SEUNGMİN - 2

1.5K 153 216
                                    

ERTESİ GÜN, SABAH



Gözlerimi revirde açtım.






HEMŞİRE
Ah! Uyanmışsınız.





Hemşire telsizle birilerini çağırdı.

Halsizdim ve vücudumu çok yorgun hissediyordum. Yavaşça yattığım yerde doğruldum.


Etrafa bakındım ve o sırada içeriye bir kaç gardiyan girdi. Aralarından birinin ismini biliyordum. O da Juwon'du.

Hiç bir şey demeden onlara bakıyordum.

Aralarından bir kişinin üniforması diğerlerinden farklıydı.






GEONU
Ben cezaevi müdürü Geonu. Dün olay çıkarmışsın.





SEUNGMİN
Sadece kardeşimi aramak istiyordum.




GEONU
Burası her istediğini, o an yapabileceğin bir yer değil. Bu gün öğleden sonra telefonla görüşme saati.






Geonu müdür bana bir adım attı.





GEONU
Bay Juwon dün gece sana, yarın telefon görüşme günü olduğunu belirtmiş.




SEUNGMİN
Sadece kardeşimin sesini duymak istiyordum. İyi mi bilmek isti-






GEONU
Öğleden sonra öğrenirsin. Lüzumsuzluğa gerek yok. Bir daha böyle bir şey yaşanmasın.







Boğazını temizledi.







GEONU
Yunseo. Seungmin'i kalacağı koğuşa götürün.






YUNSEO
Anlaşıldı efendim.








Müdür ve diğer gardiyanlar yanımızdan ayrılırken, Yunseo yanımda kaldı.






YUNSEO
Önce sana bir kaç kıyafet vereceğim.







Üzerimdeki kıyafetlere baktım. Babamın kanı üzerimde duruyordu. Ellerimde ise kurumuş kan lekeleri vardı.





Yataktan kalktım ve Yunseo'yu takip ettim.
Beni küçük bir odaya götürdü. Bir sepete bir kaç parça kıyafet ve havlu koyup, bana verdi.



Ardından beni kalacağım bloğa götürdü.






YUNSEO
Biz burada insanları kapatmayız. Fakat akşam 11'de her bloğun kapısı kapanır. Her gün bir kaç kez avlu saati vardır. Avluda durma süresi 2 saattir. Gece 12'ye kadar cezaevi içinde dilediğin gibi dolaşabilirsin. Bu arada...




Blok kapısının yanını gösterdi.





YUNSEO
Burada çay kahve içebilirsin. Bir de duvarın oradaki butan...O butona acil bir durum olduğunda basabilirsin. Aynı buton her koğuşun içinde de bulunmaktadır.




Bulunduğum bloğun ismi c2 bloktu. Sağımda solumda ve üst katımda farklı koğuşlar vardı.




                 *Bu şekilde düşünebilirsiniz*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Bu şekilde düşünebilirsiniz*






YUNSEO
Şu an herkes kahvaltı yapmak için yemekhanede. Eşyalarını bıraktıktan sonra, yemekhaneye gidebilirsin.








SEUNGMİN
A-Anladım.







YUNSEO
240 numaralı koğuş senin. Gel seni odana yerleştirelim.






Yunseo ile tam bir adım atacakken telsizden bir ses geldi.






GARDİYAN
Yunseo kamera odasına gelebilir misin?






Yunseo bana baktı.






SEUNGMİN
Siz işinize dönebilirsiniz. Ben hallederim.






YUNSEO
Pekala. Sana burada iyi şanslar.






Yunseo bloktan ayrıldı ve ben de yavaş yavaş odaya ilerleyip, kapıyı araladım.



Sol tarafımda yatak, yatağın ayak ucunda Yunseo'nun dediği gibi bir buton vardı. Yatağın sağ tarafında ise bir masa ve sandalye vardı. Masanın biraz yanında ise musluk ve klozet duruyordu. Klozetin yanında kısa bir duvar vardı. Bu duvar görüş açısını kapatmak içindi.




İçeriye girip kapıyı tam kapatır kapatmak klozetin oradaki duvardan birisi üzerime atlayıp, ağzımı kapattı ve boğazıma bıçak dayadı. Bir kaç kişi daha duvarın oradan çıktı. Bir erkeği tutup, sandalyeye oturttular. 2 kişi o erkeği tutuyordu. 2 kişi ise bize bakıyordu.



Sessiz ama keskin bir ses tonuyla;







?
Şimdi beni iyi dinle! Elimi ağzından çekeceğim ama sessiz olacaksın tamam mı?!







Kafamı korkuyla salladım. Ellerini ağzımdan çekip, benden uzaklaştı ve sandalyeye oturttukları kişinin yanına gitti.








?
Söyle lan! Chris mi ispiyonladı bizi!





?
HAYI-






Sandalye de oturan kişinin saçlarını tuttu.







?
Bağırma piç herif!






Arka cebinden pense çıkardı.






?
Çekeyim mi tırnaklarını bununla?!






?
L-Lütfen! Y-Yemin ederim o ispiyonlamadı!








Butona basmak için elimi yavaşça kaldırıp, küçük adımlarla yan yan ilerleyip butona yaklaşacaktım ki;








?
CHAN AJUSSHİ?!






Boğazıma bıçak dayayan kişi aniden bana döndü ve tekrar bıçağı boğazıma dayadı.







CHAN
Ne yaptığını sanıyorsun?! Öleceğini bilsen o butona basmayacaksın! Anladın mı?!





Yutkundum ve kafamı salladım.






CHAN
Yoksa onun yerine sana mı işkence ede-







Odaya bir anda başka birisi girdi.







?
Chan ajusshi yeter! Gardiyanlar bloğun etrafında dolaşıyor!








Chan ajusshi derin nefes alıp verdi ve bana döndü.







CHAN
Aklın varsa akıllı durursun, yavru köpek!






Chan ajusshi benden uzaklaştı ve diğerleriyle birlikte aceleyle odadan ayrıldı.

REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin