ERTESİ GÜN, ÖĞLE
Hepimiz yemekhanede oturuyorduk.
CHRİS
Chan ajusshi'niz nerede?CHANGBİN
SUSSANA LAN SEN!JEONGİN
Changbin!Chris gülüyordu.
CHRİS
Ah, hücreye girmişti değil mi?Changbin ayağa kalkıp, Chris'in yanına hızla gitti ve onu yakasından tutup kaldırdı.
GRADİYAN
CHANGBİN!CHANGBİN
SENİ GEBERTECEĞİM CHRİS! SENİN SİKİNİ VÜCUDUNDAN AYIRIP KÖPEKLERE YEDİRECEĞİM!Gardiyanlar, Changbin'i tutup, onu Chris'den ayırdı.
CHANGBİN
BENİM ELLERİMDE ÖLMEK İÇİN YALVARACAKSIN!GARDİYAN
Hücreye gitmek istemiyorsan kes şunu!CHANGBİN
BIRAK!Changbin geri çekildi ve yemekhaneden çıktı. Biz de onun arkasından gidip, bloğa döndük.
Bloğa döndüğümüzde Minho masalardan birine oturmuş elleriyle oynuyordu.
CHANGBİN
ULAN SENİN BIRADA NE İŞİN VAR!Minho ayağa kalktı.
MİNHO
Changbi-Changbin Minho'nun yanına hızlı adımlarla gitti.
CHANGBİN
CHAN AJUSSHİ'YE NASIL İFTİRA ATARSIN!?Changbin Minho'ya yumruk attı.
JEONGİN
AYIRIN ŞUNLARI YOKSA GARDİYANLAR GÖRECEK!Hepimiz Changbin'i tuttuk.
CHANGBİN
SİKTİR GİT BU BLOKTAN! O MALI KİMDEN ALDIYSAN ONUN YANINA GİT! YOKSA CHAN AJUSSHİ'DEN ÖNCE BEN SENİ GEBERTECEĞİM!Minho hızlı adımlarla uzaklaştı.
JEONGİN
SAKİNLEŞ ARTIK! ORAYA BURAYA SALDIRMAYI BIRAK YOKSA SENİ DE HÜCREYE ATACAKLAR!CHANGBİN
NASIL SAKİNLEŞEYİM?! SİZ NASIL BU KADAR RAHATSINIZ?! CHRİS'İN BU YAPTIĞI HOŞUNUZA GİTTİ HERHALDE?!JEONGİN
NE SAÇMALIYORSUN?!FELİX
Tartışmayı ke-CHANGBİN
AJUSSHİ BİZİM İÇİN HER ŞEYİ YAPARKEN, SİZ CHRİS'İN YAPTIĞI ŞEYE SES ÇIKARMIYORSUNUZ! GİDİN ONUN ADAMI OLU-Jeongin, Changbin'e kendine gelmesi için tokat attı.
JEONGİN
Söylediklerine dikkat et! Hepimiz Minho'ya ve Chris'e sinirliyiz! Senin gibi aptallık yapıp, hücreye mi girelim! Etrafa saldırarak Chan ajusshi'ye yardım edebileceğini mi düşünüyorsun?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBİRTH ~ CHANMİN
FanfictionSeungmin kardeşini korumak için tüm suçu üstlenmişti. Suçu üstlenmesi ile beraber, cezaevine gönderilmişti. Fakat Seungmin'i cezaevinde daha farklı olaylar bekliyordu...Aşk, ihanet, iftira ve dahası. Seungmin her şeyin üstesinden gelebilir miydi?