Ten'🐯

998 94 13
                                    

Hepinize iyi okumalar diliyorum.💓

Sertçe açılan kapı ile yaşlı gözlerimi kapıya çevirdim. Kapı sert açıldığı için arkadaki duvara yüksek sesle çarpmıştı.

Taehyung burnundan soluyarak sarı saçlı adamın üstüne atladığında ağzımdan tiz bir çığlık çıktı.

"Sen nasıl benim olana dokunursun?!"

Adama sertçe kafa attığında sarı saçlı adam inleyerek geriye doğru kaydı. Taehyung yumruk yaptığı elini hızla yüzüne geçirerek yere serilmesine sebep oldu. Sarı saçlı adam burnunu tutarak yerden kalmaya çalışırken Taehyung adamın karnına sert bir tekme atarak betonun üstüne iki büklüm oldu. Taehyung yerde yatan adamın karnına teknelere savururken bir yandan da küfürler ediyordu. İki eliyle karnını saran adamın ağzından kanlar gelmeye başlamıştı. Korkuyla sindiğim yerden kalkarak hemen Taehyung'un yanına vardım. Bir elimi koluna sararak,

"Yeter Taehyung! Öldüreceksin adamı!"

Taehyung ağzından çıkan tükürükler ile, "Gebersin piç!" diye kükredi.

Taehyung'un elini tutacağım sırada elinin üstünde turuncu tüyler ve tırnaklarının uzadığını görmem ve Taehyung da kaplan formuna girmesi bir oldu. Şaşkınlıkla Taehyung'a bakarken yerde yatan adam çığlık atarak geriye doğru kaydı.

"Aman Tanrım!"

Taehyung sarı saçlı adamın üstüne atlayarak ağzını kocaman açtı. Adamın kafasını ağzının içine alarak sivri dişlerini geçirdi. Başını iki yana sallayarak vücudundan ayırdığı kafayı boş kabinlerden birine fırlattı. Saniyeler içinde bembeyaz olan beton kırmızı kana büründü.

Ben şok olmuş bir şekilde kafası kopan bedene odaklanmışken Taehyung tekrar insan formuna girerek yanıma geldi. Bakışlarım hâlâ kafasından ayrılan bedende iken Taehyung önüme geçerek görüş alanımı kapattı. Bakışlarımı onun göğsünden çekerek gözlerine çıkardığım da sarı gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm. Gözümden bir damla yaş daha akarken ağızımdan hıçkırık çıktı.

Taehyung ellerini belime sararak kafamı göğsüne yaslamama sebep oldu.

"İyi misin, güzelim?" sesi çok sakin ve sessiz tonda çıkmıştı.

Ağzımdan bir tane daha hıçkırık kaçarken korkudan kısık çıkan sesim ile "İyiyim" diye mırıldandım.

Taehyung burnundan sert bir nefes çekerek belime sarılı olan elleri oldukları yeri okşadı.

Kafamı yaslandığım yerden kaldırarak yaşlarla dolu gözlerimi Taehyung'un gözlerine çıkardım.

"Gidelim buradan, Taehyung."

Taehyung eğilerek dolu gözlerime öpücükler bırakarak hafifçe gülümsedi.

"Tamam hadi gidelim, güzelim."

-

Nemli kirpiklerimi elimin tersi ile silerek ceketimin cebinden evimin anahtarını aldım. Evimin kapısını açıp içeriye girdiğim de ışıkların kapalı olduğunu görünce kaşlarım çatıldı. Yoongi hyung evde değil miydi?

"Hyung?" diye seslendiğim de hiç bir yanıt alamadım.

Anahtarı ceketimin cebine sıkıştırarak Taehyung'un eve girmesi için kenara çekildim.

"Belki arkadaşları ile dışarı çıkmıştır, güzelim."

Taehyung'un konuşması ile bakışlarım ona kaydı.

"Olabilir. Ama abim bana haber verirdi."

Taehyung yanıma gelerek alnıma dökülen siyah saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

Like a Tiger || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin