CHAN - 71

801 72 145
                                    


Ameliyatım sebebi ile uzun zaman bölüm yazıp atamayınca önceki bölümlerde karışıklık olmuş. Chan'ın babası gibi gördüğü kişinin ismi Junho değil, Jinho.







2 HAFTA SONRA



Jitae'nin ölümünden sonra Chris iyice dibe çökmüştü. Çünkü Chris parayı bir tek Jitae sayesinde alabiliyordu. Ve Jitae ölünce pis işlerini yaptırabileceği başka biri kalmamıştı. Koğuşunda onun tarafını tutan insanlar da birer birer onun yanından ayrılıyordu.

Seungmin ve Chris karşı karşıya gelince ortamdaki ateş hissediliyordu. Her şey bambaşka olmuştu. Her an bir bomba patlayacak gibiydi ve cezaevindeki mahkumlar, çalışanlar da bunun farkındaydı.



Gece vaktiydi herkes odasına çekilmişti. Seungmin ise yanımda uyuyordu. Kısa bir süre sonra telefondan bildirim sesi geldi. Seungmin'i uyandırmadan yavaşça yataktan kalktım ve telefonu sakladığım yerden çıkardım. Mesajı gönderen babamdı (Jinho)






BABAM
Müsait olduğunda beni ara.






CHAN
Bu da ne şimdi?






Seungmin'e baktım. Uyumaya devam ediyordu. Telefonu cebime koyup, sessizce odadan çıkıp, boş bir odaya geçip babamı aradım.








CHAN
Alo baba? Ne oldu? Önemli bir şe-







JİNHO
Bir şey olmadı. Uzun zamandır...Yani Seungmin karşıma çıktığı günden beri düşünüp durduğum bir şey var.








CHAN
Ne? Neyi düşünüp duruyorsun?






JİNHO
Beni iyi dinle.















ERTESİ GÜN






Herkesi kahvaltıdan sonra odama toplamıştım.









JEONGİN
Evet ajusshi bize ne söyleyeceksin?








CHAN
Dün babam aradı.







Seungmin hariç herkes bir yandan "ne" demişti.






HYUNJİN
Yurtdışına gitmemiş miy-







CHAN
Hayır hayır o değil. Bir manevi babam var. İsmi Jinho.







HYUNJİN
Ah bir an o sanmıştım. Aptalım.








SEUNGMİN
Ne dedi?






Seungmin'e baktım.






CHAN
Bizi buradan çıkarabilirmiş.






HAN
Ne yani?! İkinizi buradan çıkaracak mı?!








Han'a ve diğerlerine baktım.







CHAN
Başta Seungmin ve benim için yapabileceğini söylemişti. Ama ona sizden bahsettim.







REBİRTH ~ CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin