken, gözlerini siyah saçlıda uzun süre tuttuğunu farketti.
Jungkook'un ifadesiz bakışları da ondaydı.
"Jimin, sana sesleniyorum?" Taehyung ile kendine geldi.
"Noldu?"
"O adamı nasıl tek hamlede düşürdün, aşık oldum ulan." Herkes tekrardan gülerken gözleri gelen yarbaya gidince ayaklandılar.
Hepsi asker selamıyla ileri bakarken orta yaşlarda adam gelmişti, hepsini çocuğu gibi severdi.
"Hadiseyi özetle."
"Binbaşı Jeon Jeongguk. Tehlike arz eden tüm saldırganlar savcılığa teslim edildi ve rehineler zararsız kurtuldu!" Yarbay gülümseyerek kafasını salladı.
"Herhangi birinizde bir şey var mı?" Jimin konuşmuştu bu sefer.
"Hayır Yarbayım."
"Rahat. Oturun.Herkes aldıkları komut ile otururken Yarbay Jin'e döndü.
"Duyduğuma göre öğretmene abayı yakmışsın Jin?" Jin şaşkın gözlerle etrafa bakarken sinirle Hoseoka dönmüştü.
"Beraber indik, nasıl yetiştirebiliyorsun hemen." Hoseok da gülerek Yarbayın arkasına saklanmıştı.
"Üzgünüm Jin bu çok önemli bir dedikoduydu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're losing me
Adventure7 kişilik oluşturulan saldırı timi her geçen gün daha da artan risk ile hayatlarını pahasına görevlerini yaparken 6 senedir beraber büyümüş bir bağa sahipti. Tim kurulduğu sene ayrılan Binbaşı Jeon ve Yüzbaşı Park'ım ise bağları biraz daha farklıydı.