GECE
Blok kapıları çoktan kapanmış, herkes uyumuştu. Uykum tutmadığı için kitap okuyordum.
SEUNGMİN
Ah neredeyse bitmek üzereymi-Kapım tıklandı ve Chan ajusshi kapıyı açtı. Onu görür görmez ayağa kalktım.
SEUNGMİN
Ajusshi?Ajusshi sadece kapının önünde duruyordu.
CHAN
Bizimkiler söyledi, yarın sabah gidecekmişsin.Yavaşça kafamı salladım.
CHAN
Anladım...Aslında teşekkür etmek için geldim. Senin sayen de çıkmışım hücreden...Yaptığın taktir edilesi. Minnettar oldum. Teşekkür ederim.SEUNGMİN
Önemli değil.Bir birimize öylece bakıyorduk.
CHAN
Bir de...Chan ajusshi yutkundu ve gözlerini kaçırdı.
CHAN
Bir de gitme demek için geldim.Bana bakıp;
CHAN
Gitme Seungmin....Gitme çünkü ben sana aşık oldum.Ben tepki dahi veremeden Chan ajusshi gitti.
Annem intihar edip, gittiğinden beri kendi hayatımı, isteklerimi boşvermiştim. Kardeşime bakmalıydım, ona iyi bir hayat vermeliydim, okuyup iyi yerlere gelmesini sağlamalıydım, çok para kazanıp, onu arkadaşlarının yanında beş parasız bırakmamalıydım, ona anne de baba da ben olmalıydım. Ben, kardeşimi düşünmekten, kendi isteklerimi bilmez hale gelmiştim.
Sahi? Ben bu zamana kadar "kendim" için bir şey istedim mi? Düşününce, ben bu zamana kadar kardeşimi düşünmekten, ne istediğimi düşünemeyecek hale gelmiştim.
Ama şimdi tek bir şey istiyorum...
"Neden böyle hissediyorum?"
"Nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyorum."
Ben hayatımda aşık mı olmuşum? Ben nereden bileyim bu hissi? Ben nasıl anlayayım aşık olduğumu? Fakat...Eğer şu an içimdeki bu his aşk ise, ben ajusshi ile birlikte olmak İSTİYORUM.
Odamdan hızla çıkıp Chan ajusshi'nin odasına girdim.
CHAN
Seungmin?Chan ajusshi ayağa kalkıp bana yaklaştı.
SEUNGMİN
Ben...Ben "aşk" nedir bilmiyorum. Çünkü hayatımda bu hissi yaşayabileceğim bir zamanım olmadı. Ama...Derin nefes alıp veriyordum.
SEUNGMİN
Ama size karşı içimde bir his var ajusshi! Eğer bu içimdeki his aşk ise, ben de size aşığım!Heyecanlıydım bu yüzden hızla nefes alıp vermeyi durduramıyordum.
Ajusshi elini yanağıma koyup, dudağıma nazikçe, bir öpücük bıraktı.
CHAN
Aşk zamansızdır Seungmin. Boş bir zamanında arayıp bulabileceğin bir şey değildir aşk.Chan ajusshi yanağını yanağıma dayadı ve belimden tutup beni kendine çekip, sarıldı.
CHAN
Hislerin varsa kal yanımda. Aşk mı? sevgi mi?hoşlantı mı? Her neyse işte. Sadece kal.SEUNGMİN
Kalacağım.Chan ajusshi geri çekilip bir süre bana baktı.
CHAN
Uyuyalım mı?...Birlikte.SEUNGMİN
Uyuyalım.Chan ajusshi elimden tutup, beni yatağına götürdü.
İkimiz de yatağa yattık. Chan ajusshi bana arkamdan sarılıyordu.
CHAN
Seungmin...Sadece dinliyordum.
CHAN
Sana aşık olmak kontrolüm dışındaydı. Ve ben kendimi kontrol edemedim. Hislerim, düşüncelerime ağır bastı. Sonra dedim ki "ne olacaksa olsun."Kalbim hızla çarpıyordu. Kısa bir sessizlikten sonra;
SEUNGMİN
Peki ben yanınıza gelmeseydim?Sessizlik.
SEUNGMİN
Ajusshi?Chan ajusshi'ye döndüm.
SEUNGMİN
Hemen uyudunuz mu? Yorgun olmalısınız.Bir süre Chan ajusshi'yi izledim ve ona sarılıp, gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBİRTH ~ CHANMİN
FanficSeungmin kardeşini korumak için tüm suçu üstlenmişti. Suçu üstlenmesi ile beraber, cezaevine gönderilmişti. Fakat Seungmin'i cezaevinde daha farklı olaylar bekliyordu...Aşk, ihanet, iftira ve dahası. Seungmin her şeyin üstesinden gelebilir miydi?