Elimde duran karton bardağı sıkıp, buruşturdum.
Duşta yaşadıklarımızdan sonra Seungmin'in birden bire böyle davranmasına anlam verememiştim ve kendimi kullanılmış gibi hissetmiştim.
Hızla oturduğum yerden kalkıp, odama yöneldim ve hızla kapıyı kapattım.
CHAN
Siktir et Chan! Zaten küçük bir çocuğun teki! Neden bu kadar sinirleniyorsun ki?!Savcı Junho'nun dedikleri aklıma geldi;
___________________________________
JUNHO
Seungmin ile aranda bir şey mi var? Ondan hoşlanıyor musun?___________________________________
CHAN
Sikerler! Ne hoşlanacağım!________________________________
SEUNGMİN
Yaşanmamış gibi devam edelim. O anın etkisiyle yaşadığımız bir şeydi. Sizinle onu yapmak doğru değildi.
____________________________________CHAN
Ne bok yerse yesin.ERTESİ GÜN
Kahvaltı için yemekhaneye gitmiştik. Seungmin ve diğerleri yan masamızda oturuyordu. Ben ise Hyunjin ve Changbin ile oturuyordum. Seungmin'in diğerleri ile konuşmalarını duyuyordum.
HAN
Bu gün kendini nasıl hissediyorsun Seungmin? Ağrın var mı?SEUNGMİN
Ağrım var ama çekilemeyecek gibi değil. Verdiğin krem de morarıklara iyi geldi.Bir anda yemekhaneye Chris ve adamları girdi.
CHRİS
Günaydın millet!Chris ile aynı koğuşta kalanlar ayaklandı.
ADAM
Çıkmışsın ajusshi! Senin yerine yemek alayım!CHRİS
Lüzumu yok kendim alırım, hem bacaklarım açılır.Chris ve adamaları kendilerine yemek aldıp, gözlerini etrafta gezdirdiler ve Seungmin'in olduğu masaya yöneldiler.
CHRİS
En iyisi buraya oturalım.Sinsice gülüyordu. Chris tepsisini Seungmin'in yanına koyup, Seungmin'in yanına oturdu.
CHRİS
Nasılsın Seungmin?Seungmin cevap vermedi.
CHRİS
Kusura bakma, bizim çocuklar seni biraz fazla hırpalamışlar.Onlara bakmıyordum, sadece dinliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBİRTH ~ CHANMİN
FanfictionSeungmin kardeşini korumak için tüm suçu üstlenmişti. Suçu üstlenmesi ile beraber, cezaevine gönderilmişti. Fakat Seungmin'i cezaevinde daha farklı olaylar bekliyordu...Aşk, ihanet, iftira ve dahası. Seungmin her şeyin üstesinden gelebilir miydi?