7 sene sonra
cause nothing can ever, ever replace you.
"Başın sağ olsun." Asker giyinimli insanlar teker teker büyük seromoniden uzaklaşırken baş sağlığı dilemeyi unutmuyorlardı.
"Başınız sağ olsun." Teşekkürleri Yoongi alıyordu. Gözleri mezar taşından ayrılmazken yanında dolmuş çiçeklere baktı. Tek damla gözyaşı akıtmamıştı.
Güçlü olmak bu demekti.
Nothing can make me feel like you do.
"Başınız sağ olsun." Karşısından geçen insanlarla göz teması kurmuyordu. Mezar taşında yazana gitti gözleri.
The never to be forgotten soldier of the country who did his national duty with pride.
İnsanlar artık tamamen giderken geriye yedi kişi kalmışlardı.
There's nothing like us.
İlk karakterden sıyrılan en şaşırtıcı olanı oldu. Namjoon. Büyük bir nefes vererek gözlerindeki yaşlara izin verirken mezar taşına eğilmişti.
"Ne kadar zormuş." Onun yanına Taehyung geçti. Taehyung'unsa gözyaşları birer birer akmıştı. Nefesleri, hıçkırıkları.
"Nefes alamıyorum, lütfen kabus olsun." Taehyung'a sarılan Hoseok oldu. Onu sertçe kollarına alırken o da gözyaşlarını gizliyordu.
Gözleri mezar taşının etrafındaki arkadaşlarına gitti.
Jin dizlerini yere yaslayarak elini mezar taşına koyarken yanını çok geçmeden Yoongi almıştı.
"İlk değil ama en büyük kayıp." Hepsini kolları altına alan Yarbay oldu. Mezar taşının etrafında hepsi birbirine sarılırken hemen arkalarındaki adamın tepkisizliği korkutuyordu.
There's nothing like you and me.
Ceketini çıkarttı, yere bıraktı. Hayat insanlara en güzel anları yaşatıp sonra hiç haber vermeden her şeyi bitirebiliyordu.
Ona en çok ihtiyacı olduğu zaman neredeydi? Karşısında Jeon Jimin'in şerefine yazan taş duruyordu orada sadece.
Sanırım seni hep özleyeceğim. İlk günkü gibi.
Ve sonrasında ona sarılan arkadaşlarıyla veda etmişti. İlk ve son aşkına, hayatına, her şeyine, tüö anlarına, yaşama sebebine.
Ve bir rivayete göre gönülden aşık olduğunuz insanı tanrı çok bekletmezmiş. Jeon Jimin sevgilisini çok beklemedi, yaklaşık 28 gün sonra yanı başında gururuyla ölmüş bir asker cenazesi yapıldı.
Jeon Jungkook şerefine.
Belki Jeon Jungkook sevgilisiyleyken sonsuza kadar yaşamak isterdi ama hayat onları hep bir araya getirmişti, bu hangi dünyada olursa olsun.
Güzel bir hayat yaşamışlardı ve vatanları uğruna beraber ölmüşlerdi.
Together through the storm.
Çok özür dilerim ki böyle bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're losing me
Adventure7 kişilik oluşturulan saldırı timi her geçen gün daha da artan risk ile hayatlarını pahasına görevlerini yaparken 6 senedir beraber büyümüş bir bağa sahipti. Tim kurulduğu sene ayrılan Binbaşı Jeon ve Yüzbaşı Park'ım ise bağları biraz daha farklıydı.