Uzun bir aradan sonra hepinize iyi okumalar diliyorum 💗
-Yoongi şaşkınca açılan gözleri ile bana bakarken yüzümde saçma bir gülümseme oluştu.
"Bilirim ben."
Yoongi hyung hâlâ şaşkınca bana bakarken, "Ee, hadi hyung söylesene kim bu sarı saçlı çocuk?!" dedim merakla.
Yoongi hyung bileğim de ki elini çekerek boynuna sardığında gözlerini de odanın içinde gezdirmeye başlamıştı. Ben hyungumu bilirdim strese girince hep eliyle boynuna dokunurdu. Yoongi hyung'un omzuna kolumu sardığımda güven verercesine gülümsedim, "Hadi be hyung söyle gitsin! Sevgilini kendime yapmayacağım ya~"
Yoongi hyung geriye çekilerek omzunda ki elimin düşmesini sağladığından bozuntuya vermeden hâlâ gülümseyerek yüzüne bakıyordum.
"Hadi hyung!" Diye ısrar ettiğimde Yoongi hyung dayanamamış olacak ki oflayarak konuştu.
"Konuştuğum birisi var ama-"
Olduğum yerde zıpladığımda, "İşte ve hyungumun yalnız yaşlanıp, ölmeyeceğini biliyordum!" Diye sevinçle bağırdığım da Yoongi hyung söylediğine pişmanmış gibi yüzüme bakıyordu.
"Jungkook söylediğime pişman etme istersen beni abicim," Gözleri arkama kaydığında Taehyung'un arkamda olduğunu anlamıştım, "Hadi uyuyun yarın sabah konuşuruz detaylı." Dediğinde itiraz edercesine konuştum.
"Hyung olmaz! Bu gece meraktan uyuyamam ki ben!"
Yoongi hyung odasına girerek kapıyı kapattığında arkasından sadece, "Bari adını söyleseydin!" Dediğimde içeriden, "Sabah konuşuruz," diye bir ses yükselmişti.
Yoongi hyung'un liseden sonra ilk defa konuştuğu birisinin olduğunu öğrenmiştim ve onun adına bu kadar mutlu ve heyecanlı olmam çok normaldi ama hyungum naz yapmayıp bari konuştuğu kişinin adını söyleseydi bu gece rahat uyuyabilirdim.
Oflayarak arkama dönecek iken ayaklarımın yerden kesilmesiyle ağzımdan küçük bir çığlık çıkmıştı.
"Taehyung ne yapıyorsun!"
Taehyung beni kucağına almıştı ve yorgun göz kapakları gözlerime bakınca âdeta, "Uykum var!" Diye bağırıyordu. Yüzünde ki gülümsemeyle bana bakmaya devam ederken, "Hadi uyuyalım artık çok yorgunum," demişti sadece.
Kafamı sallayarak, "Evet, saat geç oldu uyuyalım artık," diye mırıldandığımda kollarının arasınadaki bedenim ile beraber benim odama girmişti. Karanlık odada ilerlerken beni yatağın üzerine bıraktığında geri çekilmişti. Gideceğini düşünüp itiraz edecek iken kendini yatağa, yanıma atıp üzerimizi güzelce örtmüştü. İnce elleri anında belime dolanırken ben de sırtımı sert göğsüne yaslayarak gözlerimi huzurla kapattım.
"İyi geceler, güzel tavşanım."
-
Sabah belime dolanan sıcak ellerin yokluğunu hissettiğim de gözlerim açılmıştı. Koca yatakta arkamı döndüğümde Taehyung'u yatağın üzerinde göremeyince hemen doğruldum. Uykulu gözlerim hâlâ kapalı dururken yataktan ayaklarımı indirdiğim de çıplak ayaklarıma değen tüylü şeyle uykulu gözlerim hemen açılmıştı.
Taehyung yine kaplan formuna dönüşmüş ve yerde yatıyordu. Ta ki ayaklarımla onu ezene kadar. Sarı gözleri yüzüme odaklanmış iken utançla aşağı sarkıttığım ayaklarımı yukarı çekerek, "Özür dilerim seni görmemiştim." Dediğimde yanıt olarak ağzından küçük bir hırlama çıkarmıştı.
Yatağın üzerinde oturmaya devam ederken Taehyung vücudunun altına koyduğu patilerini çıkartarak doğrulduğunda ona bakabilmek için kafamı havaya kaldırmıştım. Gerçekten de kaplan formuna dönüştüğünde normal kaplanlara göre biraz daha büyük ve iriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Tiger || TaeKook
FanficJungkook pastacıydı. Bir gece arkadaşları ile bara gittikten sonra evine geldiğinde yatağının üzerinde bir kaplan görür. |SemeTae |UkeKook •ChanBaek •NamJin 19/05/2023 (Bölümler max 1000 kelime)