Do klubu dorazili necelých deset minut před začátkem vystoupení. I když bylo plno, podařilo se jim najít snad poslední dvě místa na stání, u kterých bylo možné mít alespoň minimum osobního prostoru.
Christopher si stoupl za svého milence a omotal kolem něj paže ve snaze poskytnout mu co možná největší pocit bezpečí. „V pořádku?" zeptal se ho, načež mu vtiskl drobný polibek za ucho.
„Jo, děkuju," odpověděl mu Hyunjin a chytil ho za ruce, přičemž se o něj trochu opřel.
Menší z dvojice si s úsměvem položil hlavu na jeho rameno a když konečně spustila místní undergroundová kapela, začal se s ním pohupovat do rytmu zatímco ho druhý hladil konečky prstů po předloktích a po rukách. Celou hodinu a půl, co vystoupení trvalo, ho z objetí nepustil.
Když parta mladých kluků a dívek dohrála, klub se částečně vylidnil, ale pořád zde zůstávaly skupinky a jedinci popíjející své nápoje nebo se prostě spolu jen dál bavili.
„Líbilo se ti to?" usmál se Christopher na Hyunjina, když se k němu otočil čelem.
Vyšší nadšeně pokýval hlavou. „Moc jsem si to užil, děkuju," zazubil se.
„No není za co. Chceš něco na pití?" chytil ho za ruce.
Mladší otočil hlavu k baru, který už bylo konečně vidět. „Vypadá to, že mají zázvorovou limonádu..."
Christopher přikývl a propletl si s ním na jedné ruce prsty. „Pojď, zvu tě."
„Děkuju."
***
Zabrali si kulatý stolek, u kterého postávali a popíjeli limonádu. Christopher držel Hyunjina za ruku a hladil ho po jejím hřbetě palcem, zatímco ten se červenal a šťastně se usmíval. Stydlivě si překryl dolní polovinu obličeje rukou, když ho jeho společník políbil na hřbet ruky.
„Jine," protáhl a zasmál se.
„Copak? Snad není zakázaný, abych pusinkoval i já tebe?" usmál se mladší a podepřel si bradu volnou rukou.
„Vůbec ne, ale je to nezvyk," skousl si starší dolní ret.
„Být tebou bych si na to začal hodně rychle zvykat," zavrněl Hyunjin a obešel stůl, aby ho mohl políbit na spánek a ďolíček ve tváři. Paži měl přehozenou přes jeho ramena.
„Nech toho, budu se červenat," zaskučel se smíchem Christopher, přičemž si schoval rudnoucí obličej do dlaní.
Hyunjin se tiše zasmál a políbil ho do vlasů. „Sluší ti to, když se červenáš."
„Hyunjine," protáhl starší a schoval si tvář do jeho ramene.
Vyšší kolem něj se smíchem omotal paže a položil si tvář na vršek jeho hlavy. „Christophere," imitoval ho s širokým úsměvem.
Druhý se začal smát ještě víc a objal ho ještě pevněji. Užíval si, jak s ním jeho milenec mírně kolébá ze strany na stranu. I když byl obvykle on ten, který druhé chránil, lhal by, kdyby řekl, že se mu tohle nelíbilo.
„Vždycky hrozně hezky voníš," vzhlédl k němu, když jeho obličej vychladl.
Tentokrát byla řada na Hyunjinovi, aby se začervenal. „Děkuju, ty taky."
Christopher si stoupl na špičky, aby ho políbil. „Hyunjine?"
„Ano, Chrisi?" zašeptal oslovený a opřel si své čelo o jeho, zatímco se mu stále díval do očí. Paže měl volně omotané kolem jeho krku.
ČTEŠ
[CZ] HIM (HyunChan)
FanfictionTW: porucha příjmu potravy, sexuální scény • • • Zlomené srdce je bolestivá záležitost. Trvá týdny, někdy i měsíce, než se z toho vzpamatujeme. Christopher Bang Chan je studentem posledního ročníku umělecké konzervatoře, kterého trápí bolavé srdce j...