SEUNGMİN - 16

1K 102 31
                                    

ERTESİ GÜN






Gözlerimi açtım. Nasıl uyuduğumu dahi anlamamıştım. Burada kaldığım süre boyunca ilk defa bu kadar rahat uyumuştum.


Boğazımı temizledim.








SEUNGMİN
Ajusshi?








CHAN
Ah demek uyandın. Sanırsam saat daha çok erken.








Hücrede tellerle örgülü küçük bir cam vardı. Cama baktım. Hava daha yeni yeni aydınlanıyordu.










CHAN
Uyuyabildin mi?







SEUNGMİN
Evet, teşekkür ederim.







CHAN
Teşekkür edilecek bir şey yok. Uyuyamıyorsan hep hayal et, işe yarıyor.








Yatakta doğruldum.







CHAN
Sıkıcı değil mi?








SEUNGMİN
Evet öyle.







CHAN
Merak etme, eğer o saati oraya sen koymadıysan, çıkarsın buradan.








SEUNGMİN
Hayır! Hayır ben koymadım. Müdürü'de ben bıçaklamadım!








CHAN
Biliyorum...Her neyse, üzerinde senin parmak izini bulamadıklarında çıkarırlar.








Yatakta bağdaş kurmuştum.








SEUNGMİN
Umarım.








2 saat sonra 2 gardiyan gelmişti. Benim kapımı sonrasında, Chan ajusshi'nin kapısını açmışlardı.








YUNSEO
Avukatın geldi Seungmin.







CHAN
Aynı anda girdik, aynı anda çıkıyoruz baksana.







Chan ajusshi güldü.









CİHOON
Sen çok konuşma Chan.







CHAN
Belli ki sahibin ödemeni yapmış, bu gün pek neşelisin.






Sırıta sırıta gardiyan Cihoon ile dalga geçiyordu.







CHAN
Yunseo.






YUNSEO
Ne oldu Chan?






CHAN
Bu idare memuru ne zaman gelecek?







YUNSEO
Neden soruyorsun? Seni ne ilgilendirir?







CHAN
Bence artık yeni bir müdür atanmalı diye düşünüyorum. Dohyun'a baksanıza. Müdür Geonu gittikten sonra yerini çok benimsedi. Sizleri de kölesiymiş gibi kullanıyor. Dün de Cihoon Seungmin'i ittirince tepki göstermek yerine, tepki gösterene tepki gösterdi. Şimdi Seungmin şikayet etse haklı, değil mi Seungmin?







Chan ajusshi bana baktı.







CHAN
Bu yaşananlar savcının kulağına gitse bence hiç hoş şeyler olmaz. Dohyun yerine daha iyi bir yönetici gerekiyor.








REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin