İyi okumalar diliyorum 💋
|1 hafta sonra|
Arabadan inince kulaklarıma dolan yüksek sesli müzik sesiyle yüzümü hafifçe buruşturdum. Taehyung da abimden ödünç aldığımız arabadan inip yanıma geldiğinde uzanarak elimi tutarak, parmaklarımızı birbirine kenetledi.
"Rahatsız olduysan başka bir yere gidebiliriz. Daha sessiz bir yere."
Başımı iki yana sallayarak red ettim onu. Evde canım sıkıldığı için Taehyung da bara gitmeyi teklif etmişti.
Yoongi hyung da tatil süresini biraz daha uzatarak 1 hafta daha biz de kalmaya karar vermişti. Arada Taehyung'un neden hâlâ biz de kaldığını sorduğunda ailesi ile daha barışmadığını söyleyince hiç bir şey demeden gidiyordu. Taehyung da Yoongi hyung'un yanında hiç kaplan formuna dönüşmemişti. Hatta Taehyung ile aniden neden kaplan formuna dönüştüğünü bile araştıracaktık. Aslında bugün bizimle gelmesini Yoongi hyung'a da teklif etmiştik ama bir telefon görüşmesi yapacağını söylediği için gelmeyi red etmişti. Yoongi hyung'un gece uykusunda sayıkladığı sarı saçlı çocuğu da hâlâ öğrenememiştik. Arada Yoongi hyung'a imalar da bulunduğum da ya konuyu değiştiriyordu ya da yanımızdan gidiyordu. Ama ben Jeon Jungkook olarak bu işin peşini bırakmayacaktım.
Taehyung'un birleştiği ellerimize baktığım da yüzüm de kocaman gülümseme oluşmuştu. Ellerimizin uyumu çok güzeldi. Onun ince uzun parmakları benim tombul ellerini sarınca çok tatlı duruyordu. Bu görüntüyü gerçekten çok seviyordum.
Taehyung beni çekiştirerek bar'a sokunca bakışlarımı etrafta gezdirdim. Herkes yüksek sesli müziğe ayak uydurarak deli gibi dans ediyordu. Bakışlarım masalara kayınca çoğu kişi yanındaki kadınlarla öpüştüğünü görünce bakışlarımı hızla onlardan çektim.
Taehyung elimden çekişterek dans eden insanların arasından geçerek boş bir masaya oturduk. Oturduğumuz an da yanımıza gelen garson ile Taehyung kendi için viski istemişti.
"Sen ne içersin, güzelim?"
Şaşkınca Taehyung'a bakmıştım. Ben bu tür yerlere gelmezdim. Ne içilir bilmezdim. Taehyung'a boş bakışlarımı attıktan sonra Taehyung garsona tekrar dönerek,
"Bir tane de alkolsüz kokteyl istiyoruz."
Garson onaylayarak yanımızdan ayrıldığında pistte dans eden insanlarda bakışlarımı gezdirdim. Herkes delice dans ediyordu onlara imrenerek bakarken aklıma gelen şey ile hızla bakışlarımı Taehyung'a çevirdim. Onun çoktan bana baktığını görünce yanaklarım hafifçe kızardığını hissettim.
"Taehyung! dans edelim mi?!"
Yüksek sesli müzikten dolayı kulağına eğilerek söylemiştim. O sırada garson yanımıza gelerek içeceklerimizi ve masaya bir kaç çeşit çerez ve meyve tabağı bırakarak geri çekildi.
Taehyung eğilerek viski kadehini eline alarak viskisinden bir yudum aldığında yutkunarak ona baktım. Uzun ince parmaklarını sardığı kadehi bana doğru uzatarak,
"Tadına bakmak ister misin?" diye sorduğunda başımı hevesle sallayarak onu onaylamıştım.
Viski kadehini elinden alacağım sırada tekrar dudaklarına götürdü. Viskisinden bir yudum daha alarak dudaklarıma doğru eğildi. Şaşkınlıkla açılan dudaklarımın içinden ağzında tuttuğu viskiyi ağzıma boşalttıktan sonra geri çekildi. Dudaklarımın yanından süzülen viskiyi hızla yuttum. Taehyung da baş parmağı ile dudağının yanından süzülen viskiyi silerek kendi dudaklarına götürdü. Parmağını seslice emip yüzündeki çarpık gülümseme ile,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Tiger || TaeKook
FanfictionJungkook pastacıydı. Bir gece arkadaşları ile bara gittikten sonra evine geldiğinde yatağının üzerinde bir kaplan görür. |SemeTae |UkeKook •ChanBaek •NamJin 19/05/2023 (Bölümler max 1000 kelime)