Six'🐯

1.2K 118 8
                                    

Iyi okumalar!

Sabah alarmın lanet sesiyle gözlerimi araladım. Telefona doğru uzanıp kapatacağım sırada belime sarılan iki çift kol buna engel olmuştu. Omuzlarımın üzerinden arkaya doğru baktığım da Taehyung'un olduğunu gördüğüm de zor da olsa ona doğru dönerek yüzünü incelemeye başladım. Siyah saçları beyaz yastığın üzerinde dağılmıştı. Ve o tapılanacak kadar güzel olan kırmızı dudakları şişmişti.

Aklıma dün Chanyeol ve Baekhyun geldiğin de Taehyung'un kaplana dönüşmemesine şükrediyorum. Çünkü eğer Taehyung orada kaplan formuna dönüşseydi bu konuyu asla onlara açıklayamazdım. Hemen kabul edip de normal bir şekilde devam edemezlerdi. Ben bile daha kabullenememiştim. Aklım hâlâ evim de yarı kaplan, yarı insan olan bir canlıyı nasıl eve aldığımı almıyordu.

Taehyung, ağzından bir kaç tane belirsiz hırlama sesi gelince kapalı gözlerini aralayarak gözlerime dikti. Sarı gözleri çok parlak gözüküyordu. Boğazıma kaçan tükürüğüm ile elimi ağzıma siper ederek hafifçe öksürürken belimdeki kollardan sıyrılmaya çalışıyordum. Ama Taehyung belime sardığı kollarını daha da sıkı sararak beni kendine doğru çekti. Öksürüğüme son vererek şaşkınca,

"Taehyung, ne yapıyorsun?" diye sordum.

Taehyung ağzından bir kaç tane hırıltılı sesler çıkartarak burnunu saçlarımın arasına soktu. Saçlarımın kokusunu ciğerlerine hapsetmek istercesine derin derin nefes çekiyordu. Şaşkınlıkla ne yapacağımı bilmiyordum. Kızaran suratım ile karşıdaki duvarı incelemeye başladım. Vücudum donmuş gibi hissediyordum.

Saçlarımın arasında soluklanmayı kesti. Bu sefer de ince dolgun dudaklarını saçlarımın arasında hissettim. Çok narin öpüyordu. Dudakları saçlarımın arasından çıktı. Donmuş vücudumu hareket ettirmek için belime dolanan kollar arasından çıkmak için yaptığım da kollarını çözerek çıkmama izin verdi. Ardıma bakmadan banyo'ya koşarak kapıyı ardımda kapattım. Düzeni bozulan nefes alış-verişlerimi düzenleyerek aynanın önünde durdum. Saçlarım dağılmıştı. Yanaklarım kulaklarıma kadar kızarmış. Musluğu açarak yüzme bir kaç su çarptıktan sonra 2 gündür duş almadığımı hatırladığım sırada üzerimdeki tişörtün parçalarından tutarak kafamdan geçirdim. Pijama altımı da iç çamaşırım ile birlikte çıkartarak kirli sepetine attım.

Duşa kabine girerek suyu hazırladıktan sonra saçlarımı köpürtmeye başladım.

-

Islak saçlarımı elimdeki havlu ile kurulayarak odama girdim. Odama girdiğim de gözlerimin önünde yatan kaplan formundaki Taehyung ile vücudumu bir heyecan sarmıştı. Elimdeki havluyu bir kenara atarak hemen yanına çöktüm. Ellerimi yumuşak kulaklarına sürerek,

"Ya sen çok tatlı bir kediciksin!"

Taehyung ağzından bir kaç tane hırıltı bıraktıktan sonra kırmızı pürüzlü dili ile kolumu yaladı. Gıdıklanarak kollarımı kendime doğru çektiğim de kendimi Taehyung'un kaplan formunun altında bulmuştum. Yüzümdeki gülümseme donarken şaşkın bakışlarım ile Taehyung'a bakıyordum. Boynuma doğru eğilerek burnunu boynuma sürdü daha sonra da kırmızı pürüzlü dili ile boynumu yalamaya başladı. Gıdıklanarak kendimi her ne kadar geriye doğru çekmeye çalışsam da Taehyung buna izin vermiyordu.

Gözlerimi kapatarak kahkahalar atıyorken Üzerimdeki ağırlık az da olsa hafifleyince ıslanan kirpiklerimi araladım. Aman Tanrım!

Taehyung tekrar insan formuna dönüşmüştü ama çıplaktı. Telaşla ellerimi çıplak omzuna koyarak üzerinden itmeye çalıştım ama yerinden kıpırdamıyordu. Üzerimin üstüne çöken bedenini geriye doğru çekerek bacaklarıma oturdu. Ağzından bir kaç tane inilti bırakarak gözlerime baktı.

Like a Tiger || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin