İyi okumalar<33
"Ne sayıklıyor ki?" diye sorduğum da Taehyung düşünerek cevap verdi.
"Sarı saçlı bir çocuktan bahsediyor."
Kaşlarımı çattıp biraz düşündükten sonra ağzımı kocaman açarak, "Oha yoksa hoşlandığı biri mi var?!" galiba çok yüksek sesli söylemiştim Taehyung hemen eğilerek dudaklarıma dudaklarını bastırıp geri çekildi.
"Biraz daha yüksek sesle söylersen abin gelip hoşlandığı biri var mı, yok mu kendisi söyleyecek."
Sessizce kıkırdayarak yanımdaki sallanan kollarımı Taehyung'un boynuna doladım.
"Ne yapayım çok heyecanlandım. İlk defa abimin birisinden hoşlandığını duydum."
Taehyung da güldükten sonra belime sardığı ellerimi gevşeterek, "Hadi yatağına gidip uyu güzelim saat çok geç oldu."
Dudağımı büzerek itiraz ettim, "Of keşke sen de yanım da uyusan."
Taehyung bir elini yüzüme yaklaştırarak baş parmağı ile alt dudağımı okşadı.
"Büzme dudaklarını abin gittikten sonra beraber uyumaya devam ederiz."
-
Elimdeki peynir tabağını da masaya yerleştirerek mutfağın kapısından abime ve Taehyung'a tekrar seslendim. Kahvaltıyı hazırlamaya başladığımdan beri ikisine de sesleniyorum ama ikisi de uykularına düşkün oldukları için uyanmıyorlar.
"Hyung! Taehyung! Hadi kalksanıza kahvaltı hazır!"
Misafir odasından saçı başı dağınık çıkan Taehyung ile yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Banyoya gireceği sırada yönünü değiştirerek yanıma geldi.
"Günaydın!"
Dağınık saçlarını eli ile düzeltmeye çalışırken boğuk sesiyle, "Günaydın" dedi.
Saçlarını az da olsa düzeltti daha sonra da eğilerek dudaklarıma kocaman bir öpücük bıraktı.
"Taehyung, abim gelecek neden öpüyorsun?!"
"Abin hâlâ uyanmadığına göre ölmüş olabilir."
Gülerek başımı salladım.
"Tamam ben abimi uyandırırım sen de banyoya git kaplancık."
Taehyung bir elini karnına yaslayarak yüksek sesle kahkaha attığında yanaklarım kızardı.
"Kaplancık mı?!!"
Gülmeye devam ederken yumruk yaptığım elimi sertçe -bana göre sert yumruğum ile omzuna vurdum.
"Yah! Gülmesene komik değil."
Taehyung duruşunu dikleştirerek, "Tamam tamam, gülmüyorum güzelim." dese bile hâlâ gülmeye devam ediyordu.
Kollarımı birbirine dolayarak, "Sen gülmeye devam et ben abimi uyandıracağım."
Mutfaktan çıkarak misafir odasına girdiğim de Taehyung da banyoya girmişti.
Koltukta üstü açık yatan abimin yanına giderek kendimi üstüne fırlattım.
"Hyung uyan hadi sana kahvaltı hazırladım!"
Yoongi hyung gözlerini açarak etrafa baktıktan sonra üzerinde yatan beni fark ettiğinde kollarımı tutarak yere fırlattı. Çığlık atarak tutunmaya çalışsam da yerle bir olmuştum.
"Yah! Sana kahvaltı hazırladım diyorum sen beni yere atıyorsun!"
Hyungumun bu hallerine alışmıştım ayrı eve çıkmadan önce ne zaman onu uyandırmak için üzerine atlasam her zaman beni yerle bir ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Tiger || TaeKook
Hayran KurguJungkook pastacıydı. Bir gece arkadaşları ile bara gittikten sonra evine geldiğinde yatağının üzerinde bir kaplan görür. |SemeTae |UkeKook •ChanBaek •NamJin 19/05/2023 (Bölümler max 1000 kelime)